Nowy rower

Data: 2016-02-07 08:39:18
Autor: Ignac
Nowy rower
W dniu sobota, 6 lutego 2016 18:53:13 UTC+1 użytkownik 2late napisał:
Kupilem.
Szosowka, ten sam model roweru tylko rocznik o 5 lat mlodszy.

Niemniej, nigdy nie za póĽno, aby poznać jej imię!
A młodszych nie było? Przedstaw j± nam, bez obaw.

Data: 2016-02-07 17:25:03
Autor: 2late
Nowy rower
On 07/02/16 16:39, Ignac wrote:
W dniu sobota, 6 lutego 2016 18:53:13 UTC+1 użytkownik 2late napisał:
Kupilem.
Szosowka, ten sam model roweru tylko rocznik o 5 lat mlodszy.

Niemniej, nigdy nie za późno, aby poznać jej imię!
A młodszych nie było? Przedstaw ją nam, bez obaw.

Och, prosze mi wybaczyc brak smialosci.
Specialized Allez to imie bliskie memu sercu.
Zaminilem model 2010 na 2015 byl o 33% tanszy niz 2016, wciaz posezonowa przecena.

Data: 2016-02-07 12:48:19
Autor: Ignac
Nowy rower
W dniu niedziela, 7 lutego 2016 18:30:50 UTC+1 użytkownik 2late napisał:
On 07/02/16 16:39, Ignac wrote:

> [...]

Specialized Allez to imie bliskie memu sercu.
Zaminilem model 2010 na 2015 byl o 33% tanszy niz 2016, wciaz posezonowa przecena.

Gratuluję wyboru!
Obejrzałem jej specyfikacje z bliska, jakie ona ma walory.
Powiem krótko - dla niej zrobiłbym wszystko.

Data: 2016-02-07 21:24:43
Autor: 2late
Nowy rower
On 07/02/16 16:39, Ignac wrote:
[...]

GratulujÄ™ wyboru!
Obejrzałem jej specyfikacje z bliska, jakie ona ma walory.
Powiem krótko - dla niej zrobiłbym wszystko.

A wracajac na ziemie :)
Co radzisz z tym siodelkiem?

Data: 2016-02-07 15:26:03
Autor: Ignac
Nowy rower
W dniu niedziela, 7 lutego 2016 22:28:58 UTC+1 użytkownik 2late napisał:

A wracajac na ziemie :)
Co radzisz z tym siodelkiem?

Przyzwyczajenie jest drug± natur± człowieka.
I je¶li jest Ci aż tak nie wygodnie, no to koryguj.
PojeĽdzij i zobacz czy komfort jazdy Ci się poprawił czy nie.
Niestety, jest to do¶ć subiektywna i indywidualna kwestia.
Ustawienia s± wtedy dobre, je¶li nie generuj± kontuzji i dyskomfortu.

Ja wysoko¶ć siodła ustawiam tak, abym mógł piętami obracać
korbami bezproblemowo i z tak ustawionego siodła, siedz±c
na nim, swobodnie opieram się łokciami o górny uchwyt.
Dzięki temu nie naci±gam sobie stawów nóg, nie bol± mnie plecy,
nie drętwiej± mi dłonie i nie zjeżdżam ze siodła, nawet przy dłuższej jeĽdzie.
Jak jeszcze dołożę do tego jazdę ze stosown± kadencj±, to więcej
mi nie trzeba.

Data: 2016-02-08 07:53:33
Autor: 2late
Nowy rower
On 07/02/16 23:26, Ignac wrote:

A wracajac na ziemie :)
Co radzisz z tym siodelkiem?

Przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka.
I jeśli jest Ci aż tak nie wygodnie, no to koryguj.
Pojeździj i zobacz czy komfort jazdy Ci się poprawił czy nie.
Niestety, jest to dość subiektywna i indywidualna kwestia.
Ustawienia są wtedy dobre, jeśli nie generują kontuzji i dyskomfortu.

Ja wysokość siodła ustawiam tak, abym mógł piętami obracać
korbami bezproblemowo i z tak ustawionego siodła, siedząc
na nim, swobodnie opieram siÄ™ Ĺ‚okciami o gĂłrny uchwyt.
Dzięki temu nie naciągam sobie stawów nóg, nie bolą mnie plecy,
nie drętwieją mi dłonie i nie zjeżdżam ze siodła, nawet przy dłuższej jeździe.
Jak jeszcze dołożę do tego jazdę ze stosowną kadencją, to więcej
mi nie trzeba.

Czyli stanelo na tym, ze pojezdze chwile na tym co mam.
A to miedzy innymi dlatego, ze sprawdzilem wiele metod domowych i kazda pokazala inny rezultat.
Za 200km mam sie pojawic na przegladzie to zagadam do gosci, tym razem juz bede oczytany. ;)

Dzieki wszystkim za rady.

Data: 2016-02-07 19:13:08
Autor: PeJot
Nowy rower
W dniu 2016-02-07 o 18:25, 2late pisze:

Och, prosze mi wybaczyc brak smialosci.
Specialized Allez to imie bliskie memu sercu.
Zaminilem model 2010 na 2015

Oj, żeby w realu też tak się dało ... :)

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest

Nowy rower