Nowy smartfon 1400-1800 z gorką

Data: 2015-09-23 22:22:58
Autor: ToMasz
Nowy smartfon 1400-1800 z gorką

Interesuje mnie sprzęt z:
* przyzwoitym aparatem
no to w praktyce ograniczyłeś do kilku producentów
* dual sim,
noto już jest parę naście modeli
* slot na karty pamięci lub min 32GB ROM,
nie wiem czy sie znajdzie więcej niz 5
* 2-3GB RAM,
* CPU 2,0 - 2,5GHz,
* GPU minimalnie 400-440
* NFC

* i najważniejsza sprawa: 800, 900, 1800, 2100, 2600 MHz dla LTE +
a LTE ma gówniany zasięg, natomiast szybkość w górnych granicach nadaje sie tylko do sciągania filmów, a przy marnym zasięgu warto przejść na edge.... Potrzebne to w telefonie jak piąte koło u wozu.
> mocna bateria...
przy wykorzystaniu transmisji danych gsm, ogranicza czas działania urządzenia do kilku godzin. nie żartuje. mam s4 od nowości i korzystałem namiętnie z lte w redbulu.

ToMasz

Data: 2015-09-23 22:34:14
Autor: TheLastSamurai
Dnia Wed, 23 Sep 2015 22:22:58 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]

przy wykorzystaniu transmisji danych gsm, ogranicza czas działania urządzenia do kilku godzin. nie żartuje. mam s4 od nowości i korzystałem namiętnie z lte w redbulu.

Dzieki Tomku, ale chcialbym miec LTE na 800 czy ile tam bedzie... Ponieważ
telefon to moj modem :D

Podróż;
Laptop;
Obrazy z serwerów firmowych po 6-8GB do pobrania lub wyslania...
Skype;
Filmy;
Hotel na obrzezach;
Porno z kumplami przy butelce "Jacka" itd...

Uwazam ze jak wejdzie LTE 800 czy 850 to sie sprzet przyda - tylko nie wiem
na jakim pasmie wejdzie, kiedy i co kurna kupic :D

Nowy smartfon 1400-1800 z gorką