Nowy rodzaj składaka

Data: 2011-12-21 15:21:11
Autor: Jacek Maciejewski
Nowy rodzaj składaka
Dnia Wed, 21 Dec 2011 15:01:20 +0100, z napisał(a):

Nadałby się taki sprzęt do miasta. Jakie¶ przeciw? :-)

1. Brak przełożeń.
2. Brak błotników.
3. Brak bagażnika

--
Jacek

Data: 2011-12-21 15:26:02
Autor: Michał Pysz
Nowy rodzaj składaka
Dnia Wed, 21 Dec 2011 15:01:20 +0100, z napisał(a):

Nadałby się taki sprzęt do miasta. Jakie¶ przeciw? :-)

1. Brak przełożeń.
2. Brak błotników.
3. Brak bagażnika
Raczej nie jest to jaki¶ problem by to poprawić.
Oczywi¶cie mówię o konstruktorze. Sam "spawać" nie potrafię.

mp.

Data: 2011-12-21 15:30:49
Autor: z
Nowy rodzaj składaka
Michał Pysz pisze:
1. Brak przełożeń.
2. Brak błotników.
3. Brak bagażnika
Raczej nie jest to jaki¶ problem by to poprawić.
Oczywi¶cie mówię o konstruktorze. Sam "spawać" nie potrafię.

Szukam poważnej wady. :-)
Podsun±łe¶ mi pomysł z tym spawaniem. Materiały się znajd±. Gorzej z czasem :-)

Data: 2011-12-21 15:16:50
Autor: rmikke
Nowy rodzaj składaka
Dnia Wed, 21 Dec 2011 15:30:49 +0100, z nasrkobał/a:

Michał Pysz pisze:
[...]

Zaraz, to Ty jeste¶ autorem tego roweru?

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/

Data: 2011-12-21 16:58:32
Autor: z
Nowy rodzaj składaka
rmikke pisze:
  > Zaraz, to Ty jesteďż˝ autorem tego roweru?

Nie. Chciałbym taki mieć jako alternatywę dla składaka na 20" kołach.
Niestety od groma mam po drodze do pracy krawężników. :-(

Data: 2011-12-22 09:00:03
Autor: Remigiusz Zukowski
Nowy rodzaj składaka
W dniu 2011-12-21 16:58, z pisze:

Nie. Chciałbym taki mieć jako alternatywę dla składaka na 20" kołach.
Niestety od groma mam po drodze do pracy krawężników. :-(

Oj tam, od miesiąca jeżdżę po Wrocławiu na składaku Author Simplex z dodatkową przeróbką polegającą na wymianie tylnego koła na piastę wielobiegową nexus 8, wcześniej jeździłem na trekkingu na kołach 29' i obawiałem się przesiadki, zupełnie niepotrzebnie, natłukłem już ok. 300 km a największy problem miałem z tym że manetka przerzutek działa odwrotnie niż w starym rowerze. Po krawężnikach spokojnie da się jeździć, jedynie poddałem się z przejeżdżaniem przez tory kolejowe (oczywiście na "dzikim" przejeździe) - na poprzednim rowerze z reguły przejeżdżałem przez nie a teraz niestety rower przenoszę.

pozdrawiam

Remigiusz

Data: 2011-12-21 15:45:09
Autor: Jacek Maciejewski
Nowy rodzaj składaka
Dnia Wed, 21 Dec 2011 15:30:49 +0100, z napisał(a):

Michał Pysz pisze:
[...]

Ale fakt, chciałbym się tym przejechać :)
--
Jacek

Data: 2011-12-21 15:32:46
Autor: Tomasz Minkiewicz
Nowy rodzaj składaka
On Wed, 21 Dec 2011 15:21:11 +0100
Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:

Dnia Wed, 21 Dec 2011 15:01:20 +0100, z napisał(a):

> Nadałby się taki sprzęt do miasta. Jakieś przeciw? :-)

1. Brak przełożeń.

Przełożenia to nie problem. Dadzą się zorganizować od ręki, za pomocą
rozwiązań dostępnych w handlu. Można kupić koła do monocykli oparte
o piasty planetarne z dołączonymi pedałami. A to koło czteroszprychowe
dać do tyłu, to się będzie po złożeniu pedał w nie ładnie chował.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-12-21 15:12:20
Autor: rmikke
Nowy rodzaj składaka
Dnia Wed, 21 Dec 2011 15:32:46 +0100, Tomasz Minkiewicz nasrkobał/a:

A w tylnej pia¶cie - dynamo.

Data: 2011-12-21 15:34:41
Autor: ...::QRT::...
Nowy rodzaj składaka
Dnia Wed, 21 Dec 2011 15:32:46 +0100, Tomasz Minkiewicz napisał(a):

[...]

Przełożenia to nie problem. Dadz± się zorganizować od ręki, za pomoc±
rozwi±zań dostępnych w handlu. Można kupić koła do monocykli oparte
o piasty planetarne z doł±czonymi pedałami. A to koło czteroszprychowe
dać do tyłu, to się będzie po złożeniu pedał w nie ładnie chował.

pedały to ż±den problem - mozna dać składane jak w dahonach

Data: 2011-12-21 15:36:33
Autor: Tomasz Minkiewicz
Nowy rodzaj składaka
On Wed, 21 Dec 2011 15:34:41 +0100
"...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote:

> [...]

> o piasty planetarne z dołączonymi pedałami. A to koło czteroszprychowe
> dać do tyłu, to się będzie po złożeniu pedał w nie ładnie chował.

pedały to żąden problem - mozna dać składane jak w dahonach

A fe! Se człowiek ręce ubłoci. No i wtedy złożenie to już będą _dwa_
ułamki sekundy. :)