Nowy sportster w 2010

Data: 2010-02-18 12:39:08
Autor: Laphroaig
Nowy sportster w 2010
Witka,
Tak dla info, moze kogos zainteresuje. (nie jest to spam bo nie sprzedaje (bo nie mam :( ) )
W 2010 ma byc dostepny sportster w stylu retro.
http://tinyurl.com/ydxexgp
Te sportstery coraz ciekwsze sie robia (patrz Iron)

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2010-02-18 10:34:11
Autor: LukeB
Nowy sportster w 2010
On 18 Lut, 12:39, Laphroaig <moj.lo...@vp.pl> wrote:
W 2010 ma byc dostepny sportster w stylu retro.http://tinyurl.com/ydxexgp
Te sportstery coraz ciekwsze sie robia (patrz Iron)

To niech zrobia zeby tez zabrzmial w stylu retro. Na ostatnim Topieniu
Burej Suki podjechal jakis H-D i stanal obok Varadero. Tak sie zlozylo
ze obydwaj kierownicy odjezdzali razem. Przy miesistym gangu Viadra
ten kult Harley brzmial naprawde cieniuuuutko. Pryk pryk pryk pryk...
Identyczne wrazenia na jazdach testowych w Liberatorze, gdzie czar HD
prysl do reszty. Ale moze kwestia gustu...

Pozdro,
L.
--
Lukasz B
Transalp XL650V, WAW

Data: 2010-02-18 20:03:38
Autor: Kuczu
Nowy sportster w 2010
W dniu 2010-02-18 19:34, LukeB pisze:

[...]

Varadero na oryginalnym kominie ? Watpie :)

Identyczne wrazenia na jazdach testowych w Liberatorze, gdzie czar HD
prysl do reszty. Ale moze kwestia gustu...

Bo nikt normalny nie jezdzi na oryginalnych wydechach. Albo sie grzebie w elektronice klapy (te nowsze) albo wymienia kominy.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-02-18 14:21:10
Autor: (pj)
Nowy sportster w 2010
W dniu 2010-02-18 12:39, Laphroaig pisze:

W 2010 ma byc dostepny sportster w stylu retro.
http://tinyurl.com/ydxexgp

a w czym to "retro" sie wyraza?

--
pozdr
pj

Data: 2010-02-18 14:29:54
Autor: KJ Siła Słów
Nowy sportster w 2010
(pj) pisze:

a w czym to "retro" sie wyraza?

Jest fabrycznie zakurzony.

A aftermarketerzy oferuja kurz w spraju w wersjach: Texas, California i wyciag z onucy zolnierskich z wojny koreanskiej.

KJ

Data: 2010-02-18 16:22:24
Autor: (pj)
Nowy sportster w 2010
W dniu 2010-02-18 14:29, KJ Siła Słów pisze:
(pj) pisze:

a w czym to "retro" sie wyraza?

Jest fabrycznie zakurzony.

Pan se tu tzw. "jaja" robisz, a ja niekumaty w te HD, klasyk - klocki czegos bym sie chetnie dowiedzial / naumial... wszak wiadomo ze "grupa uczy, grupa radzi / babci jadzi... itd...."

Data: 2010-02-18 14:43:45
Autor: Magic
Nowy sportster w 2010
Laphroaig pisze:
Witka,
Tak dla info, moze kogos zainteresuje. (nie jest to spam bo nie sprzedaje (bo nie mam :( ) )
W 2010 ma byc dostepny sportster w stylu retro.

Marketingowcom z H-D dorównują tylko marketingowcy z Appla, a konkretnie od iCostam. Też reklamują przestarzały, dostępny od lat badziew jako niesamowitą nowość. I podobnie za to kasują.

No dobra, spojrzałem. Fabryczny bobber. Niech im będzie.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-02-18 05:51:57
Autor: AZ
[OT] Re: Nowy sportster w 2010
On 18 Lut, 14:43, Magic <maciejsajeckiCIA...@wp.pl> wrote:

Marketingowcom z H-D dorównują tylko marketingowcy z Appla, a konkretnie
od iCostam. Też reklamują przestarzały, dostępny od lat badziew jako
niesamowitą nowość. I podobnie za to kasują.

Ale o co Ci chodzi? Słyszałem ostatnio od kolegi, że już może nawet
Bluetoothem wysłać komuś zdjęcie.

Ale ja już więcej nic nie mowie bo za chwile Kuczu każe wypierdalać z
takimi tematami...
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-18 15:12:32
Autor: Kuczu
Nowy sportster w 2010
W dniu 2010-02-18 14:43, Magic pisze:

Marketingowcom z H-D dorównują tylko marketingowcy z Appla, a konkretnie
od iCostam. Też reklamują przestarzały, dostępny od lat badziew jako
niesamowitą nowość. I podobnie za to kasują.

