"Nowy statut pozwoli nam ........."

Data: 2009-09-26 16:13:23
Autor: CYC
"Nowy statut pozwoli nam ........."
..........powrocic do wladzy " .Tak rzecze Kaczynski . Znaczy Jaroslaw , choc pewnie i bedacy przy wladzy Lech mysli tak samo .
Ja zas mysle - tylko nie to !.
Myslac tak zastanawiam sie co mogloby nas gorszego spotkac niz konus przy sterze i nic mi do glowy nie przychodzi ,........... chyba tylko epidemia dzumy bo Rydzyka juz mamy .
Jak zly sen  widze roznych ziobrow , macierewiczow , gizynskich , mularczykow , hoffmanow i wielu innych krazacych wokol swojego szefa jak satelity w rzadowych salonach i wprowadzajacych nowy porzadek , porzadek w iscie stalinowskim stylu .
Ciarki mi po plecach przechodza bo wizja dostrzega nie tylko bedaca dzis przymusowa religie w szkolach ale cotygodniowe przymusowe msze sw. dla doroslych , po ktorych proboszcz wrecza wychodzacym z kosciola kartki na cukier , mieso i buty a takze obowiazkowe w naszych rekach komorki firmy Rydzyka .
Widze rozciagajaca sie tecze nad glowa Jaroslawa , znaczy na wszystkich , licznych , obowiazkowo w kazdej instytucji i na co wiekszych placach w kazdym miescie i miescinie , wielkich kolorowych obrazach z jego podobizna a jest na nich duzy , ze nie powiem wielki , ladny , ze nie powiem cudny i niewyobrazalnie madry , ze nie powiem geniusz .
A dobry na nich jakby byl samym .........no , tu juz zawaham sie czy moge go tak porownywac , choc pewnie on nie mialby nic przeciwko temu .
Straszna wizja .

cyc

Data: 2009-09-26 20:58:51
Autor: Hans Kloss
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
Ja zas mysle [...]
Myslac tak zastanawiam sie [...]

Odnoszę niejaki wrażenie że w powyższych twierdzeniach zawarłeś sporo przesady.
Przeczytałem kilka pierwszych zdań twoich "przemyśleń" i  oplułem herbatą
monitor ;).  Towarzysze z bratniej armii sowieckiej nazywali takich jak ty
dołbojobami, w ludowym wojsku polskim podobnych określało się ich krócej-
diesel albo ckm. Teksty pisz do kabaretu albo w cyrku monologi wygłaszaj, bo
tu się  zwyczajnie marnujesz ;).
J-23

Data: 2009-09-27 10:10:23
Autor: CYC

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9lvab$ah6$1inews.gazeta.pl...
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Niezmiennie powtarzasz sie . Wciaz to samo .
A moze jednak cos " w temacie " , zamiast o adwersarzu bo co o nim myslisz tyle razy juz powtarzales , ze nawet piszace tu pisowskie pokurze w tym umyslowe , powinne sie tego na pamiec nauczyc co nieczego ie zmienia bo one mysla o nim to samo ale was niewielu przeciez i bedzie coraz mniej .
A teraz napiszesz juz cos na temat watku , czy znowu oddasz sie rozkoszy dalszego schamiania sie ? .

cyc

Data: 2009-09-26 21:07:04
Autor: marek czaplicki
"Nowy statut pozwoli nam ........."
CYC pisze:
.........powrocic do wladzy " .Tak rzecze Kaczynski . Znaczy Jaroslaw , choc pewnie i bedacy przy wladzy Lech mysli tak samo .
cyc
gdyby zdobywanie w?adzy zalez.a?o od jakos'ci statutu... to niepotrzebne by by?y wybory. specjalna komisja pan'stwowa orzeka?a by kto ma najlepszy statut i wszystko w tym temacie.
Jaros?aw po prostu wierzy w to z.e zna jakis' cudowny mechanizm, który pozwoli mu zdobyc' z powrotem w?adze;, sam nie wiem po co. po to z.eby ja;trzyc', ok?amywac', powo?ywac' sie; na Bóg wie co z.eby udowodnic' swoja; przydatnos'c' dla Polski?
PiS musi sie; przyzwyczaic' do mys'li z.e wie;kszos'c' Polaków ich i ich cia;g?ej walki nie chce.

