Nowy samoch贸d - koszty utrzy mania.

Data: 2010-04-23 12:01:25
Autor: Yogi\(n\)
Nowy samoch贸d - koszty utrzy mania.
U偶ytkownik "Konrad L" <pix@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hqpcbl$9er$1node2.news.atman.pl...
Witam
Czyli w takim razie w praktyce co ta gwarancja obejmuje?

C贸偶, s膮 firmy i "firemki". Ja mam drugi raz nowe auto i nigdy nie 偶a艂owa艂em tych zakup贸w. Pierwsze m臋czy艂em przez blisko 9 lat i nie zepsu艂o si臋 w nim nic, poza radiem (ale ju偶 po gwarancji). ASO odwiedza艂em w okresie gwarancji tylko w ramach przegl膮d贸w i nie mam do nich 偶adnych zastrze偶e艅 - cenowo nie by艂o te偶 tak strasznie.

Jak wyglada sprawa przegladow itp? rozumiem ze jest tak:
Jade na wyznaczony przeglad, ogladaja samochod i patrza, jak potrzeba wymieniaja sobie przykladowo klocki, amortyzatory, tarcze, plyny na asowskie, a ja w zasadzie nie mam nic do gadania tylko mam za to zaplacic ile sobie za偶ycz膮?

Maj膮 liste element贸w, kt贸re powinni sprawdzi膰. W moim wypadku nigdy nie zdarzy艂o si臋, 偶eby mnie naci膮gn臋li na co艣, co nie by艂o zu偶yte czy rzeczywi艣cie nie wymaga艂o wymiany.

Jezeli ktos przypadkiem podliczal to moglbym prosic o podanie rocznych/3 letnich/innych kwot jakie mu sie uzieraly przy obsludze nowego samochodu(i jakiej klasy to samochod)?

Paliwo, p艂yny eksploatacyjne, w czasie gwarancji wymienione klocki hamulcowe + przegl膮d, czyli to co przy u偶ywanym + jaki艣 1000 zeta dro偶ej.

Mysle o czyms w okolicach skody octavii w granicach 60-65k.
Ogolnie jakies przemyslenia w tym wzgledzie tych ktorzy kupili samochod z salonu sa mile widziane :)

Og贸lnie - je偶eli tylko ci臋 sta膰, to si臋 nie zastanawiaj. Od p贸艂tora roku uje偶d偶am auto w艂a艣nie z tego przedzia艂u cenowego i jestem bardzo zadowolony. Poprzednie auto by艂o ta艅sze (ok 48 tys. - ale 10 lat temu, wi臋c nale偶y uwzgl臋dni膰 inflacj臋). Zapach nowo艣ci, docieranie, ci膮g艂e odkrywanie nowych rzeczy - niezastapione. Wady - spadek warto艣ci (auu膰), no i b贸l serca przy zarysowaniach i wgnieceniach marketowych ;-)

--
Yogi(n)

Nowy samoch贸d - koszty utrzy mania.