Nowy sposób na wyciągnięcie danych osobowych?

Data: 2014-04-09 02:16:58
Autor: Tek
Nowy sposób na wyciągnięcie danych osobowych?
olej ich. miałem podobnie jak samochód chciałem sprzedać - jakiś gość się odezwał, że on kupi. korespondencja po angielsku, on niby anglik, który właśnie wyprowadza sie z Polski, w zasadzie to już go nie ma, ale firma przeprowadzkowa mu zbiera rzeczy, i on jeszcze zapragnął sobie kupić ode mnie samochód. Oczywiście wyśle mi kasę za samochód i przesyłkę, nawet przysłał coś co miało wyglądać na potwierdzenie wykonania przelewu przez WesterUnion - i chciał, żebym zrobił przelew niby opłacający przesyłkę tego samochodu czy coś takiego.

Generalnie próba wyciągnięcia kasy, lewe dokumenty, adresy doment sugerujące związek z jakimś bankiem, konto pocztowe na gmail (pewnie na wymyslone dane) itd.
a jak wyślesz pieniądze to kontakt się urwie.

Nowy sposób na wyciągnięcie danych osobowych?