Data: 2009-09-26 19:26:36
Autor: Karol
ten rzekomo myslacy o sprawach Polski i Polakow Prezydent, zdazyl juz nawet Obamie swoje *madrosci* zaprezentowac. Co za becwal. --

Data: 2009-09-26 21:34:35
Autor: marek czaplicki
Karol pisze:
ten rzekomo myslacy o sprawach Polski i Polakow Prezydent, zdazyl juz nawet Obamie swoje *madrosci* zaprezentowac. Co za becwal.
zastanawia mnie tylko jedno. czy my musimy wybierać do służby publicznej ludzi, dla których te ciągłe przepychanki i uprawianie polityki pojmowanej jako walka dla samej walki jest celem samym w sobie?
tyle już lat tworzymy społeczeństwo demokratyczne i obywatelskie. a w dalszym ciągu do głosu dorywają się ludzie zanurzeni w społeczeństwie totalitarnym.

Data: 2009-09-26 19:48:55
Autor: Karol
marek czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Karol pisze:
> [...]

tyle już lat tworzymy społeczeństwo demokratyczne i obywatelskie. a w dalszym ciągu do głosu dorywają się ludzie zanurzeni w społeczeństwie totalitarnym.

ja mysle, ze za taki stan rzeczy czesciowo odpowiada *kasa*, a wlasciwie jej brak. W tej chwili w Polsce *kase* maja tylko dwie partie.
Na jednym z forow czytalem, ze w zwiazku z tym wyborami i tak steruje w Polsce
WSI.

W panstwach takich jak Kanada czy USA takie sluzby  nie maja zadnego wplywu na
wybory, tam sila rzeczy wybory sa bardziej demokratyczne, chociaz wiadomo ze
forse zdobywa sie tez w silnych kregach biznesowych. Ale to juz inna melodia.

Data: 2009-09-26 22:03:35
Autor: marek czaplicki
  Karol pisze:
[...]

słuszna uwaga. mimo to wierzę jednak w Polaków i w polską mądrość. nie samymi jednak pieniędzmi zdobywa się serca wyborców. niejaki Declan Ganley z partii Libertas dysponował duża gotówką, dzięki której kupował głosy, a jednak nie udało mu się dostać do Parlamentu Europejskiego.
co prawda kandydował w Irlandii ale zawsze. wyborcy i ich sympatie są w Europie zbliżone.

Data: 2009-09-26 20:15:49
Autor: Karol
[...]

ja nie sledzilem dokladnie tej calej historii z Libertas, ale chyba fakt, ze wmieszal sie w ta *zabawe* Walesa (ktorego skompromitowal w oczach
spoleczenstwa Kaczynski), mial na to tez pewien wplyw. Ale w sumie dobrze sie stalo.
Ja za bardzo w zbiorowa madrosc zadnego spoleczenstwa nie wierze, dlatego sie
nie dziwie ze sieci dziala cala masa agentow wplywu, czesto przecietnemu czlowiekowi trudno sie zorietowac kto jest, a kto nie jest *podstawiony*.
Na salonie24. pl jest ich na przyklad sporo. Ostatnio bylem niesamowicie
zaskoczony kiedy dowiedzialem sie, ze pewne blogi propisowskie sa prowadzone
przez ludzi ewidentnie sterowanych przez WSI. Ja sam chetnie je czytalem i
dawalem sie wprowadzic w maliny. Oczywiscie i propeowskie tez nie sa *dziweicze*. Dlatego osobiscie mam prywatne metody, ktore pozwalaj mi
sie zorietowac z kim mam do czynienia w sieci. Jak wiadomo ludzi poznaje sie
po czynach, a nie po tym co pisza nawet czesto z ogromnym talentem literackim i beletrystycznym.

Data: 2009-09-26 22:22:46
Autor: marek czaplicki
  Karol pisze:
[...]

nie przeceniałbym mocy tzw. agentów wpływu. wg mnie w internecie następuje naturalna selekcja ludzi piszących mądrze, mających wykrystaliaowane poglądy z ludźmi piszącymi na czyjeś polityczne zamówienie. tych drugich da się odróżnić w prosty sposób. chcą zawsze bez względu na okoliczności mieć rację tzn. aby ich pryncypał wypadł dobrze.

Data: 2009-09-26 20:29:23
Autor: Karol
[...]

ma pan racje, to tez jedno z kryteriow ktore i ja stosuje.

