Nowy telefon

Data: 2017-09-09 23:59:07
Autor: Misiek
Nowy telefon
Witam. Nie jestem na bieżąco z techniką, więc może ktoś pomoże. Otóż
znajoma szuka jakiegoś przyjemnego telefonu, ale żeby nie był z
dotykowym ekranem. Czy robią jeszcze coś takiego?

--

Pzdr

-- -

Data: 2017-09-10 00:14:26
Autor: JoteR
Nowy telefon
"Misiek" napisał:

znajoma szuka

A co do tej pory znalazła i dlaczego odrzuciła?

JoteR

Data: 2017-09-10 00:17:19
Autor: Misiek
Nowy telefon
Dnia Sun, 10 Sep 2017 00:14:26 +0200, "JoteR" <usenet@interia.eu>
napisał:

A co do tej pory znalazła i dlaczego odrzuciła?

Nic nie znalazła bo się nie zna/nie chce jej się. Ma awersję do
smartfonów. Do tej pory używa Nokię z klawiaturą qwerty podobną
odrobinę do Blueberry.

Pzdr

-- -

Data: 2017-09-10 09:14:22
Autor: JoteR
Nowy telefon
"Misiek" napisał:

A co do tej pory znalazła i dlaczego odrzuciła?

Nic nie znalazła bo się nie zna/nie chce jej się. Ma awersję do
smartfonów. Do tej pory używa Nokię z klawiaturą qwerty podobną
odrobinę do Blueberry.

No to w zasadzie "zamienił stryjek siekierkę na kijek". Bo do wyboru są albo leżaki magazynowe/refurbished typu Nokia E6, Blackberry czy Desire Z (co niczego u niej nie zmieni), albo nowe zabawki po 100-300 zł typu Manta, myPhone czy Alcatel. Chyba, że kupi sobie smartfona dotykowego z nakładką, coś w tym stylu:
http://www.samsung.com/pl/mobile-accessories/keyboard-cover-cg950-galaxy-s8/

JoteR

Data: 2017-09-10 12:52:02
Autor: Smok Eustachy
Nowy telefon
W dniu 10.09.2017 o 09:14, JoteR pisze:
/.../

[...]

W tych telefonach nie ma w sumie żadnego postepu, więc dopóki działa to nie zmieniać.Wręcz jest regres, bo nima WiFi. Jak potrzebujesz Internet to kiszka.
Jeszcze pytanie, czy z klapka ma być?

Data: 2017-09-10 19:26:23
Autor: Misiek
Nowy telefon
Dnia Sun, 10 Sep 2017 12:52:02 +0200, Smok Eustachy <smok@wurg.pl>
napisał:

Jeszcze pytanie, czy z klapka ma być?

Chyba obojętne.

Pzdr

-- -

Data: 2017-09-11 12:16:38
Autor: Poldek
Nowy telefon
napisał:

Jeszcze pytanie, czy z klapka ma być?

Chyba obojętne.

Przecież są Nokie w każdym sklepie typu EuroAGD, Saturn itp.
Cena ok. 150 zł i masz zwykły telefon.

Data: 2017-12-30 12:43:02
Autor: Titus Atomicus
Nowy telefon
In article <59b66286$0$5143$65785112@news.neostrada.pl>,
 Poldek <pugilares@interia.eu> wrote:

W dniu 2017-09-10 o 19:26, Misiek pisze:
> Przecież są Nokie w każdym sklepie typu EuroAGD, Saturn itp.
Cena ok. 150 zł i masz zwykły telefon.

LG, Samsungi, MyPhone...
Od 60zl.
--
TA

Data: 2017-10-11 20:40:27
Autor: m4rkiz
Nowy telefon
On 2017-09-10 19:26, Misiek wrote:
Jeszcze pytanie, czy z klapka ma być?

