Nowy szczyt absurdu?

Data: 2009-03-26 14:53:57
Autor: s
Nowy szczyt absurdu?
Skoro juz o absurdach... News znaleziony na yasku:

-- -- -- --
Mar 23 Camby needs to play in 10 of the Clippers' final 12 games for contract bonuses to kick in, the Los Angeles Daily News reports.

Recommendation: He needs to play in 65 games to receive $2 million, and that makes him eligible for other incentives. There's reason for Camby to trot himself out there for the rest of the Clippers' moribund season.
-- -- -- -- -- -

Tzn, sam zapis moze i absurdalny w zalozeniu nie jest.
Ale wychodzi na to, ze teraz Camby bedzie wychodzil tak jak minionej nocy, spudluje kilka rzutow i usiadzie. Byle tylko do premii doczlapac...

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-26 14:59:01
Autor: wiLQ
Nowy szczyt absurdu?
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Mar 23 Camby needs to play in 10 of the Clippers' final 12 games for contract bonuses to kick in, the Los Angeles Daily News reports.
[...]
Tzn, sam zapis moze i absurdalny w zalozeniu nie jest.
Ale wychodzi na to, ze teraz Camby bedzie wychodzil tak jak minionej nocy, spudluje kilka rzutow i usiadzie. Byle tylko do premii doczlapac...

Hmm, ale czyz w interesie Clippers nie jest by go posadzic na 3 mecze?
To chyba od nich zalezy, a nie od Cambiego?
Swoja droga, tez mnie zaskoczyla marnosc wczorajszego meczu Cambiego...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-26 15:10:49
Autor: Tomasz Radko
Nowy szczyt absurdu?
wiLQ pisze:
[...]

Skończyłoby się arbitrażem. I Camby by prawdopodobnie wygrał.

pzdr

TRad

Data: 2009-03-26 08:46:05
Autor: sooobi
Nowy szczyt absurdu?

> Hmm, ale czyz w interesie Clippers nie jest by go posadzic na 3 mecze?
> To chyba od nich zalezy, a nie od Cambiego?

Skończyłoby się arbitrażem. I Camby by prawdopodobnie wygrał.

nie

pzdr

Data: 2009-03-26 16:25:06
Autor: wiLQ
Nowy szczyt absurdu?
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Hmm, ale czyz w interesie Clippers nie jest by go posadzic na 3 mecze?
> To chyba od nich zalezy, a nie od Cambiego?

Skończyłoby się arbitrażem. I Camby by prawdopodobnie wygrał.

A byl juz tego typu arbitraz w NBA? I druzyna chyba nie ma obowiazku
wystawiania zawodnika bo jakis bonus sie zbliza? A przeciez maja glebie
skladu pod koszem i w dodatku juz o nic nie walcza...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-26 17:16:00
Autor: Tomasz Radko
Nowy szczyt absurdu?
wiLQ pisze:
[...]

Nikt nie próbował tak się z graczem drażnić. Zresztą bonusy zależne od liczby występów są rzadkim zjawiskiem.

I druzyna chyba nie ma obowiazku
wystawiania zawodnika bo jakis bonus sie zbliza?

Mnie się nie chce, ale grzebnij w historii baseballa. Gdzieś na przełomie 80/90 był taki przypadek. Zdaje się w Bostonie lub w Toronto, acz główy bym nie dał (bo choć pusta, ale jedyna, jaką mam).

pzdr

TRad

Nowy szczyt absurdu?