Nowy regulamin Polbanku

Data: 2009-07-03 22:03:51
Autor: Animka
Nowy regulamin Polbanku
Przysłano mi nowy regulamin z Polbanku obowiązujący od 20 lipca 2009 r.
Jest tu taki zapis:
"Minimalne miesięczne saldo środków klienta na jego wszystkich rachunkach lub innych produktach w ramach usług świadczonych przez Bank lub za pośrednictwem Bankuna rzecz klienta wymagane do prowadzenia Rachunku bankowości osobistej: 75.000 zł."

Albo ja czegoś nie rozumiem, albo muszę iść do Polbanku i zamknąć konto osobiste bo od początku do tej chwili posiadam na nim: 0 zł. Nie mam nawet do niego karty debetowej (nie dali mi przy zakładaniu konta).

--
animka

Data: 2009-07-03 22:11:33
Autor: Adam S.
Nowy regulamin Polbanku
pośrednictwem Bankuna rzecz klienta wymagane do prowadzenia Rachunku
bankowości osobistej: 75.000 zł."

Albo ja czegoś nie rozumiem, albo muszę iść do Polbanku i zamknąć konto
osobiste

Raczej nie musisz
http://prnews.pl/hydepark/polbank-efg-zaoferuje-bankowosc-osobista-41341.html

pozd
as

Data: 2009-07-03 22:23:23
Autor: Animka
Nowy regulamin Polbanku
Adam S. pisze:
[...]

O kontroli UOKiK to ja wiem, tylko czy bankowość osobista nie ma nic wspólnego z kontem osobistym i kredytem w tym banku?

--
animka

Data: 2009-07-03 22:45:27
Autor: Adam S.
Nowy regulamin Polbanku
http://pl.wikipedia.org/wiki/Private_banking

Po prawdzie to raczej personal banking. Ale i to i tamto nie dotyczy konta Animki.
pozd
as

Data: 2009-07-03 23:15:58
Autor: rafal
Nowy regulamin Polbanku
Adam S. pisze:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Private_banking

Po prawdzie to raczej personal banking. Ale i to i tamto nie dotyczy konta Animki.

No właśnie się zorientowałem że źle doczytałem i dałem zły link.
Do Animki - nic nie musisz robić. Po prostu dla klientów z większą kasą zaproponują dodatkową usługę bankowości osobistej. Ty pozostaniesz zwyczajnym "klientem wyjątkowym" ;) i nic dla Ciebie się nie zmieni.

Data: 2009-07-03 23:24:19
Autor: Animka
Nowy regulamin Polbanku
rafal pisze:
Adam S. pisze:
[...]

Dzięki :-)
Nie lubię chodzić po bankach i tam czekać.

--
animka

Data: 2009-07-03 23:22:09
Autor: Animka
Nowy regulamin Polbanku
Adam S. pisze:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Private_banking

Po prawdzie to raczej personal banking. Ale i to i tamto nie dotyczy konta Animki.

Dzięki.

--
animka

Data: 2009-07-03 22:55:18
Autor: Animka
Nowy regulamin Polbanku
Adam S. pisze:

Raczej nie musisz
http://prnews.pl/hydepark/polbank-efg-zaoferuje-bankowosc-osobista-41341.html

Tu jest więcej na ten temat
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Polbank-EFG-zaoferuje-bankowosc-osobista-1977703.html

Tylko ja nie wiem czy mi teraz nie dołożą jakichś opłat  za prowadzenie konta osobistego jak mam 0 zł. na tym koncie.
Nie wiem czy przed 20-stym iść do Polbanku i zamknąć to konto czy dalej trzymać.

--
animka

Data: 2009-07-04 09:42:59
Autor: jureq
Nowy regulamin Polbanku
Dnia Fri, 03 Jul 2009 22:55:18 +0200, Animka napisał(a):

Tylko ja nie wiem czy mi teraz nie dołożą jakichś opłat  za prowadzenie
konta osobistego jak mam 0 zł. na tym koncie. Nie wiem czy przed 20-stym
iść do Polbanku i zamknąć to konto czy dalej trzymać.

A razem z regulaminem nie przysłali ci nowej TOiP?

Może po prostu ją przeczytaj....

Data: 2009-07-04 12:15:51
Autor: Animka
Nowy regulamin Polbanku
jureq pisze:
[...]

Przeczytałam i nie widzę żadnych zmian oprócz tego co napisałam. Skojarzyłam to z kontem osobistym.

--
animka

Nowy regulamin Polbanku