Nowy rodzaj blendy - to będzie hit sezonu

Data: 2011-04-15 12:13:47
Autor: Ryback
Nowy rodzaj blendy - to będzie hit sezonu
On 14 Kwi, 23:23, "morghul" <morg...@tlen.pl> wrote:
http://moto.allegro.pl/czarny-matowy-bezpieczny-kask-helmet-dwie-szyb...
Technologia w pa stwie rodka idzie do przodu i badania wykaza y
ze blanda to prze ytek, teraz dual visor jest na topie ;)
A swoj droga te badziewne kaski po 12z id jak woda na allegrohttp://moto.allegro.pl/kaski-i-odziez-kaski-4075?order=bd&change_view=1
wi c pewnie markowe potaniej przy takiej konkurencji ;)

--

morghul

Wkurwia mnie ta dzisiejsza byle jakość. A Niemcy się wycfanili: choc
przenoszą produkcję do Chin to jednocześnie chińskiego badziewia nie
sprowadzają do siebie w niebotycznych ilościach tak jak Polska.
Wkurwia mnie nie to że można teraz kupić skuterek za 1499 zł w tesko
przed bramkami ale to że idzie to wszystko jak świeże bułeczki a
tatusiowie kupują swoim "łepkom" te tanie skuterki, które pojeżdża pół
może rok a potem jak zużyta lalka wędrują gdzieś do komórki i nie
wiadomo nawet jak to naprawić, a do skuterka tatuś kupi temu samemu
"łepkowi" kask za 19,99, bo po co "łepkowi" droższy. "Kask to kask"
niee,..

Data: 2011-04-15 23:09:43
Autor: Michał V-R
W dniu 2011-04-15 21:13, Ryback pisze:

[...]

Ja mysle, ze wantkotfurcy chodzilo nie o cene ale o budowe kasku, sprobuj tym jechac szybciej w zachmurzony, albo deszczowy dzien lub po zmierzchu, jak podniesiesz ciemna szybe leb ci urwie przy wiekszej predkosci
Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2011-04-16 10:06:46
Autor: morghul
[...]

Sam jesteś tfurca :P

Cena jak cena, chinol u siebie sprzedaje to pewnie za dolca ;) ale faktycznie, innowacja jest porażająca. Widziałem już kaski sprzedawane z dwoma szybkami ale nie zamontowanym jednocześnie ;)

--

morghul

Data: 2011-04-16 10:23:17
Autor: Michał V-R
Nowy rodzaj blendy - to będzie hit sezonu

Sam jesteś tfurca :P
W jednym przypadku nawet stfurca :-P

Cena jak cena, chinol u siebie sprzedaje to pewnie za dolca ;)
ale faktycznie, innowacja jest porażająca. Widziałem już kaski
sprzedawane z dwoma szybkami ale nie zamontowanym jednocześnie ;)

Sa, a najwiecej tego, to chyba na kazdym motobajzlu jest - tam mnogo tego zjawiska :-)