Nowy smartfon 1400-1800 z gorką

Data: 2015-09-23 19:21:00
Autor: TheLastSamurai
Nowy smartfon 1400-1800 z gorką
Witam Kolegów i Koleżanki

Mam pytanie związane z kupnem telefonu typu smartfon moze byc chinczyk.
Cena 1400-1900zl

Szukam, czytam, szukam i dalej nie wiem co wybrać.

Interesuje mnie sprzęt z:
* przyzwoitym aparatem
* dual sim,
* slot na karty pamięci lub min 32GB ROM,
* 2-3GB RAM,
* CPU 2,0 - 2,5GHz,
* GPU minimalnie 400-440
* NFC

* i najważniejsza sprawa: 800, 900, 1800, 2100, 2600 MHz dla LTE + mocna
bateria

Wiem, ze wiele aparatów nie posiada wszystkich wymienionych tutaj funkcji w
tej cenie dla tego - idac na kompromis może być wolniejszy CPU - tak by
tylko plynnie pozwalal ogladać pdf'y 150stron i przeglącać internet. Nie
wiem jaki procesor sobie z tym poradzi, dlatego wymieniłem od razy
najszybsze z górnej półki :D

Jesli bedzie mial 800, 900, 1800, 2100, 2600 LTE bez dualsim'a to też wezmę
go pod uwagę.
Dziękuje z góry za chęci i porady

Data: 2015-09-23 21:27:47
Autor: TheLastSamurai
Dnia Wed, 23 Sep 2015 19:21:00 +0200, TheLastSamurai napisał(a):

Witam Kolegów i Koleżanki

Mam pytanie związane z kupnem telefonu typu smartfon moze byc chinczyk.
Cena 1400-1900zl

Szukam, czytam, szukam i dalej nie wiem co wybrać.

<ciach>

Po tygodniu przegladania internetu znalazłem "vibe shot z90-7" - jest moze
ktos na grupie kto użytkuje ten sprzęt ? Co prawda, nie posiada NFC, ale na
PL rynek to chyba lepsza alternatywa niz Mi4/Mi5 i reszta (uzytkowany w
duzych miastach bedzie, chyba siec Play) ? Wlasnie ze wzgledu na sieci LTE
jakie maja powstac w PL czyli 800 i 900 MHz szykam telefonu juz teraz z
obslugą. Dodatkowo 1800 i 2100 dla centrum miasta i 2600 galerie, hale, itd
w centrum miast.

Moze znajde coś z podobna specyfikacja za kilka zł więcej?

Data: 2015-09-26 16:22:54
Autor: user
Nowy smartfon 1400-1800 z gorką
Może kup coś markowego ja sprowadziłem wynalazek z Chin o wypasionych parametrach a po kilku miesiącach spłonął z piecu ( zabrałem się za naprawę i zepsułem taśmę łączącą wyświetlacz z płytą, obudowa uniemożliwiająca wymianę wyświetlacza ).
Może Samsung ? mam S4 i jestem bardzo zadowolony może nowsze modele są równie dobre, zdjęcia albo HTC ?

-- -

Data: 2015-09-26 20:08:13
Autor: TheLastSamurai
Dnia Sat, 26 Sep 2015 16:22:54 +0200, user napisał(a):

[...]

Przegladalem oferte HTC i Samsunga - u tego pierwszego brak wiekszosci
opcji jakich wymagam, u drugiego odpowiadal mi Note4 - tylko cena 2k za
uzywany :-/
Wybralem zatem Huawei Ascent Mate 7 - kupilem i zobacze jak sie bedzie
sprawowal.

Dzieki wszystkim za zainteresowanie.

Data: 2015-09-26 20:54:15
Autor: user
W dniu 2015-09-26 o 20:08, TheLastSamurai pisze:
[...]

Nie doczytałem posta ale generalnie nie pchaj się w wynalazki tylko kup coś od znanego producenta, oni mają zaplecze w postaci dobrych programistów i inżynierów ja się przekonałem dopiero po kilku zakupach, może ta motorolka będzie ok może One plus one 2 ( wiem że zaprzeczam sobie ale podobno telefony są dopracowane a zdjęcia robią lepsze niż mój S4).

-- -

Data: 2015-09-23 21:48:44
Autor: the_foe
W dniu 2015-09-23 o 19:21, TheLastSamurai pisze:
[...]

jak poczekasz, bo teraz raczej w Polsce nie kupisz:
http://www.gsmarena.com/motorola_moto_x_play_dual_sim-7470.php

bez NFC i słabszym CPU/GPU ale za jedynie 900 zł
http://www.gsmarena.com/motorola_moto_g_dual_sim_%283rd_gen%29-7469.php

--
@foe_pl

Data: 2015-09-23 21:54:13
Autor: the_foe
W dniu 2015-09-23 o 21:48, the_foe pisze:
[...]

na krzyżackim amazonie idzie za 1550 zł:
http://tinyurl.com/oh6f4fo

--
@foe_pl

Data: 2015-09-23 22:30:21
Autor: TheLastSamurai
Nowy smartfon 1400-1800 z gorką
Dnia Wed, 23 Sep 2015 21:54:13 +0200, the_foe napisał(a):

http://tinyurl.com/oh6f4fo

Jeden i drugi ciekawy - tylko zerknij na moj post
Moge, i nawet chce teraz wydac wiecej 1400-1900zł lub i wiecej nawet jesli
bedzie on dzialal mi przez 5 lat i obsluzy mi nowe pasmo LTE jakie ma wejsc
w PL (wiecej w moim poscie: "Jesli aukcja sie zakonczy - wygrany bierze 800
i 850 czy jedno + 2,6GHz?")

