Nowy święty!

Data: 2010-06-25 08:05:13
Autor: Bombelek
Nowy święty!
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8061436,Martyrologia_za_dobre_swiadectwo_szkolne.html

Paranoja! Czy ci PiS-owcy nie zdają sobie sprawy jak są obrzydliwi! Dziadek kiedy to przeczytał powiedział, że takie numery robiono za czasów Gomułki.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-25 11:40:26
Autor: Krzysztof
Nowy święty!

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c244715$0$19169$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Fuuuu ale oszukują! Zaraz bedą oszukiwac w podrecznikach historycznych.
K.

Data: 2010-06-25 12:20:51
Autor: Jarek \(lewo i sprawiedliwośc\)
Nowy święty!
[...]

Pisuarowa hołota gloryfikuje nieudacznika! Co to ma byc, próba usprawiedliwienia pochówku na Wawelu? Ochyda, tfu!

Przemysław Warzywny

--

Ja, Jarosław Kaczyński kandydat na prezydenta RP, na wiecu wyborczym w
Lublinie rozpowszechniłem informację, że Bronisław Komorowski chce, aby

 - tak brzmi sprostowanie które prezes PiS musi zamieścić w TVP1 i TVN.

Data: 2010-06-25 17:24:37
Autor: HaMMeR
Nowy święty!
No, znowu jest was trzech i stanowicie 'komplet'!
Na jakiej pozycji wystepujesz kalecki?

Nowy święty!