Data: 2009-09-27 11:37:15
Autor: konserwator

Użytkownik "Karol " <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9ltj3$4qd$1inews.gazeta.pl...
[...]

jakie to mile gdy 2 przyglupow z GWna sobie z dziobkow spija jad...

Data: 2009-09-27 12:32:39
Autor: Karol
konserwator <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał(a):
jakie to mile gdy 2 przyglupow z GWna sobie z dziobkow spija jad...

o wlasnie, to kolejne kryterium ktore swiadczy o intencjach rzekomego patrioty
*dyskutanta* na polskich grupach dyskusyjnych.

Ja nie jestem z GW. Korzystam tylko z ich darmowego i wygodnego dla mnie
serwisu, umyslowo ograniczony palancie. Wielokrotnie tu pisalem o mojej niecheci do tej gazety. Ale ty wolisz
pomawiac, bo taki wlasnie z ciebie *patrota* polski, zreszta kolega grupowy * ukrainskiego Polaka* Prawuska i zwolennik samoobrony. Syptomatyczne.

Zegnam *pseudopolski patrioto* i POLONK. Z wami nikt sie nie dogada, bo nie po
to tu jestescie i siejecie zamet w polskich glowach.

Data: 2009-09-27 16:02:26
Autor: CYC

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9nm16$i0f$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie denerwuj sie , on tak juz ma , podobnie jak reszta pisomatolkow .
Oni nie potrafia zyc bez wroga , wrog to ich zywiol , to napedzajace ich zycie niezbedne medium . Wystarczy popatrzec na ich kaczych szefow . To mistrzowie destrukcji , klotliwosci i wynajdowania wrogow . Nie bylo i pewnie nie bedzie drugich takich , ktorzy tak namieszaja jak oni . Ta ich wyjatkjowa cecha pozwolila skupic wokol siebie podobnych im ludzi , ludzi z wrednoscia wyrysowana wrecz na obliczu .
Blisko osadzone okraglwe , male oczka , rpzbiegany wzrok wiecznie szukajacy wsparcia u otoczenia , nieskladne wymachiwanie rekami , cmokanie , pewnie siorpanie tez , brak szacunku dla innych , arogancja pokrywajaca kompleksy i sztywny lekko wydluzony krok majacy ukryc nie tylko ich "napoleonskosc"  ale i wspomniane kompleksy .

cyc

Data: 2009-09-27 14:12:28
Autor: Karol
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
Nie denerwuj sie , on tak juz ma , podobnie jak reszta pisomatolkow .
Oni nie potrafia zyc bez wroga , wrog to ich zywiol , to napedzajace ich zycie niezbedne medium .

ja sie nie denerwuje, ale trudno na chamskie pomowienia i ewidentna
manipulacje kogos kto innym bezprzerwy zarzuca niemoralnosc, w ogole nie
zareagowac.

Do panskiego tekstu mam tylko jedna uwage: konserwator wcale nie popiera PiS-u. On popiera tylko kazda brednie ktorej celem jest sianie zametu w
glowach ludzi niezorientowanym w problemach Polski.

Wczesniej opowiadal sie za Lepperem i Samoobrona. W mojej ocenie, to jest
symptomatyczne, zwlaszcza, ze o korzeniach Samoobrony wiadomo obecnie juz duzo
wiecej.

Data: 2009-09-27 16:31:20
Autor: konserwator

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9nrsc$8s0$1inews.gazeta.pl...
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

NO!
tak wiadomo, ze az strach!

Data: 2009-09-27 16:41:37
Autor: CYC

[...]

Znaczy konserweator , to rolnik ? , znaczy chlop ? , parobek ? .
To wyjasnia wszystko !.

cyc

Data: 2009-09-27 14:47:10
Autor: Karol
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
Znaczy konserweator , to rolnik ? , znaczy chlop ? , parobek ? .
To wyjasnia wszystko !.

to pan tak twierdzi, ja tego nie napisalem.

Data: 2009-09-27 16:52:44
Autor: konserwator

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9ntj3$5ua$1news.onet.pl...

[...]

sobie wyjasniaj Chamie!
hehe....

