[spam] Nowy sklep rowerowy na Kabatach - Holendry!

Data: 2009-03-20 07:44:33
Autor: dżepe
[spam] Nowy sklep rowerowy na Kabatach - Holendry!
Rowery holenderskie i nie tylko, nowe i używane, wszytstkie z gwarancją!
Sparta, Batavus, Gazelle, Romet ! Rowerowe Klimaty ul Polnej Róży 2/4
Zapraszamy!

Data: 2009-03-20 07:56:00
Autor: dżepe
=?ISO-8859-2?Q?d=BFepe?= <punk_rock_101@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Rowery holenderskie i nie tylko, nowe i używane, wszytstkie z gwarancją!
Sparta, Batavus, Gazelle, Romet ! Rowerowe Klimaty ul Polnej Róży 2/4
Zapraszamy!

A no co za buc ze mnie- to jest w Warszawie. pozdro :]

Data: 2009-03-20 18:01:25
Autor: deepblue
Użytkownik "dżepe" <punk_rock_101@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gpvi6g$mcl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie przejmuj się, jeśli ktoś w usnecie podaje adres bez miasta to wiadomo że warszawiak ;)
Wszyscy już się przyzwyczaili ;P

--
deepblue

Data: 2009-03-22 11:09:13
Autor: RS
deepblue pisze:

A no co za buc ze mnie- to jest w Warszawie. pozdro :]

Nie przejmuj się, jeśli ktoś w usnecie podaje adres bez miasta to wiadomo że warszawiak ;)
Wszyscy już się przyzwyczaili ;P

Czy ja wiem... Krakowiacy też mają taką manierę...

--
Pzdr.
Rafał

Data: 2009-03-22 23:04:15
Autor: kosik

Użytkownik "RS" <rafal.strozek@gmail.com> napisał w wiadomości news:gq52pv$7uf$2news.onet.pl...
Czy ja wiem... Krakowiacy też mają taką manierę...

Nie zauważyłem jakoś. Zazwyczaj te maniery sie zauważa przy kiepskich czytnikach :)

Pozdrawiam
kosik

[spam] Nowy sklep rowerowy na Kabatach - Holendry!