Nowy skok kaczystów

Data: 2020-05-26 11:33:43
Autor: ąćęłńóśźż
Nowy skok kaczystów
W życiu nie miałem sprawy przed SN więc mam to w d... .
Natomiast za robienie wpierdolu przedsiębiorcom przerżn± wybory.
To mówiłem ja.

-- -- -
i wszelakie uchwały i wyroki SN.

Data: 2020-05-26 20:50:29
Autor: Smok Eustachy
Nowy skok kaczystów
W dniu 26.05.2020 o 11:33, ±ćęłń󶼿 pisze:
W życiu nie miałem sprawy przed SN więc mam to w d... .
Natomiast za robienie wpierdolu przedsiębiorcom przerżn± wybory.
To mówiłem ja.

Przedsiębiorcy, mieszkańcy Wejherowa, koderia....
Nagrabili sobie.

Data: 2020-05-26 21:06:11
Autor: z
Nowy skok kaczystów
A jak się teraz wkurza moherowe berety za rozgonienie pielgrzymki.

Duda ma przejebane. W drugiej turze przerżnie z Bosakiem.

Nowy skok kaczystów