Data: 2009-09-27 17:19:30
Autor: CYC

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h9nur8$5cp$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Chwileczke !. A cvo masz przeciwko rolnikom ? , chlopom ? ? , parobkom ? .
To przeciez ludzie jak wszyscy i jak mowia ciezko pracujacy .
Skad zatem u Ciebie to oburzenie na to , ze do nich Ciebie przyrownalem ? .
Chlop , to chlop , jaki jest kazdy widzi .
Ty sie nie obrazaj , tylko widly w reke i do stajni gnuj  wybierac bo krowy w zaduchu siedza .
No patrzcie ! chlop obrazil sie tym , ze ktos wypomnial mu jego chlopstwo .
Cos podobnego , do czego to doszlo .

cyc

Data: 2009-09-27 18:21:05
Autor: konserwator

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9nvq4$cj5$1news.onet.pl...

[...]

ja sie Cyc nie obrazilem. Jeno niewlasciwie mnie nazywasz. Chces bym cie nazywal jak np. kobiete?
przeciez nie ublizalbym kobietom w tym wypadku a jedynie klamal!

Data: 2009-09-27 16:32:49
Autor: CYC

CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Moze i nie popera ale zachowuje sie tak , jakby ich popieral , ba , jakby byl jednym z nich .

cyc

Data: 2009-09-27 14:51:05
Autor: Karol
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
Moze i nie popera ale zachowuje sie tak , jakby ich popieral , ba , jakby byl jednym z nich .

on na pewno ich nie popiera i nie zachowuje sie jakby byl jednym z nich. To niestey panska nadinterpretacja mojego tekstu ktory przeciez jest
jednoznaczny. I tylko tyle chcialem na temat osoby o nicku konserwator
powiedziec, co napisalem.

Data: 2009-09-27 16:55:37
Autor: konserwator

Użytkownik "Karol " <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9nu4p$h7g$1inews.gazeta.pl...
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

No i dobrze. Masz do tego prawo. bede o to prawo walczyl nawet lepiej niz Gieremek czy Michnik, co tego prawa swoim przeciwnikom odmawiali!

Data: 2009-09-27 16:54:18
Autor: konserwator

CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

a co to?
Lepper zly?
robotniczo-chlopski jak wy towarzysze!

Szlachta wiele razy popierala bunty chlopskie!

Data: 2009-09-27 16:30:29
Autor: konserwator

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9nr9k$gk$1news.onet.pl...

[...]

ales sie rozpisal o sobie!

Data: 2009-09-27 16:29:40
Autor: konserwator

[...]

to miod...
antypolski salon mnie plonkuje!

prosze o wiecej!

Data: 2009-09-27 11:36:07
Autor: konserwator

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9lqcc$n06$1inews.gazeta.pl...
Karol pisze:
[...]

Piszesz niemal jak Michnik albo jakis inny Pacewicz!

Data: 2009-09-27 16:00:32
Autor: marek czaplicki
konserwator pisze:
Piszesz niemal jak Michnik albo jakis inny Pacewicz!
śmieszne, ale wszyscy dopiero uczymy się demokracji. a dziennikarze razem ze swoją żadzą aby wszyscy myśleli tak jak oni, owego społeczeństwa totalitarnego są najbliżej :-).

Data: 2009-09-27 16:32:09
Autor: konserwator

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9nr60$5pl$1inews.gazeta.pl...
konserwator pisze:
[...]

jak kto madrze pisze ja sie nie sprzeciwie!

Data: 2009-09-27 11:35:20
Autor: konserwator

Użytkownik "Karol " <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9lptc$lbe$1inews.gazeta.pl...
ten rzekomo myslacy o sprawach Polski i Polakow Prezydent, zdazyl juz nawet
Obamie swoje *madrosci* zaprezentowac. Co za becwal.

Tusk to by obame pewnie w dupe pocalowal dla sprawienia przyjemnosci gawiedzi do ktorej sie zaliczasz...

Data: 2009-09-27 12:55:47
Autor: Karol
konserwator <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał(a):
Tusk to by obame pewnie w dupe pocalowal dla sprawienia przyjemnosci gawiedzi do ktorej sie zaliczasz...

chamie wez sie za jakies przyzwoite zajecie, a nie zajmuj sie p****leniem na
grupie o sprawach na ktorych sie komplenie nie znasz, kolejny prowokatorze.

Data: 2009-09-27 16:38:56
Autor: konserwator

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9nncj$mpg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Karolek. Powiedz temu swojemu nauczycielowi z LO, ze popełnia błąd, polecajac wam odrabiac lekcje na psp...
I nie nazywaj mnie chamem Chamie!

