Nowy system transakcyjny mBanku

Data: 2009-06-14 15:32:57
Autor: J
Nowy system transakcyjny mBanku
Jak Wasze odczucia?

Jedyna zmiana, która mnie cieszy, to to, że pojawiło się podsumowanie sald i dostępnych środków na dole.

Reszta mnie irytuje - widok rachunków stracił przejrzystość, przez te: "Przelew jednorazowy", "Historia operacji" "Odbiorcy zdefiniowani".

Żeby zobaczyć historię operacji trzeba dokładnie tyle razy kliknąć co kiedyś, po co więc ta dodatkowa "Historia operacji"?

Wszystko się zlewa do kupy, można było przynajmniej te niektóre kreski pogrubić, żeby od razu wiadomo było czy te:  "Przelew jednorazowy", "Historia operacji" "Odbiorcy zdefiniowani" tyczą się rachunku powyżej, czy poniżej. Strasznie nieprzejrzyste to wyszło, aby choć trochę temu zaradzić powpisywałem sobie kreseczki w nazwach rachunków, wtedy ich numery idą trochę na prawo.

Z rzeczy denerwujących to jeszcze te wiadomości u góry, które nie znikają po przeczytaniu ale dopiero po usunięciu. A ja chciałbym ich nie widzieć, a nie usuwać na zawsze, no i co? Nie wolno tak.

Nie wiem też czemu określenie "Przelewy zdefiniowane" było brzydkie, a "Odbiorcy zdefiniowani" jest już ładne.

Myślałem, że wybierając z historii niektóre operacje, stworzy się plik z nimi na jednej stronie, niestety robi się ileś tam stron, każda operacja na jednej. Czy to faktycznie jakieś rewolucyjne ułatwienie? Nie sądzę.

Za to byk ortograficzny w potwierdzeniu operacji jak był, tak jest ("Ustawy Prawo Bankowe".

Data: 2009-06-14 17:23:48
Autor: Darek
Nowy system transakcyjny mBanku
Z rzeczy denerwujących to jeszcze te wiadomości u góry

Rzeczywiscie te wiadomosci nie sa w najleszym miejscu. Mnie tez irytowaly, wiec musialem je usunac. --

Nowy system transakcyjny mBanku