Ale nie uwazasz ze to fascynujace ? Sprzedac to samo po raz kolejny, z minimalnymi zmianami, i znowu na tym zarobic ? Japonce sie przescigaja na konie, momenty, predkosci i wydaja fortune na prace badawczo rozwojowe. A tu sie kleci bobberka z czesci ktore leza na polkach, dodaje nowy oldskoolowy lakier i sie sprzedaje jak swieze bulki. To samo bylo z Ironem. Zdjeli wszystko co zbedne, dali czarny proszek zamiast chromu (ladniej i taniej) i polecieli na modzie na odskool sprzedajac straszne ilosci Irona. Ktory japonski producent tak potrafi ?

Data: 2010-02-18 15:53:38
Autor: RadoslawF
Nowy sportster w 2010
Dnia 2010-02-18 15:12, Użytkownik Kuczu napisał:

[...]

Jesteś pewny że sie sprzedaje ?
Ubiegły rok budżetowy HD zakończył ze spora stratą.

Pozdrawiam

Data: 2010-02-18 19:05:12
Autor: Kuczu
Nowy sportster w 2010
W dniu 2010-02-18 15:53, RadoslawF pisze:

Jesteś pewny że sie sprzedaje ?

Tak

Ubiegły rok budżetowy HD zakończył ze spora stratą.

A ktora firma motoryzacyjna zamknela go z zyskiem ?

Data: 2010-02-18 19:19:27
Autor: RadoslawF
Nowy sportster w 2010
Dnia 2010-02-18 19:05, Użytkownik Kuczu napisał:

Jesteś pewny że sie sprzedaje ?

Tak

To widać w za małej liczbie egzemplarzy.

Ubiegły rok budżetowy HD zakończył ze spora stratą.

A ktora firma motoryzacyjna zamknela go z zyskiem ?

Chińskie to chyba wszystkie.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2010-02-18 16:12:08
Autor: grzech
Nowy sportster w 2010
A tu sie kleci bobberka z czesci ktore leza na polkach...

tu widać naklecili za dużo tylnych kół i je wklecają do przodu :-)

grzech
vl800

Data: 2010-02-18 21:25:39
Autor: Magic
Nowy sportster w 2010
Kuczu pisze:
[...]

No przecież mówię że dobrzy są. I Iron, XR oraz ten 48 rzeczywiście im wyszły. Może dlatego że zaczęły wyglądać jak motocykle do jazdy a nie do lansu.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-02-21 05:18:39
Autor: Watson
Nowy sportster w 2010
On 18 Lut, 21:25, Magic <maciejsajeckiCIA...@wp.pl> wrote:
Kuczu pisze:

> [...]

No przecież mówię że dobrzy są. I Iron, XR oraz ten 48 rzeczywiście im
wyszły. Może dlatego że zaczęły wyglądać jak motocykle do jazdy a nie do

Kurde ten 48-my model Sportstera faktycznie śliczny.
Nawet nie trzeba nim jeździć aby się nim cieszyć, ale pewnie i to
umie.

Noo panowie, roczne odstawienie moto sprawia ze znowu coś zaczyna mi
sie podobać.

Wats.

Data: 2010-02-19 08:29:00
Autor: Kefir
Nowy sportster w 2010

"Kuczu" <qczu666@gmail.com> wrote in message news:hljhsi$hkf$1news.onet.pl...
[...]

Piotrze, z calym szacunkiem, coz mozna sadzic o lotnosci intelektu klientow ktorzy biora sie na mode i 'numery' marketingowe? Klient zasobny, owszem, lecz do kupowania moto podchodzi podobnie jak do nabywania czipsow i proszku do prania. Dla nas to bedzie kontrowersyjne by nie rzec obrzydliwe. Przeciez lubimy sobie pomitologizowac, z motocyklizmu czynic religie, produkowany na masowa skale kawal zelastwa przedmiotem kultu, a wyzbawcow najwazniejszymi uzytkownikami drog.
Inna rzecz ze Japsy tez tak proboja tylko im slabiej wychodzi, zmaczy nie z ta religia tylko z konstrukcjami wykorzystujacymi nadwyzki magazynowe.

Data: 2010-02-19 08:41:53
Autor: Kuczu
Nowy sportster w 2010
W dniu 2010-02-19 08:29, Kefir pisze:

Piotrze, z calym szacunkiem, coz mozna sadzic o lotnosci intelektu
klientow ktorzy biora sie na mode i 'numery' marketingowe?

Masz iPhona ? To Ci co maja powinni teraz sie obrazic :)

Klientzasobny, owszem, lecz do kupowania moto podchodzi podobnie jak do
nabywania czipsow i proszku do prania. Dla nas to bedzie kontrowersyjne
by nie rzec obrzydliwe.

No oczywiscie. A zeby kupic japonczyka z wyzszej polki to wystarczy srednia krajowa. Daj spokoj Kef.

Przeciez lubimy sobie pomitologizowac, z motocyklizmu czynic religie, produkowany na masowa skale kawal zelastwa
przedmiotem kultu, a wyzbawcow najwazniejszymi uzytkownikami drog.

Ke ?

