Nowy samoch贸d - koszty utrzy mania.

Data: 2010-04-22 13:54:40
Autor: Cavallino
Nowy samoch贸d - koszty utrzy mania.
U偶ytkownik "Konrad L" <pix@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:

Jezeli ktos przypadkiem podliczal to moglbym prosic o podanie rocznych/3 letnich/innych kwot jakie mu sie uzieraly przy obsludze nowego samochodu(i jakiej klasy to samochod)?

Kia Ceed crdi, akurat 3 letnia.
Koszt przegl膮d贸w to 500-700 z艂 rocznie.
Przy za艂o偶eniu 偶e materia艂y kupuj臋 sam, nie p艂ac膮c extra w ASO.
To s膮 wszystkie koszty, bez paliwa i ubezpieczenia rzecz jasna.

Data: 2010-04-22 14:11:24
Autor: Konrad L
W dniu 2010-04-22 13:54, Cavallino pisze:

Kia Ceed crdi, akurat 3 letnia.
Koszt przegl膮d贸w to 500-700 z艂 rocznie.
Przy za艂o偶eniu 偶e materia艂y kupuj臋 sam, nie p艂ac膮c extra w ASO.
To s膮 wszystkie koszty, bez paliwa i ubezpieczenia rzecz jasna.

Czyli moge sobie sam kupic olej i inne plyny... A do materialow zaliczasz np klocki czy tarcze hamulcowe?

Pozdr

Data: 2010-04-22 14:16:02
Autor: Cavallino
Nowy samoch贸d - koszty utrzy mania.
U偶ytkownik "Konrad L" <pix@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hqpfff$9rk$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie.

Tarcz jeszcze nie potrzebowa艂em zmienia膰.
Klocki zmienia艂em przed miesi膮cem, kosztowa艂y mnie chyba ze 130 z艂.
Wymiana 40 z艂 (nie w ASO).

Data: 2010-04-22 14:20:44
Autor: Konrad L
Nowy samoch贸d - koszty utrzymania.
Tarcz jeszcze nie potrzebowa艂em zmienia膰.
Klocki zmienia艂em przed miesi膮cem, kosztowa艂y mnie chyba ze 130 z艂.
Wymiana 40 z艂 (nie w ASO).

uu, czekaj czekaj, to ja moge coklwiek robic poza aso? Jaka jest zasada rozdzielajaca co musze w ASO, a co moge poza ASO? :)

Pozdr.

Data: 2010-04-22 14:25:50
Autor: Cavallino
Nowy samoch贸d - koszty utrzy mania.
U偶ytkownik "Konrad L" <pix@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hqpg0v$9tb$1node2.news.atman.pl...
Tarcz jeszcze nie potrzebowa艂em zmienia膰.
Klocki zmienia艂em przed miesi膮cem, kosztowa艂y mnie chyba ze 130 z艂.
Wymiana 40 z艂 (nie w ASO).

uu, czekaj czekaj, to ja moge coklwiek robic poza aso?

Normy europejskie uznaj膮 偶e mo偶esz robi膰 gdziekolwiek i na zamiennikach.
Warsztat musi spe艂nia膰 jakie艣 tam normy napraw, ale o jakich normach m贸wi膰 przy wymianie klock贸w?
Owszem, ryzykujesz 偶e jak co艣 zepsuj膮 to gwarant nie uzna Ci gwarancji na ten element.

Data: 2010-04-23 02:56:34
Autor: Kuba \(aka cita\)
[...]

wszystko robi膰 mozesz, gdzie chcesz i teoretycznie ASO nic do tego.
Pisze teoretycznie, bo jak przyjdzie p贸藕niej co do czego to nagle sie oka偶e, 偶e przeciez straci艂e艣 gwarancje, a teraz burczysz i wyst膮pisz w TVN Turbo - "Turbo kamera" jako kolejny, ktory musi za艂atwia膰 sprawy za pomoc膮 ekipy TV...

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE

Data: 2010-04-22 14:29:29
Autor: Marx
[...]

Czy nadal materialy mozna sobie kupowac samemu? ostatnio zmienily sie ustalenia dotyczace zamiennikow i gwarancji, a co z olejami itp?
Marx

Data: 2010-04-22 15:17:44
Autor: Cavallino
Nowy samoch贸d - koszty utrzy mania.
U偶ytkownik "Marx" <Marx@nospam.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:

Czy nadal materialy mozna sobie kupowac samemu? ostatnio zmienily sie ustalenia dotyczace zamiennikow i gwarancji

Nie s艂uchaj pismak贸w.
Mia艂y si臋 zmieni膰, ale na lepsze.

, a co z olejami itp?

Od lat kupuj臋 sam wszystko co trzeba, w ASO tylko robocizna.

Data: 2010-04-23 11:34:33
Autor: Agent
Nowy samoch贸d - koszty utrzy mania.

U偶ytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hqpi9o$59i$1news.onet.pl...
[...]

Ale ju偶 ma si臋 to zmieni膰 i nic nie kupisz poza ASO aby gwarancja by艂a wa偶na

Data: 2010-04-23 12:08:52
Autor: Cavallino
Nowy samoch贸d - koszty utrzy mania.
U偶ytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisa艂 w wiadomo艣ci news:

Od lat kupuj臋 sam wszystko co trzeba, w ASO tylko robocizna.

Ale ju偶 ma si臋 to zmieni膰 i nic nie kupisz poza ASO aby gwarancja by艂a wa偶na

Zanim zaczniesz wciska膰 bzdury ludziom, to doczytaj najpierw o czym m贸wisz.
Bo s艂ysza艂e艣 偶e dzwoni膮 (podobnie jak pismaki, kt贸re t膮 bzdur臋 powtarza艂y), ale nie wiesz w kt贸rym ko艣ciele.

Data: 2010-04-25 07:56:32
Autor: MichG
[...]

Co艣 droga ta robocizna. Przy przegl膮dzie C4 GP HDi zap艂aci艂em ostatnio 520,- z filtrami (kabinowy i oleju) i "ekstra" 偶ar贸wk膮 postojow膮 z przodu ;-. By艂a ze "z艂ota" chyba, bo kosztowa艂a 70,- . Skubana spali艂a si臋 podczas przegl膮du.

--
Pozdrawiam, Micha艂

Nowy samoch贸d - koszty utrzy mania.