Nowy sposób na wyciągnięcie danych osobowych?

Data: 2014-04-08 08:33:01
Autor: Budzik
Nowy sposób na wyciągnięcie danych osobowych?
Użytkownik Vikku Blaskan@wp.pl ...

I tak sobie myślę, że mało rozgarnięty napalony Klient (bo mieszkanie wystawione w b. dobrej cenie) może wpłacić jakieś zaliczki, przesłać
skan dowodu albo jakieś dane, które ułatwią kradzież tożsamości. Co o
tym sądzicie? Spotkaliście się z czymś takim? Tak samo pewnie działają
przekręty z autami w super cenach.

Spotkałem się z czyms podobnym przy próbie zakupu samochodu a własciwie przy wysłaniu oferty z ciekawosci bo cena była niezwykle atrakcyjna.

Nowy sposób na wyciągnięcie danych osobowych?