Nowy serwis mBanku - czy możecie płacić uzywajac starego?

Data: 2014-10-30 08:21:41
Autor: Mietek
Nowy serwis mBanku - czy możecie płacić uzywajac starego?
Wlaczyli mi nowy serwis mBanku ale sprobowalem zaplacic (mTransfer) uzywajac starego i poki co dziala. To reguła czy po kilku dniach mi zabiorą taka mozliwosc?

Jak jest u was? Zwlaszcza u tych, ktorzy maja juz dluzej nowy serwis?

Data: 2014-10-30 17:40:14
Autor: J.F.
Użytkownik "Mietek"  napisał w wiadomości
[...]

Dziwne.
Tzn oba dzialaja i tu sie nie masz co dziwic,
Tylko ze nowy serwis to wlaczali rok temu, teraz to mi przyslali info ze stary przestanie dzialac w listopadzie.
Partiami jakos wylaczaja, partiami wlaczali ...

J.

Data: 2014-10-30 09:43:42
Autor: Mietek
W dniu czwartek, 30 października 2014 17:40:35 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

Partiami jakos wylaczaja, partiami wlaczali ...

chodzi mi o osoby, ktorym juz wylaczyli stary (mi np. dzisiaj)

Data: 2014-10-30 17:31:36
Autor: Budzik
Nowy serwis mBanku - czy możecie płacić uzywajac starego?
Użytkownik Mietek blackall@wp.pl ...

chodzi mi o osoby, ktorym juz wylaczyli stary (mi np. dzisiaj)

Znaczy wyłaczyli ci stary i nie możesz sie juz zalogowac, ale przy płatnosci mtransfer stary nadal działa?

Data: 2014-10-30 18:59:43
Autor: Budzik
Nowy serwis mBanku - czy możecie płacić uzywajac starego?
Użytkownik neoniusz neon@joemonster.org ...

[...]

Czasami czuję się jak analfabeta wtórny :)

Data: 2014-10-30 13:44:36
Autor: luc
W dniu czwartek, 30 października 2014 19:59:44 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik neoniusz neon@joemonster.org ...

> No ile razy jeszcze mozna pytac, przeciez wyraznie napisal o co chodzi :)

Czasami czuję się jak analfabeta wtórny :)

Czasami myślę, że na p.b.b. to już ostali się tylko osobnicy takiego pokroju:
http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20121013052746/jadensadventures/images/4/43/Statler_waldorf_02_01.jpg

;-)

pzdrwm
luc

Data: 2014-10-30 22:46:52
Autor: mx
On 30/10/2014 21:44, luc wrote:

[...]

Ot to, samo sedno.
Dodam, że tylko na protezach, przeszczepach, rozrusznikach i lekach jeszcze ciągną.

Data: 2014-10-30 22:57:18
Autor: mx
On 30/10/2014 22:46, mx wrote:

Dodam, że tylko na protezach, przeszczepach, rozrusznikach i lekach
jeszcze ciągną.

O przepraszam, CIĄGNIEMY!
I nikt, nawet przez los mocno doświadczony Eneuel, renty nie ma.

Data: 2014-10-30 22:59:46
Autor: Budzik
Nowy serwis mBanku - czy możecie płacić uzywajac starego?
Użytkownik luc bananek_usunpokresce.net@gmx-topmail.de ...

> [...]
> chodzi :) Czasami czuję się jak analfabeta wtórny :)

Czasami myślę, że na p.b.b. to już ostali się tylko osobnicy takiego

Zarty się skonczyły! Skąd masz moje zdjęcie!?!? ;-P

Data: 2014-10-31 17:18:04
Autor: osa
W dniu 2014-10-30 23:59, Budzik pisze:
[...]

Nasze ;) A żony do teraz myślą że w tym czasie byliśmy u doktóra po recepty ;)

Data: 2014-10-30 19:31:50
Autor: Crocodile
Nowy serwis mBanku - czy możecie płacić uzywajac starego?
ale stary mu wylaczyli ?? tylko mtransfer jeszcze dziala ?? a tak to ma nowy ?? a dlaczego ? ;)

Data: 2014-10-30 23:45:34
Autor: Chris94
Dnia Thu, 30 Oct 2014 18:43:11 +0100, neoniusz napisał(a):

[...]

Wątpliwości były jak najbardziej uzasadnione, zwłaszcza że np. ja cały
czas korzystam ze starego interfejsu, ale gdy płacę przez mTranfer, to
mam dostęp *tylko* do nowego!

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2014-10-31 09:48:20
Autor: Budzik
Nowy serwis mBanku - czy możecie płacić uzywajac starego?
Użytkownik Chris94 chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm ...

Wątpliwości były jak najbardziej uzasadnione, zwłaszcza że np. ja cały
czas korzystam ze starego interfejsu, ale gdy płacę przez mTranfer, to
mam dostęp *tylko* do nowego!

Jaki komunikat otrzymujesz przy próbie zalogowania?

Data: 2014-10-31 13:09:47
Autor: Chris94
Dnia 31 Oct 2014 09:48:20 GMT, Budzik napisał(a):

[...]

Jeszcze mi nie wyłączyli dostępu do starego interfejsu (mają mi wyłączyć
pomiędzy 2 a 5 listopada), więc ze starego korzystam rutynowo.
Natomiast przy płatności PayU przez mTransfer, zawsze włącza mi się nowy
interfejs i chyba nie mam możliwości zmienić tego.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2014-10-31 05:35:45
Autor: Mietek
W dniu piątek, 31 października 2014 13:10:07 UTC+1 użytkownik Chris94 napisał:
> [...]

Natomiast przy płatności PayU przez mTransfer, zawsze włącza mi się nowy
interfejs i chyba nie mam możliwości zmienić tego.

da sie kliknąć i skorzystac ze starego - przynajmniej u mnie.

Więc jeszcze raz pytanie: mam tylko nowy interfejs, nie mam juz dostepu do starego, ale jak płace mTransferem to moge sobie wybrac stary i zapłacić przez niego. Czy u was tez tak jest i jak długo juz macie tylko nowy interfejs?

Data: 2014-10-31 13:45:48
Autor: Kamil Jońca
Nowy serwis mBanku - czy możecie płacić uzywajac starego?
Mietek <blackall@wp.pl> writes:

[...]

[...]

A ja bym się, nie zdziwił, gdyby zależało to (=możliwość wyboru
interfejsu) od tego KOMU płacisz.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-11-01 12:34:06
Autor: Budzik
[...]

Potwierdzam.
stary interfejs mam wyłaczony, natomiast płacąc przez mtransfer (wpłata dla allegro) moge zalogować się do starego serwisu.
Dzieki za podpowiedz, bo nowy serwis źle wyswietla się w aplikacji mobilnej (nie widac, ktory rachunej wybiera się z listy).

Data: 2014-10-31 15:59:39
Autor: Budzik
[...]

Trzeba czytac....
W tym okienku, małymi literkami jest opcja "przejdz do starego"

Nowy serwis mBanku - czy możecie płacić uzywajac starego?