Nowy smartfon 1400-1800 z gorką

Data: 2015-09-24 08:50:31
Autor: krzysztofsf
Nowy smartfon 1400-1800 z gorką
W dniu środa, 23 września 2015 19:21:08 UTC+2 użytkownik TheLastSamurai napisał:
Witam Kolegów i Koleżanki

Mam pytanie związane z kupnem telefonu typu smartfon moze byc chinczyk.
Cena 1400-1900zl

Szukam, czytam, szukam i dalej nie wiem co wybrać.

Interesuje mnie sprzęt z:
* przyzwoitym aparatem
* dual sim,
* slot na karty pamięci lub min 32GB ROM,
* 2-3GB RAM,
* CPU 2,0 - 2,5GHz,
* GPU minimalnie 400-440
* NFC

* i najważniejsza sprawa: 800, 900, 1800, 2100, 2600 MHz dla LTE + mocna
bateria

Wiem, ze wiele aparatów nie posiada wszystkich wymienionych tutaj funkcji w
tej cenie dla tego - idac na kompromis może być wolniejszy CPU - tak by
tylko plynnie pozwalal ogladać pdf'y 150stron i przeglącać internet.. Nie
wiem jaki procesor sobie z tym poradzi, dlatego wymieniłem od razy
najszybsze z górnej półki :D

Jesli bedzie mial 800, 900, 1800, 2100, 2600 LTE bez dualsim'a to też wezmę
go pod uwagę.
Dziękuje z góry za chęci i porady

http://www.valuebasket.pl/pl_PL/Asus-ZenFone-2-ZE551ML-LTE-64GB-Quad-core-Dual-SIM-Free-/-Never-Locked-%28Gray-/-Silver%29/mainproduct/view/18370-AA-GY

Powyzej sprzedaja wersje ww, jak bedziesz sprawdzal pasma

https://www.asus.com/pl/Phone/ZenFone_2_ZE551ML/specifications/

Dual sim sladowy, bo slot 2G obsluguuje wylacznie rozmowy

Nowy smartfon 1400-1800 z gorką