[PRESS - fotoradary] Nowy system ?

Data: 2010-09-09 11:13:39
Autor: J_K_K
[PRESS - fotoradary] Nowy system ?
"Samochód wjeżdżający do strefy kontroli prędkości jest fotografowany,
system mierzy czas przejazdu i wykonuje drugie zdjęcie.
Jeżeli z pomiaru wynika, że kierowca złamał przepisy,
urządzenie drogą elektroniczną wysyła raport do komendy straży miejskiej.
- Wszystko widać jak na dłoni - informuje komendant Ichniowski.
- System rejestruje wykroczenie i twarz kierowcy.
Nie ma mowy o pomyłce, tłumaczeniu się, że nie ja siedziałem za kierownicą"

http://oswiecim.naszemiasto.pl/artykul/565258,oswiecim-fotoradar-nabil-60-tysiecy-zlotych,id,t.html

Czyli - uważać na kule nad drogą, zwłaszcza z antenami Wi-Fi ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-09-10 14:55:19
Autor: J.F.
[PRESS - fotoradary] Nowy system ?
Użytkownik "J_K_K" <J_K_Kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w
[...]

E tam nie ma mowy o pomylce - atesty z GUM na zegarek maja ? :-)

http://oswiecim.naszemiasto.pl/artykul/565258,oswiecim-fotoradar-nabil-60-tysiecy-zlotych,id,t.html
Czyli - uważać na kule nad drogą, zwłaszcza z antenami Wi-Fi ;-)

Nawiazujac do sasiedniego watku .. z dziury w dachu mozna wygodnie strzelac do takiej kuli :-)

WiFi ? To sie chyba latwo zakloca ? A moze i hackuje ? :-)

J.

Data: 2010-09-10 15:22:55
Autor: J_K_K
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i6d9ro$b62$1news.onet.pl...
[...]

Koło kuli jest antena wyglądająca jak klasyczny "kwadrat"
do internetu bezprzewodowego.
Aczkolwiek na jakim paśmie i w jakim systemie nadają,
tego nie pisze ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-09-10 17:31:26
Autor: ToMasz
J.F. pisze:
[...]

moim zdaniem to stary ale bardzo dobry pomysł. niewiem jaki dlugi jest
odcinek pomiarowy, ale na 1km błąd 1 sekundy(zawsze rozwiazywany na
korzyść kierowcy) to minimalna zmiana szybkości (a błąd 1 sekundy na
minute pomiędzy 2 zegarami to gigantyczna pomyłka)

Tyle ze takich urządzeń powinno być bardzo wiele. Teoretycznie można
przekraczać prędkość, byle na "mecie" było się o czasie. Można wiec
bezpiecznie wyprzedzić, ominąć kogoś, przekraczając prędkość a potem
zwolnić. chyba ze ktoś jest cymbałem to bedzie gnał pół drogi 120km/h a
potem parkował....
ToMasz

Data: 2010-09-10 18:27:16
Autor: J_K_K
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i6dj0f$cpj$1inews.gazeta.pl...
(a błąd 1 sekundy na
minute pomiędzy 2 zegarami to gigantyczna pomyłka)

Prawdopodobnie jest to jedno urządzenie / jeden zegar
(drugiej kuli na razie nie stwierdzono).

Pzdr

JKK

Data: 2010-09-19 18:37:14
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 9 Sep 2010 11:13:39 +0200, J_K_K napisał(a):

- Wszystko widać jak na dłoni - informuje komendant Ichniowski.
- System rejestruje wykroczenie i twarz kierowcy.
Nie ma mowy o pomyłce, tłumaczeniu się, że nie ja siedziałem za kierownicą"

No przy wjeździe i przy wyjeździe to wiadomo kto. A pomiędzy kamerami to
kolega. --
     ___________ (R)

Data: 2010-09-19 21:13:24
Autor: J_K_K
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:c1.01.3MkG99$IqQmike.oldfield.org.pl...
No przy wjeździe i przy wyjeździe to wiadomo kto. A pomiędzy kamerami to
kolega.

Tyle, że najwyraźniej jest to jedna kamera,

Pzdr

JKK

Data: 2010-09-19 21:22:08
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2010-09-09 11:13, J_K_K pisze:
Czyli - uważać na kule nad drogą, zwłaszcza z antenami Wi-Fi ;-)

Mimo wszystko chyba lepiej na dziury w jezdni.
--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2010-09-19 21:28:29
Autor: J_K_K
Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <a@vp.pl> napisał w wiadomości news:i75o07$id7$2news.onet.pl...
W dniu 2010-09-09 11:13, J_K_K pisze:
Czyli - uważać na kule nad drogą, zwłaszcza z antenami Wi-Fi ;-)

Mimo wszystko chyba lepiej na dziury w jezdni.

Może tak, może nie  - dla niektórych:
"prawo jazdy - droższe pieniędzy",
a ew. szkody pokryje OC / AC / sponsor, czyli "firma".

Pzdr

JKK

[PRESS - fotoradary] Nowy system ?