[mBank] Nowy system

Data: 2013-12-13 06:24:45
Autor: Kamil Jońca
[mBank] Nowy system
Mam pytanie do grupowiczów, czy tylko ja jestem nieogarnięty czy też
faktycznie poniższe rzeczy w nowym systemie są skopane

1. Na polu kwota nie działa "," z klawiatury numerycznej 2. Taki scenariusz
   a) wpisujemy coś w pole "Nazwa odbiorcy" np.  "Abacki" - nie zostaje
   znalezione, przechodzimy do pozostałych pól przelewu
   b) wypełniamy konto,    c) przy polu z adresem orientujemy sie, że wypadałoby wpisać pełną
   nazwę w "Nazwe odbiorcy"
   d) przechodzimy więc do pola "Nazwa odbiorcy" i próbujemy wpisać
   " Aleksander Abacki "
   e) system zamienia to z powrotem na "Abacki"
   f) poddajemy się i wpisujemy przelew od początku, klnąc, że jeszcze
   raz musimy wpisywać numer konta (papierowa faktura)
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2013-12-14 19:03:21
Autor: J.F.
[mBank] Nowy system
Dnia Fri, 13 Dec 2013 06:24:45 +0100, Kamil Jońca napisał(a):
Mam pytanie do grupowiczów, czy tylko ja jestem nieogarnięty czy też
faktycznie poniższe rzeczy w nowym systemie są skopane
1. Na polu kwota nie działa "," z klawiatury numerycznej

Dziala (pod IE). Dziala tez kropka z glownej klawiatury - tylko
pokazuje sie przecinek. Ale tam skrypt sprawdza na biezaco, wiec wszystko mozliwe.

[...]

Naciskamy na koniec enter ... i system kasuje wszystko :-)

   f) poddajemy się i wpisujemy przelew od początku, klnąc, że jeszcze
   raz musimy wpisywać numer konta (papierowa faktura)

J.

Data: 2013-12-14 21:02:12
Autor: Kamil Jońca
[mBank] Nowy system
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

[...]

Ale pod linuksa IE chyba nie ma? Ale mój błąd :)  Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:24.0) Gecko/20131101 Firefox/24.0
    Iceweasel/24.1.0
[...]

Naciskamy na koniec enter ... i system kasuje wszystko :-)
I można wypełnić od zera? A jak się można tego dowiedzieć?
KJ

Data: 2013-12-15 00:19:05
Autor: J.F.
[mBank] Nowy system
Dnia Sat, 14 Dec 2013 21:02:12 +0100, Kamil Jońca napisał(a):
[...]

A to widac windows lepszy, bo nawet pod mozilla dziala.

[...]
Naciskamy na koniec enter ... i system kasuje wszystko :-)
I można wypełnić od zera?

Od zera ... czyli wszystko co wpisales do tej pory w inne pola znika
:-)

A jak się można tego dowiedzieć?

To tylko metoda prostych prob :-)

J.