Chyba obojętne.

lg vine

wszystkie funkcje pod prostymi klawiszami, mozna poustawiac tak ze zachowuje sie jak glupi telefon, ale mamy w tym ustawianiu elastycznosc androida

uzywalem pol roku
na minus: aparat bez AF, brak flasha\latarki, brak ladowania bezprzewodowego

na plus: rozsadny czas pracy na baterii, zgrabny, solidny, prosty w obsludze ootb, fajna klawiatura

polecam na telefon do dzwonienia z okazjonalnym smsowaniem czy korzystanem z aplikacji

Data: 2017-09-11 05:06:11
Autor: Kris
Nowy telefon
W dniu niedziela, 10 września 2017 00:17:20 UTC+2 użytkownik Misiek napisał:

Nic nie znalazła bo się nie zna/nie chce jej się.
Jak do tej pory nic nie znalazłeś to słabo szukałeś
 Ma awersję do
smartfonów. Do tej pory używa Nokię z klawiaturą qwerty podobną
odrobinę do Blueberry.
Idz do najbliższego sklepu typu EuroRtVAgd i tam kupisz sobie za nawet kilkadziesiąt zł zwykły telefon bez wodotrysków.

Data: 2017-09-11 19:45:09
Autor: Irokez
Nowy telefon
napisał:

A co do tej pory znalazła i dlaczego odrzuciła?

Nic nie znalazła bo się nie zna/nie chce jej się. Ma awersję do
smartfonów. Do tej pory używa Nokię z klawiaturą qwerty podobną
odrobinę do Blueberry.

No to podobne będzie BlackBerry KEYone.
A jak naprawdę proste, to na ten przykład Panasonic KX-TU339EXBE. Nokia 230.
Ciekawostka, że na ceneo znalazłem niby nowe Nokie E52 czy E72 w takim jednym jednym sklepie. Baardzo ciekawe.

--
Irokez

Data: 2017-09-11 20:45:20
Autor: JoteR
Nowy telefon
"Irokez" napisał:

Ciekawostka, że na ceneo znalazłem niby nowe Nokie E52 czy E72
w takim jednym jednym sklepie. Baardzo ciekawe.

No cóż, tysincpińcet na Nokię E52 to dość ekscentryczna cena w 2017 r. ;->

JoteR

Data: 2017-09-10 08:43:10
Autor: collie
Nowy telefon
W dniu 09.09.2017 23:59, Misiek pisze:

Nie jestem na bieżąco z techniką, więc może ktoś pomoże. Otóż
znajoma szuka jakiegoś przyjemnego telefonu, ale żeby nie był z
dotykowym ekranem. Czy robią jeszcze coś takiego?

Robią. Nokia - E6 (1200 zł) i E72 (1500), Blackberry 9800
(800 zł) oraz Manta 2202 (80 zł). Do dostania na deluxury.pl

Data: 2017-09-10 08:56:21
Autor: tck
Nowy telefon

Użytkownik "Misiek" <malkontUSUN@go2.pl> napisał w wiadomości news:5uo8rclgkese8pbotol9nraqp20uta4s124ax.com...
Witam. Nie jestem na bieżąco z techniką, więc może ktoś pomoże. Otóż
znajoma szuka jakiegoś przyjemnego telefonu, ale żeby nie był z
dotykowym ekranem. Czy robią jeszcze coś takiego?

trochę tego jest ale wybór praktycznie albo nokia albo coś w stylu myphone/maxcom/manta
https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe,g2.bhtml?link=wybierz

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2017-09-11 13:39:31
Autor: Jingiel
Nowy telefon

https://x-tronik.pl/sklep/nokia-e52-czarny/?gclid=EAIaIQobChMIibLs7ISd1gIVGM-yCh3zPQbdEAQYAiABEgJgsPD_BwE

Data: 2017-09-11 20:01:57
Autor: nadir
Nowy telefon
W dniu 2017-09-11 o 13:39, Jingiel pisze:

https://x-tronik.pl/sklep/nokia-e52-czarny/?gclid=EAIaIQobChMIibLs7ISd1gIVGM-yCh3zPQbdEAQYAiABEgJgsPD_BwE

Taki on nowy i oryginalny jak cała reszta E52 na Allegro. Nie wspominając, że można takiego i poniżej 200PLN dorwać.

Data: 2017-09-19 11:39:57
Autor: Misiek
Nowy telefon

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Przekazałem zainteresowanej.

Pzdr.

-- -

Nowy telefon