Nowy sondaż: Andrzej Duda wygrywa w pierws zej turze

Data: 2020-03-15 21:33:04
Autor: Trefniś
Nowy sondaż: Andrzej Duda wygrywa w pierws zej turze
Cześć!

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/wybory-prezydenckie-2020-andrzej-duda-wygrywa-w-i-turze/5mmdv12

Nie kontestuję faktów -  pozostawiam do waszej wiedzy i wniosków.

--
Trefniś

Data: 2020-03-15 14:07:44
Autor: Jacek Bialy
Nowy sondaż: Andrzej Duda wygrywa w pierwszej turze
Po co się tym chwalisz?   W czasie epidemii ma wygraną w kieszeni..

JB

Data: 2020-03-15 21:47:35
Autor: A. Filip
Nowy sondaż: Andrzej Duda wygrywa w pierwszej turze [51.35%, to +/-3%]
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:
Cześć!

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/wybory-prezydenckie-2020-andrzej-duda-wygrywa-w-i-turze/5mmdv12

Nie kontestuję faktów -  pozostawiam do waszej wiedzy i wniosków.

Duda ma mieć 51.35% poparcia według jednego sondażu?

1. AFAIR Deklarowany błąd pomiaru _dobrego_ sondażu to ?3%,
   a taniego (telefonicznego) to ?6%.
2. Kampania trwa.  KB nie jest faworytką, raczej+ nie wygra ale raczej
   nie jest aż tak marna by wybory zakończył się na jednej turze.

IMHO nadawanie grubo przed wyborami że sprawa jest (już) rozstrzygnięta
wkurza wyborców.  Mecz trwa, faworyt jest, ale dopóki piłka w grze
to może trafić do więcej niż jednej bramki.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-15 22:43:27
Autor: z
Nowy sondaż: Andrzej Duda wygrywa w pierwsze j turze [51.35%, błąd DOBREGO sondaĹźu to +/-3 %]
W dniu 2020-03-15 o 21:47, A. Filip pisze:
Duda ma mieć 51.35% poparcia według jednego sondażu?

Liczy się TRYND.

Poprzednie sondaże wskazywały upadek Dudy i były wiarygodne

Ten jest inny i dlatego jest błędny, nieuczciwy, za wcześnie i tylko denerwuje wyborców. ;-)

Data: 2020-03-15 23:05:42
Autor: u2
W dniu 15.03.2020 o 22:43, z pisze:
[...]

teraz nastąpi demokratyczna zmiana ustroju na monarchię, nowy król otrzyma koronę jako symbol władzy:)

Data: 2020-03-15 15:13:00
Autor: Jakub A. Krzewicki
Nowy sondaż: Andrzej Duda wygrywa w pierwszej t urze [51.35%, błąd DOBREGO sondażu to +/-3%]
W dniu niedziela, 15 marca 2020 23:05:44 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

Sprowadzić Żelazny Tron ze studia HBO! ;)

Data: 2020-03-16 07:37:06
Autor: Runt
W dniu 2020-03-15 o 21:33, Trefniś pisze:
Cześć!
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/wybory-prezydenckie-2020-andrzej-duda-wygrywa-w-i-turze/5mmdv12 Nie kontestuję faktów -  pozostawiam do waszej wiedzy i wniosków.

Będzie tak jak Nowogrodzka pozwoli.

--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Nowy sondaż: Andrzej Duda wygrywa w pierws zej turze