Nowy rowerzysta!

Data: 2010-05-20 21:24:19
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Nowy rowerzysta!
Musimy się z Livią pochwalić. Co prawda nasz Mikołajek ma 3,5 miesiąca
ale w końcu wypada się na preclu pochwalić. Livia powiła naszego syna
26 stycznia 2010, ważył 2800g, 56 cm, oczywiście przydatne w kolarstwie 10 pkt.

A jak to było?

Trochę historii, tutaj liczę na starą gwardię preclową, na resztki pamięci zatopionej w alkoholu :-)

1. W styczniu 2002 popełniłem posta: "Zakochalem sie we wspanialej Bikerce Kasi..."

http://tiny.pl/5lk2

2. Niedługo później, w sierpniu 2007 było: "Seco i Livia zapraszają na ślub..."

http://tiny.pl/ht9kw

3. Post niniejszy :-)

Tak nam się z Livią od 8 lat wiedzie cudne życie. Wielka miłość, cudowny seks, wzajemne zrozumienie i rowery :-)

Seco

Ps. Szukajcie bajkerek i bajkerów, znajdziecie :-)

Data: 2010-05-20 16:41:31
Autor: Michał Wolff
Nowy rowerzysta!
Gratulacje, trzeba nowych rowerzystów ojczyźnie przysposabiać :))

--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-05-20 21:49:44
Autor: kosik
Nowy rowerzysta!

Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał w wiadomości news:ht429c$uno$1news2.ipartners.pl...
[...]

No to jak już się chwalić...
Jasiek ur. 8.10.2009 - 54cm/3400g 10 pkt
Nogami już próbuje kręcić :) I oczywiscie pozdrawia Mikołajka i Koleżanke :)

Pozdrawiam
kosik

Data: 2010-05-21 08:02:04
Autor: Akarm
Nowy rowerzysta!
No to i ja się pochwalę: widziałem wczoraj bociana na łące!

--
           Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2010-05-20 23:05:58
Autor: pianagol[LUB]
Nowy rowerzysta!
Nie za ciężki, może być dobry góral...

Gratulacje!

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2010-05-21 08:46:20
Autor: Raist
Nowy rowerzysta!
[...]

gratulacje tej! :))
dużo zdrowia dla maleństwa i rodziców :)

Raist

Nowy rowerzysta!