Nowy rzecznik rządu Cezary T. o kredytach :)

Data: 2015-07-24 10:53:24
Autor: jakson
Nowy rzecznik rządu Cezary T. o kredytach :)
Włączam rano TV a tu jakaś "Polityka przy kawie".
Normalnie przełączyłbym na coś innego, ale akurat mówili o kredytach,
więc z ciekawości wysłuchałem (niestety do końca :).

Nowy rzecznik rządu, człowiek młody z wyglądu, Cezary Tomczyk
błysnął niczym nieoszlifowany diament (w nawiasach () moje wstawki):

"Ja mam kredyt w złotówkach; u mnie yyy zmienna jest yyy stopa procentowa;
w przypadku kredytów (frankowych) stopa jest stała, frankowych,
ale zmienny jest kurs i dlatego jest zaproponowane takie narzędzie [...]"

http://vod.tvp.pl/audycje/publicystyka/polityka-przy-kawie/wideo/24072015-0815/20966124

Bez komentarza.

Data: 2015-07-24 11:15:04
Autor: J.F.
Użytkownik "jakson"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mosuef$bn9$1@speranza.aioe.org...
[...]

A czego ty chcesz od czlowieka na smieciowej umowie 3-miesiecznej ?
[plus kolejne 3 miesiace odprawy :-(]

J.

Data: 2015-07-24 12:52:19
Autor: 666
Nowy rzecznik rządu Cezary T. o kredytach :)
I to pewnie za jakieś gówniane 30 tys. pln/mies. + ze trzy rady nadzorcze (Orleny i kombinaty miedziowe czekają) po herbacie na osłodę?

-- -- -
A czego ty chcesz od czlowieka na smieciowej umowie 3-miesiecznej?

Data: 2015-07-24 12:28:49
Autor: Krzysiek
W dniu piątek, 24 lipca 2015 12:52:16 UTC+2 użytkownik  666 napisał:
I to pewnie za jakieś gówniane 30 tys. pln/mies. + ze trzy rady nadzorcze (Orleny i kombinaty miedziowe czekają) po herbacie na osłodę?

za mniej tylko idiota pracuje (albo zlodziej).....
(C) premier RP.

Data: 2015-07-24 12:32:16
Autor: Krzysiek
[...]

(C)  (pani) wiceminister RP

ale jak slysze rozmowy w autobusie o tworczosci Tolstoja, oraz znam poziom rozmow przy osmiorniczkach to sie zastanawiam czy tych ludzi nie nalezaloby zamienic miejscami.

Data: 2015-07-25 02:00:37
Autor: Budzik
Nowy rzecznik rządu Cezary T. o kredytach :)
Użytkownik Krzysiek kl1@o2.pl ...

ale jak slysze rozmowy w autobusie o tworczosci Tolstoja, oraz znam
poziom rozmow przy osmiorniczkach to sie zastanawiam czy tych ludzi
nie nalezaloby zamienic miejscami.

Powaznie - takie mundre rozmowy słyszysz w autobusie? Ty to masz szczescie...
:)

Data: 2015-07-25 08:51:45
Autor: m
W dniu 25.07.2015 o 04:00, Budzik pisze:
[...]

Może to autobus wycieczki absolwentów filologii śladami tego czy owego...

Bo ja w autobusach słyszę głównie dyskusje czy ten czy inny znany
odpowiednio pier... w wodę czy nie, w programie o którym dotąd nie
miałem pojęcia.

p. m.

Data: 2015-07-25 09:02:28
Autor: Wojciech Bancer
On 2015-07-24, Krzysiek <kl1@o2.pl> wrote:
[...]

W kontekście *stanowiska* o którym tam pewnie rozmawiali (a nie dowolnej
pracy), to może być prawda.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2015-07-25 09:00:34
Autor: Budzik
Nowy rzecznik rządu Cezary T. o kredytach :)
Użytkownik Wojciech Bancer proteus@post.pl ...

[...]

To niestety jest oczywiste tylko dla niewielkiego procenta osób.
Za to gawiedz ma radoche :)

Data: 2015-07-31 08:10:11
Autor: 666
Nowy rzecznik rządu Cezary T. o kredytach :)
Nie dostrzegasz, jak łatwo jest zrobić "skok na państwo", "wrogie przejęcie", konkretnie jak łatwo było wykonać "wrogie przejęcie Polski"?
Na dobrą sprawę taki skok można wykonać zaczynając od grona kilkunastu zdeterminowanych.

-- -- -