Nowy sc i LT

Data: 2009-07-08 11:22:32
Autor: Tomasz Radko
Nowy sc i LT
Salary cap - $57.7M
Luxury tax zaczyna się powyżej $69.9M

Za rok ma być jeszcze fajniej. NBA szacuje, że sc będzie między $50.4M a $53.6M, a LT między $61.2M a $65M.

Będzie to pierwszy w historii NBA przypadek, żeby sc spadał przez dwa lata z rzędu. W dodatku przyszłoroczny spadek będzie _duży_. Będzie ciekawie.

Rada dla FB - też obniżcie sobie sc, a co!

pzdr

TRad

Data: 2009-07-08 18:38:18
Autor: wiLQ
Nowy sc i LT
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Salary cap - $57.7M
Luxury tax zaczyna się powyżej $69.9M

Mogli juz zaokraglic do 70M$ ;-) Tak czy inaczej latwe do zapamietania liczby.

Za rok ma być jeszcze fajniej. NBA szacuje, że sc będzie między $50.4M a $53.6M, a LT między $61.2M a $65M.

To na razie spekulacje. IMHO ciekawsza i przy okazji zaskakujaca
informacja bylo, ze "league-wide revenue rose 2.5 percent".

Rada dla FB - też obniżcie sobie sc, a co!

Nasza wirtualna ekonomia jest w dobrym stanie bo mamy swietna kontrole
wydatkow i nikt nie ma absurdalnych kredytow ponad swoje mozliwosci ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-13 04:43:33
Autor: L'e-szczur
Nowy sc i LT
On 8 Lip, 18:38, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Tak czy inaczej latwe do zapamietania liczby.

> Za rok ma być jeszcze fajniej. NBA szacuje, że sc będzie między $50.4M a

To na razie spekulacje.

Przy ustalaniu salary cap ma znaczenie czy w poprzenim roku sc
wzrastal czy spadal i jak wygladaly faktyczne przychod w stosunku do
prognozowanych. Tak wiec juz teraz mozna pokusic sie o przewidywania
(mimo, ze widelki sa mimo wszystko bardzo szerokie).

IMHO ciekawsza i przy okazji zaskakujaca
informacja bylo, ze "league-wide revenue rose 2.5 percent".

A wiadomo jakie byly zalozenia odnosnie wzrostu przychodow? Moze byly
na poziomie 6-8% i plan nie zostal wykonany?

> Rada dla FB - też obniżcie sobie sc, a co!

Nasza wirtualna ekonomia jest w dobrym stanie bo mamy swietna kontrole
wydatkow i nikt nie ma absurdalnych kredytow ponad swoje mozliwosci ;-)

Nie ma absuradlnych kredytow, sa tylko absurdalne kontrakty, ale
faktycznie bawimy sie za swoje ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-15 23:47:24
Autor: wiLQ
Nowy sc i LT
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> IMHO ciekawsza i przy okazji zaskakujaca
> informacja bylo, ze "league-wide revenue rose 2.5 percent".

A wiadomo jakie byly zalozenia odnosnie wzrostu przychodow? Moze byly
na poziomie 6-8% i plan nie zostal wykonany?

To bez znaczenia, bo raczej chodzilo mi o to, ze pomimo tzw kryzysu
zwiekszyli wplywy. Trzeba pogratulowac zmian w cenach/marketingu
czy to tylko efekt Seattle->OKC?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-16 00:53:55
Autor: L'e-szczur
Nowy sc i LT
On 15 Lip, 23:47, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

To bez znaczenia, bo raczej chodzilo mi o to, ze pomimo tzw kryzysu
zwiekszyli wplywy. Trzeba pogratulowac zmian w cenach/marketingu

Revenue OKC 08 - 82M$
Revenue Sonics 07 - 81M$
Tak wiec to nie to.

Juz predzej szukalbym powodow w kombinacji wzrostu cen biletow i
zwiekszonej sprzedazy artykulow NBA na swiecie.

Pozdro

L'e-szczur

Nowy sc i LT