Data: 2009-09-27 11:34:37
Autor: konserwator
"Nowy statut pozwoli nam ........."

Uzytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:h9looq$h79$1inews.gazeta.pl...
CYC pisze:
[...]

to juz za wiekszosc sie wypowiadasz!
niemal jak Stalin czy Hitler!

Data: 2009-09-27 15:51:16
Autor: CYC
"Nowy statut pozwoli nam ........."

CYC pisze:
[...]

Alez on ma racje . Polska z malymi wyjatkami ma konusow w ...........powiedzmy w tyle .
Przeciez widacx to i po wyorach i po sondazach .
Kaczki i ich partia juz sie  nie licza i tylko patrzec jak podziela os S,poobrony od ktorej roznia sie tylko tym , ze tamci chodzili gumiakach a pisowszczycy chodza nogami do gory i z tej persteptywy oceniaja i Polske i swiat !.
Inteligencja u nich ta sama , znaczy odzwierzeca .

cyc

Data: 2009-09-27 16:39:41
Autor: konserwator
"Nowy statut pozwoli nam ........."

CYC pisze:
[...]

Alez on ma racje .~

jak Hitler i Stalin!
oni tez mieli racje!

Data: 2009-09-26 22:17:51
Autor: MH
"Nowy statut pozwoli nam ........."
[...]

"Jarosław Kaczyński zabronił politykom PiS debat i polemik ze Stefanem
Niesiołowskim i Januszem Palikotem ... "

Niesioła chyba zdecydowana większość kolegów z psp postrzega jako śmiesznego
oszołoma , faceta dla którego HONOR to słowo obce. Palikot zaś , to moim zdaniem
bezkompromisowy jajcarz , potrafiący we wręcz kabaretowy sposób obnażyć ,
nazwijmy to w tym miejscu "słabości" przeciwników politycznych.... Nie w tym
jednak rzecz..
Ważne jest co innego. JARKACZ ZABRONIŁ !!!  Do Pani Nędzy , tego gościa już
chyba całkiem pogięło !!  Dorosłym ludziom zabraniać wdawania się w dyskusją z
kimkolwiek mają na to ochotę ?!  Toż to żywcem wyjęte z metod komunistycznych..
I ta "partia" uzurpuje sobie miano demokratycznej??!!  Wolne żarty !! Gdybym
należał do jakiejkolwiek partii (nie ma mowy !!) , i jej lider walnąłby takie
hasło , to w przeciągu kilku sekund pirdolnąłbym legitymacją członkowską. Co
mądrzejsi już to uczynili , jednakże w świetle owego "ojcowskiego" zakazu ,
każdy pisior który do owego się zastosuje , nie powinien zasługiwać na ksztę
szacunku. Haha , już to widzę.. Palikot będzie prowokował chociażby w sejmowych
kuluarach rozmowy z pisiorami , a oni będą spirdlalać przed nim jak Burki z
podkulonymi ogonami ...
Bo Guru zabronił !!  Żenada !!

"Z jednej strony chodzi oto , by nie dawać wciągać PiS w dyskusje na poziomie
szamba, z drugiej strony analizy wskazują , że nie przynosi to porzytku -
tłumaczy "Rz" jeden z wysokich polityków PiS."

No BRAWO wysoki polityku PiS!!  Pewnie , że nie przynosi wam to porzytku , bo
nawet facet (jak go określacie) z poziomu szamba jest w stanie obnażyć waszą
gównianą obłudę. MH

Data: 2009-09-26 21:16:13
Autor: Hans Kloss
MH <logiznam1@op.pl> napisał(a):
Dorosłym ludziom zabraniać wdawania się w dyskusją z
kimkolwiek mają na to ochotę ?!  Toż to żywcem wyjęte z metod komunistycznych..

Co ty bredzisz człowiecze? Jako dorośli ludzie to oni sobie mogą dyskutować
nawet ze świniami, nie wolno im jedynie tego robić jako członkom partii Prawo
i Sprawiedliwość. Zniżanie się do jakiejkolwiek wymiany zdań z nierogacizną
albo tymi dwiema pełoskimi gnidami jest bowiem postępowaniem niegodnym
porządnego człowieka, a tylko dla takich jest miejsce w partii kaczorów

[...]

