Nowy sondaĹź

Data: 2019-03-07 02:58:33
Autor: Bruno Brunowski
Nowy sondaĹź
"Zjednoczona Prawica i Koalicja Europejska idą łeb w łeb - wynika z najnowszego sondażu IBRiS ws. wyborów do Parlamentu Europejskiego. Wygrywa ZP z poparciem rzędu 39,7 proc., ale KE dosłownie depcze jej po piętach. Może liczyć na 38,5 proc. głosów.

Sondaż został przeprowadzony w ramach Europejskiego Programu Badawczego. Jego wyniki przedstawia "Fakt". I tak, za dwójką liderów jest przepaść. Na trzecim miejscu plasuje się Wiosna Roberta Biedronia z poparciem na poziomie 6,3 proc., dalej Kukiz'15 - 5,1 proc. i Koalicja Propolska (Korwin i inni) - 4,1 proc.

W takim scenariuszu Zjednoczona Prawica i Koalicja Europejska zdobyłyby po 23 mandaty, a Wiosna i Kukiz'15 po trzy. Deklarowana frekwencja wyniosłaby 46,9 proc.

"To oznacza, że do ostatniej chwili może się ważyć, kto wygra" - ocenia gazeta.

Sondaż IBRiS w ramach Europejskiego Programu Badawczego został przeprowadzony na przełomie lutego i marca."

https://wiadomosci.wp.pl/minimalna-roznica-liderow-z-wyborach-do-pe-najnowszy-sondaz-6356749115283073a

A miało być pozamiatane.

--
Bruno

Data: 2019-03-07 10:43:12
Autor: Zenek Kapelinder
Nowy sondaĹź
No dobra, ale jak to ibris robil to pytali tylko zwolennikow jelopozycji. Wielka firma z praktycznie nie dzialajaca strona w necie. To ze maja strone troche na wyrost napisalem.

Data: 2019-03-07 13:04:44
Autor: boukun
Nowy sondaż
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Trzeba być debilem, żeby na starych wyleniałych żydokomuchów głosować, żeby im dać koryto...

boukun

Data: 2019-03-07 04:12:28
Autor: Bruno Brunowski
Nowy sondaż
W dniu czwartek, 7 marca 2019 13:04:45 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

Trafiłeś w sedno, ale pisiory tego nie ogarniają.

--
Bruno

Data: 2019-03-07 13:15:18
Autor: boukun
Nowy sondaż
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Miałem na myśli cały POPiS, a nawet KE bardziej..., bo tam wystawili starych żydokomuchów...

boukun

Data: 2019-03-07 10:30:01
Autor: Bruno Brunowski
Nowy sondaż
W dniu czwartek, 7 marca 2019 13:15:19 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Miałem na myśli cały POPiS, a nawet KE bardziej..., bo tam wystawili starych żydokomuchów...

Na szczęście kapitalizm utopijny wymieszany z poparciem naziolków ma śladowe wzięcie. --
Bruno

Data: 2019-03-07 19:38:03
Autor: u2
Nowy sondaż
W dniu 07.03.2019 o 19:30, Br Br pisze:
Na szczęście kapitalizm utopijny wymieszany z poparciem naziolków ma śladowe wzięcie.

ajli ajlo:))))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-03-07 15:39:42
Autor: the_foe
Nowy sondaż
W dniu 2019-03-07 o 11:58, Bruno Brunowski pisze:
[...]

i tak jest.
4 lata temu członkowie KE zdobili prawie 50% glosów i ponad 50% mandatow.
Jeżeli KE+W nie przekroczy 50% to będzie blamaż.
Te wybory sa najgrosze dla PISu, ordynacja nie promuje zwycięzcy i oszołomny elektorat ma tendencje do rozdrobniania bo stawka tu jest niska i można sobie poeksperymentować.
Jeżeli w tych wyborach PIS będzie miał ok 35% to na jesień easy 40%. Jak zdobędą 30% i nie daj boże inne oszolomy prawicowe sie dostaną to będzie kaplica.

--
@foe_pl

Data: 2019-03-08 10:01:00
Autor: Lepudruk
Nowy sondaż
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości
[...]

No proszę! Lud popiera ucieczkę PiS do Brukseli. Najwyraźniej srebrna łódka
zaczęła przeciekać i każdy PiS-owiec ze strachu rozgląda się za kołem
ratunkowym. Ufojcie nam! ;-)

- Lepudruk -

Nowy sondaĹź