No co Wy? Nie ma tu leciwego spoleczenstwa od phackingu ktore wspomoze
brata rada ?!

Pozdrawiam - kolejne propozycje ?

Data: 2015-09-23 22:22:58
Autor: ToMasz
Nowy smartfon 1400-1800 z gorką

Interesuje mnie sprzęt z:
* przyzwoitym aparatem
no to w praktyce ograniczyłeś do kilku producentów
* dual sim,
noto już jest parę naście modeli
* slot na karty pamięci lub min 32GB ROM,
nie wiem czy sie znajdzie więcej niz 5
* 2-3GB RAM,
* CPU 2,0 - 2,5GHz,
* GPU minimalnie 400-440
* NFC

* i najważniejsza sprawa: 800, 900, 1800, 2100, 2600 MHz dla LTE +
a LTE ma gówniany zasięg, natomiast szybkość w górnych granicach nadaje sie tylko do sciągania filmów, a przy marnym zasięgu warto przejść na edge.... Potrzebne to w telefonie jak piąte koło u wozu.
> mocna bateria...
przy wykorzystaniu transmisji danych gsm, ogranicza czas działania urządzenia do kilku godzin. nie żartuje. mam s4 od nowości i korzystałem namiętnie z lte w redbulu.

ToMasz

Data: 2015-09-23 22:34:14
Autor: TheLastSamurai
Dnia Wed, 23 Sep 2015 22:22:58 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]

przy wykorzystaniu transmisji danych gsm, ogranicza czas działania urządzenia do kilku godzin. nie żartuje. mam s4 od nowości i korzystałem namiętnie z lte w redbulu.

Dzieki Tomku, ale chcialbym miec LTE na 800 czy ile tam bedzie... Ponieważ
telefon to moj modem :D

Podróż;
Laptop;
Obrazy z serwerów firmowych po 6-8GB do pobrania lub wyslania...
Skype;
Filmy;
Hotel na obrzezach;
Porno z kumplami przy butelce "Jacka" itd...

Uwazam ze jak wejdzie LTE 800 czy 850 to sie sprzet przyda - tylko nie wiem
na jakim pasmie wejdzie, kiedy i co kurna kupic :D

Data: 2015-09-24 08:29:41
Autor: Mirek Ptak
[...]

http://www.telepolis.pl/telefony/lg-nexus-5,4,2,2441.html

Mam i polecam :)

Interesuje mnie sprzęt z:
* przyzwoitym aparatem

B. dobry z optyczną stabilizacją

* dual sim,

Tylko jeden sim

* slot na karty pamięci lub min 32GB ROM,

Nie ma - jest wersja 32GB - ja mam 16 i daję radę :)

* 2-3GB RAM,

2GB

* CPU 2,0 - 2,5GHz,

Po środku :)

* GPU minimalnie 400-440

?

* NFC

Ma

* i najważniejsza sprawa: 800, 900, 1800, 2100, 2600 MHz dla LTE + mocna
bateria

LTE obsługuje wszystkie europejskie zakresy. Bateria przyzwoita, tylko raz szukałem gniazdka w ciągu dnia, ale eksploatacja była ekstremalna w rejonie, gdzie cały czas szukał sieci (i nie znalazł).

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2015-09-24 08:50:31
Autor: krzysztofsf
W dniu środa, 23 września 2015 19:21:08 UTC+2 użytkownik TheLastSamurai napisał:
[...]

http://www.valuebasket.pl/pl_PL/Asus-ZenFone-2-ZE551ML-LTE-64GB-Quad-core-Dual-SIM-Free-/-Never-Locked-%28Gray-/-Silver%29/mainproduct/view/18370-AA-GY

Powyzej sprzedaja wersje ww, jak bedziesz sprawdzal pasma

https://www.asus.com/pl/Phone/ZenFone_2_ZE551ML/specifications/

Dual sim sladowy, bo slot 2G obsluguuje wylacznie rozmowy

Data: 2015-09-26 16:44:58
Autor: dizel
Nowy smartfon 1400-1800 z gorką
On Wed, 23 Sep 2015 19:21:00 +0200, TheLastSamurai
<szukajcie@znajdziecie.hell> wrote:

Dziękuje z góry za chęci i porady

http://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/honor-7-srebrny.bhtml
Raczej żaden smartfon w dzisiejszych czasach nie wystarczy na 5 lat.

Pozdrawiam

Nowy smartfon 1400-1800 z gorką