Nowy system transakcyjny mBanku

Data: 2009-06-14 08:00:47
Autor: Olgierd
Nowy system transakcyjny mBanku
Dnia Sun, 14 Jun 2009 00:59:50 -0700, MałgosiaK napisał(a):

Kilka minut temu udostępnili¶my serwis transakcyjny po dużej
przebudowie. Jak Wasze odczucia?

Dziwnie :-)
Trzeba się przyzwyczaić. A może nawet znaleĽć jakiego¶ buga? ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

Data: 2009-06-14 01:06:15
Autor: Bungiel
On Jun 14, 10:00 am, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
> [...]

> przebudowie. Jak Wasze odczucia?

Dziwnie :-)
Trzeba się przyzwyczaić. A może nawet znaleĽć jakiego¶ buga? ;-)

Ja już znalazłem 2 a dopiero co się zalogowałem :)

Data: 2009-06-14 01:19:33
Autor: MałgosiaK
On 14 Cze, 10:06, Bungiel <dochto...@gmail.com> wrote:

> Dziwnie :-)
> Trzeba się przyzwyczaić. A może nawet znaleĽć jakiego¶ buga? ;-)

Ja już znalazłem 2 a dopiero co się zalogowałem :)

co tam znalazłe¶?

Data: 2009-06-14 01:30:39
Autor: Bungiel
On Jun 14, 10:19 am, MałgosiaK <malko...@gmail.com> wrote:

> Ja już znalazłem 2 a dopiero co się zalogowałem :)

co tam znalazłe¶?

karty -> zloz wniosek -> dalej
emerytury -> zloz wniosek -> dalej

ktos to w ogole testowal?

no i to co wspolna flaszka pisze - aczkolwiek ten blad pojawia sie w
dosyc losowych przypadkach
np. ja wygenerowalem go probujac definiowac nowe zlecenie stale w
mbiznes
wyglada, jak by czasem nie ladowala sie czesc danych, ale nie chcialo
mi sie analizowac tego problemu - w koncu to Wam za to placa

Data: 2009-06-14 10:20:31
Autor: wspolna-flaszka.pl
Nowy system transakcyjny mBanku

Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomo¶ci news:pan.2009.06.14.08.00.47rudak.org...
[...]

ja znalazlem, kliknij na wykonaj przelew do organu podatkowego (klikalem z poziomu biznes konto) i spojrz gdzie jest pole
strona 1 z 0, chyba nie tam gdzie powinno

--
http://sklep.wielobranzowy.eu <<<
Nie b±dĽ frajerem, kupuj w detalu po cenach hurtowych!

Data: 2009-06-14 01:25:50
Autor: MałgosiaK
Nowy system transakcyjny mBanku
On 14 Cze, 10:20, "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.roki...@gazeta.pl>
wrote:
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.s...@no.problem> napisał w wiadomo¶cinews:pan.2009.06.14.08.00.47rudak.org...

> [...]

strona 1 z 0, chyba nie tam gdzie powinno

-- >>>http://sklep.wielobranzowy.eu<<<

Nie b±dĽ frajerem, kupuj w detalu po cenach hurtowych!
Zgłoszone - dzięki

Nowy system transakcyjny mBanku