Nowy telefon do pracy jaki?

Data: 2010-01-09 00:16:47
Autor: tall_30
Nowy telefon do pracy jaki?
Witam
Ponieważ znów padł mi telefon ma pytanie:
Jaki?
Warunki:
Żeby nie padł po roku rozmawiająć przez niego od 1 godziny do 2 godzin
na dzień.
Ewentualnie Bluetooth ale nie koniecznie.
Jest takie coś ?

Data: 2010-01-09 09:46:28
Autor: Piotr M
Nowy telefon do pracy jaki?
Dnia 09-01-2010 o 09:16:47 tall_30 <suryga@gmail.com> napisał(a):

Żeby nie padł po roku rozmawiająć przez niego od 1 godziny do 2 godzin
na dzień.
Ewentualnie Bluetooth ale nie koniecznie.
Jest takie coś ?

Jest. Nokia N900, można gadać 2h dziennie i nie padnie z tego powodu i ma  nawet bluetooth.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-01-09 09:56:30
Autor: Pete
Nowy telefon do pracy jaki?
W dniu 09.01.10 09:46, Piotr M pisze:
[...]

A można wysłać MMS?
:P

--
Pete

Data: 2010-01-09 18:39:48
Autor: Waldek Godel
Nowy telefon do pracy jaki?
Dnia Sat, 09 Jan 2010 09:46:28 +0100, Piotr M napisał(a):

Jest. Nokia N900, można gadać 2h dziennie i nie padnie z tego powodu i ma  nawet bluetooth.

No.. dobry dowcip. I śmieszny nawet.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2010-01-09 13:36:07
Autor: Jacek
Nowy telefon do pracy jaki?
[...]

Pewnie. Choćby Nokia 1200. Nie widzę związku między długim gadaniem, a "padaniem" telefonów. Chyba że
chodzi o warunki użytkowania. Pozdrawiam,
Jacek

Data: 2010-01-09 23:38:44
Autor: Piotr M
Nowy telefon do pracy jaki?
Dnia 09-01-2010 o 14:36:07 Jacek <grx750@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

Nie widzę związku między długim gadaniem, a "padaniem" telefonów.

No fakt, od słuchania niektórych rzeczy szybciej "padają". I się nie  dziwię. Być może czasem popełniają też samobójstwo o ścianę, ale w  większości przypadków jest podejrzenie na współudział z posiadaczem.

Data: 2010-01-09 14:19:07
Autor: szwagier
Nowy telefon do pracy jaki?
tall_30 pisze:
[...]

Samsung U900 Soul.

Moj ma 1,5 roku i z 90% pewnoscia kupie go ponownie.
Wlasciwie jeden z nielicznych telefonow do tej pory, jaki w moich rekach przetrwal dluzej niz rok.

Powinien wytrzymac wiecej niz 2h rozmow dziennie,(mi wystarcza bez problemow + kilkanascie sms lub mms, + kilka zdjec, aczkolwiek nie uzywam sluchawki na bletooth)

szwagier