Inna rzecz ze Japsy tez tak proboja tylko im slabiej wychodzi, zmaczy
nie z ta religia tylko z konstrukcjami wykorzystujacymi nadwyzki
magazynowe.

Z religia to im w ogole slabo wychodzi a co do nadwyzek to krolem tego bylo zawsze Suzuki :)

Data: 2010-02-19 04:13:03
Autor: LukeB
Nowy sportster w 2010
On 19 Lut, 08:41, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
W dniu 2010-02-19 08:29, Kefir pisze:
Z religia to im w ogole slabo wychodzi a co do nadwyzek to krolem tego
bylo zawsze Suzuki :)

Ale czasami jednak cos im wyjdzie. Przyklad - XRV 750. To nie jest
religia?

--
Lukasz B
Transalp XL650V, WAW

Data: 2010-02-19 14:13:08
Autor: Tmek
Nowy sportster w 2010
LukeB wrote:
[...]

Jest. Czasem wrecz fanatyzm.

Tmek

Data: 2010-02-19 10:12:33
Autor: Kefir
Nowy sportster w 2010

"Kuczu" <qczu666@gmail.com> wrote in message news:hllfc3$2pb$1news.onet.pl...
[...]

NTG ;) Telefon sluzy do uzyskiwania i odbierania polaczen, zas najchetniej kupowane gadzety to materialy pedne i eksploatacyjne

[...]

Posiadacz Harusni musi miec worek pieniedzy lub warszatat, przeciez polowa tego co montuje fabryka jest do wymiany. Jezdzenie egzemplarzem salonowym to obciach, nieprawdaz?
Zeby nie bylo, nie krytukuje, ludzie kupuja zelazo w roznych celach i trzeba to uszanowac.

Przeciez lubimy sobie pomitologizowac, z motocyklizmu czynic religie, produkowany na masowa skale kawal zelastwa
przedmiotem kultu, a wyzbawcow najwazniejszymi uzytkownikami drog.

Ke ?

Tak. Przy piwie, kiedys, o ile dojedziesz ;)

[...]

Pare kultowych maszyn od japsow wyjechalo, co ciekawe, sporo z nich ma nieco wspolnego z HD - bez niezbednego upgrade slabo sie toto nadaje do jazdy nieco zwawszej niz pyr-pyr. Patrz po glebokosci rynku maneli sluzacych do rzeczonego upgrade.

Data: 2010-02-18 16:26:53
Autor: (pj)
Nowy sportster w 2010
W dniu 2010-02-18 14:43, Magic pisze:
Fabryczny bobber.

co to jest bobber? Jaka jest roznica pomiedzy b. a chopper?

http://en.wikipedia.org/wiki/Bobber_%28motorcycle%29

juz przeczytalem, ale dalej nie kumam, bo sa kontrowersje

Data: 2010-02-18 16:29:39
Autor: (pj)
Nowy sportster w 2010
W dniu 2010-02-18 16:26, (pj) pisze:
W dniu 2010-02-18 14:43, Magic pisze:
Fabryczny bobber.

co to jest bobber?

p.s. jak uciąłem w 1983 roku w MZ TS 150 wyjątkowo brzydki długi tylny blotnik, to ją "zboberkowałem"?

Data: 2010-02-18 16:15:20
Autor: Robert Rędziak
Nowy sportster w 2010
On Thu, 18 Feb 2010 16:29:39 +0100, (pj) <jd15c27@gmail.com>
wrote:

p.s. jak uciąłem w 1983 roku w MZ TS 150 wyjątkowo brzydki długi tylny blotnik, to ją "zboberkowałem"?

 Jakbyś jeszcze dał niskie siodło od Ukrainy i sztywne pręty
 zamiast amortyzatorów, to by było blisko ;)

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-02-18 21:22:04
Autor: Magic
Nowy sportster w 2010
(pj) pisze:
[...]

Generalnie ta definicja zgadza się z tym co wcześniej czytałem. W najnowszym ŚM jest to całkiem ładnie napisane przy okazji opisu jednego customa, acz pominęli faktycznie istotny element czyli niemodyfikowaną ramę. Bobber powstał z seryjnej WL czy Chiefa odchudzonych o zbędne elementy, czasem z przerobionym tyłem ramy, ale generalnie układ motocykla pozostawał niezmieniony. Dopiero potem chłopaki zaczęli ciąć (chop) ramy i dłubać inne zawieszenia. Dla mnie wyznacznikiem bobbera są tak naprawdę dwie rzeczy - normalna pozycja za sterami i przednie zawieszenie o "normalnym" kącie główki i normalnym, pełnowymiarowym kole. Resztę cech dość swobodnie stosuje się i w bobberach i w czoperach. I jeśli będę robił jakiegoś customa, to będzie to bobber.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-02-18 14:50:48
Autor: Tytus z fabryki
Nowy sportster w 2010
Siemka

*** "Laphroaig"
W 2010 ma byc dostepny sportster w stylu retro.

Taka wieksza i brzydsza TW

Tytus z fabryki

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4380 (20090829) __________

Nowy sportster w 2010