Nowy rzecznik rządu Cezary T. o kredytach :)

Data: 2015-07-24 11:04:39
Autor: jakson
Nowy rzecznik rządu Cezary T. o kredytach :)
Włączam rano TV a tu jakaś "Polityka przy kawie".
Normalnie przełączyłbym na coś innego, ale akurat mówili o kredytach,
więc z ciekawości wysłuchałem (niestety do końca :).

Nowy rzecznik rządu, człowiek młody z wyglądu, Cezary Tomczyk
błysnął niczym nieoszlifowany diament (w nawiasach () moje wstawki):

"Ja mam kredyt w złotówkach; u mnie yyy zmienna jest yyy stopa procentowa;
w przypadku kredytów (frankowych) stopa jest stała, frankowych,
ale zmienny jest kurs i dlatego jest zaproponowane takie narzędzie [...]"

http://vod.tvp.pl/audycje/publicystyka/polityka-przy-kawie/wideo/24072015-0815/20966124

Bez komentarza.

Nowy rzecznik rządu Cezary T. o kredytach :)