Nowy serial rowerowy

Data: 2009-02-27 15:22:29
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nowy serial rowerowy
W niedzielę o 17:20 w TVP1 pierwszy odcinek.
Artur Barciś jako kurier rowerowy.
Jedno mnie rozbawiło, to że w zbroi jeździ.
:>

zyga

Data: 2009-02-27 15:11:53
Autor: brickstone
Nowy serial rowerowy
On 27 Lut, 15:22, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:
W niedzielę o 17:20 w TVP1 pierwszy odcinek.
Artur Barciś jako kurier rowerowy.
Jedno mnie rozbawiło, to że w zbroi jeździ.
:>

zyga

no co mogę powiedzieć jako kurier z kilkuletnim stażem.... jest pewna
możliwość, że niepełnosprawny człowiek dałby sobie radę w tej
pracy...jednak to miasto musiałoby być na pustyni i mieć tylko jedno
skrzyżowanie:) nie mam telewizora jakoś. będzie można to gdzieś
ściągnąć? na czym będzie jeździł? pewnie OK bo to modne teraz:)

Data: 2009-02-28 00:44:29
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nowy serial rowerowy

[...]

Góral, zwykły tak wyglądał, w kolorze chyba pomarańczowym.

zyga

Data: 2009-02-28 11:13:54
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Nowy serial rowerowy
Panie Zygmunt M. Zarzecki, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:go9t2o$ri9$1news.interia.pl> przy ul....

[...]

No proszę. Kupili od Wrzaska ramę z Mangusty i złożyli odpowiedni rower?
;-) Barciś wymiarów gdzieś takich wrzaskowych, akurat... ;-)

Data: 2009-02-27 15:29:47
Autor: kml
Nowy serial rowerowy

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:go8s50$gbs$1news.interia.pl...
W niedzielę o 17:20 w TVP1 pierwszy odcinek.
Artur Barciś jako kurier rowerowy.
Jedno mnie rozbawiło, to że w zbroi jeździ.
:>

Sory, ale czy ten serial to nie jest o upośledzonym człowieku? Może dlatego on jeździ w zrobi...

kml
http://endurorider.pl Beskidy 2007 Last update 01/02/2009
NOWY DZIAŁ SERWIS NA STRONIE ( manuale do DNM, fox float ava rl i Z1 FR SL 03)

Data: 2009-02-27 06:37:27
Autor: Szprota aka Stefandora
Nowy serial rowerowy
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w
> [...]

> :>

Sory, ale czy ten serial to nie jest o upośledzonym człowieku? Może

http://www.vipnews.pl/page,article,aid,4655,index.php
Aktor wcieli się w rolę czterdziestoletniego, nieco opóźnionego w
rozwoju Janka Kaniewskiego, który w dojrzałym wieku podejmuje pierwszą
w swoim życiu pracę, tytułowego doręczyciela paczek.

Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-02-27 15:45:31
Autor: bans
Nowy serial rowerowy
kml pisze:

Sory, ale czy ten serial to nie jest o upośledzonym człowieku? Może dlatego on jeździ w zrobi...

Nie wiem, czy zrobiłeś to świadomie, czy po prostu wyszło ci przypadkiem, ale - touche! :)))

--
bans

Data: 2009-02-27 10:37:40
Autor: Przemek
Nowy serial rowerowy
On 27 Lut, 15:45, bans <g...@o2.pl> wrote:
kml pisze:

Nie wiem, czy zrobiłeś to świadomie, czy po prostu wyszło ci
przypadkiem, ale - touche! :)))

ciii...

Data: 2009-02-27 16:13:35
Autor: kml
Nowy serial rowerowy

Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał w wiadomości news:go8uqo$gh8$1mx1.internetia.pl...
kml pisze:

Sory, ale czy ten serial to nie jest o upośledzonym człowieku? Może dlatego on jeździ w zrobi...

Nie wiem, czy zrobiłeś to świadomie, czy po prostu wyszło ci przypadkiem, ale - touche! :)))

Nie, świadomie i właśnie się zacząłem zastanawiać jak to brzmi jak ktoś to czyta. Generalnie nie chciałem z tego robić jaj tylko miałem na myśli, że aktor wciela się upośledzoną osobę.