Nowy system Idea Banku

Data: 2015-06-07 09:52:21
Autor: zzz
Nowy system Idea Banku
Trzymam tam tylko lokaty i pomimo to właśnie zmigrowali mnie do systemu Idea Cloud. Narzekacie na nowy system mBanku, ale ten w porównaniu z nowym systemem Idei jest... idealny ;-) Na ekranie mojego małego notebooka mieszczą się w podglądzie nowego systemu Idea Bank tylko dwie ikonki lokat - są tak ogromne. Co gorsza lokaty nie są posegregowane jak dotąd wg. terminów zakończenia lokaty - nie są posegregowane wcale. Jest nowość: ograniczenie liczby złożonych wniosków dla poszczególnych typów lokat. :/

Data: 2015-06-14 23:10:43
Autor: 666
Nowy system Idea Banku
Masz rację, wyjątkowe gówno, powód do przyspieszenia likwidacji rachunku.

-- -- -