Jawne kłamstwo! "Porzytku" mógł  napisać jedynie "wysoki polityk" peło, mniej
prominentny pełowiec napisałby bowiem "porzytkó" a szeregowy fan pełostwa-
"porzydkó". Albowiem bycie młodym, wykształconym i z dużego miasta zobowiązuje ;).
J-23

Data: 2009-09-27 11:40:54
Autor: konserwator
"Nowy statut pozwoli nam ........."

"Jarosław Kaczyński zabronił politykom PiS debat i polemik ze Stefanem
Niesiołowskim i Januszem Palikotem ... "

gdyby napisac nowy kodeks boziewicza to powinien znalezc sie tam zapis: Niesioloski i Palikot nie posiadaja zdolnosci honorowych...

Data: 2009-09-27 16:03:36
Autor: CYC
"Nowy statut pozwoli nam ........."

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h9ncig$db2$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

A co , ktorys znich wrzeszczal do potencjonalnego elektoratu " spieprzaj dziadu " ? .
Nie slyszalem .

cyc

Data: 2009-09-27 14:22:02
Autor: Karol
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
A co , ktorys znich wrzeszczal do potencjonalnego elektoratu " spieprzaj dziadu " ? .
Nie slyszalem .

moim zdaniem to jednak slaby argument przeciwko PiS-owi. Obecnie widac, ze
problem z duetem Kaczynskich jest powazniejszy. Osobiscie uwazam, ze im chodzi
glownie o wladze, dla samej wladzy. Wczesniej, podobnie jak wielu Polakow,
wierzylem w ich szlachetne zamiary. Niestety to nie jest prawda. Zreszta juz na ten temat pisalem w jednym z watkow w ktorycm klocil sie ze mna
jeden z tutejszych infantylnych pacanow i mieszaczy, czerpiacy swoja wiedze o
zarzadzaniu panstwem z literatury beletrystycznej (typu Ziemkiewicz,
Michalkiewicz i jeszcze taki jeden *papierowy tygrys*,  ktorego nazwiska juz
nie chce wymieniac, bo szkoda mojej klawiatury). --

Data: 2009-09-27 16:37:59
Autor: CYC

Użytkownik " Karol" <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9nsea$ass$1inews.gazeta.pl...
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Nie staralem sie wyciagac jakieolwiek arguenty przeciwko PiS-owi bo te niemal codziennie wyciagaje sie same .
Wystarczy byc tylko bystrym a i to nie koniecznie , obserwatorem polskiej sceny politycznej .
Jesli powiem o nich obludnicy to bedzie to tylko niewielka czesc prawdy i to takiej , ktora mozna rozszerzyc na wszystkie niemal partie ale oni sa znacznie gorsi .
Dazenie do wladzy przeslania im wszystko a do celu poprowadzic ich moze kazda koalicja . Gdyby Belzebub byl rzeczywista postacia mogaca za dusze wesprzec w wyborach , zaden pisowiec nie zawahalby sie ja sprzedac i to tuz po wyjsciu z pielgrzymkowej na Jasna Gore mszy .

cyc

Data: 2009-09-27 15:01:39
Autor: Karol
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

niestety to jest polityka i doskonale pan wie, ze w niej wszystkie chwyty sa
dozwolone.
Mnie osobiscie do braci, a nie do PiS jako takiej, zrazil fakt ich
nieudolnosci i malej skutecznosci w sprawach istotnych dla panstwa.
Pisalem juz o tym wczesniej.

PO tez nie jest niestety lepsza i to jest powazny problem dla Polski.

Obawiam sie jednego, ze zanim pojawia sie odpowiedniejsi ludzie w tych
rewirach politycznych, Polska moze jeszcze bardziej ucierpiec.

Data: 2009-09-27 16:44:53
Autor: konserwator

CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

ę,ą, u (um)
tr(am) waj
Qmbajn....

idz odrabiac lekcje. Moze sie do GWna zalapiesz....
Takich tam potrzebuja. Michnik juz nie moze. z Pacewicza sie smieja i zostal Stasinski - szkoda chlopa, ze z siebie robi takiego kretyna
no ale... Paradoska jeszcze w Superstacji zostala i Beza "Kwasnieska". Pogadajcie sobie....
Na temat ponczoch w polityce....

Data: 2009-09-27 16:40:31
Autor: konserwator
"Nowy statut pozwoli nam ........."

[...]