Nowy telefon na co dzień?

Data: 2010-01-09 14:37:55
Autor: uncle
Nowy telefon na co dzień?
Witam!

Potrzebuje Waszej pomocy..

....padl mi moj SE k550i i szukam telefonu o podobnych funkcjach do 300zl. Tak jak w opisie, do uzytku codziennego - w SE korzystalem caly czas z aparatu (wiec tez fajnie jakby jakis dobry byl, bo z tego co wiem w SE jest niczego sobie) a tak to tylko SMS i dzwonienie. Fajnie zeby bateria trzymala dluzej niz 2dni. Oczywiscie rozgladam sie za telefonem uzywanym. Z uwagi na to, ze SE mnie zawiodl to pytanie keiruje w strone Nokii, ale jesli sa inne SE mniej awaryjne to przemysle.

Potraficie doradzic laikowi co teraz dobrego na rynku?

Do tych czas typowalem Nokie 6300, ale bateria ponoc nie zachwyca..

--
pozdrawiam,
uncle.

Data: 2010-01-09 19:27:00
Autor: Tomaszek
Nowy telefon na co dzień?
W dniu 2010-01-09 14:37, uncle pisze:
Do tych czas typowalem Nokie 6300, ale bateria ponoc nie zachwyca..

Dlaczego? Prawidłowo zaformowana trzyma kilka dni, zależy jak używasz.
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2010-01-09 21:51:54
Autor: uncle
Nowy telefon na co dzień?

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:hiahtl$uts$1news.onet.pl...
W dniu 2010-01-09 14:37, uncle pisze:
Do tych czas typowalem Nokie 6300, ale bateria ponoc nie zachwyca..

Dlaczego? Prawidłowo zaformowana trzyma kilka dni, zależy jak używasz.

A dlatego, że nie stać mnie na nowy telefon więc będę rozglądał się za używanym. Używane Nokie 6300 mają taką tendencję, że bateria wytrzymuje w zależności od tego jak była eksploatowana około 2dni. Mogę dokupić nową baterię - podobno są jakieś alternatywy, gdzieś przeczytałem, że pasuje bateria bl-5c która jest nieco bardziej wytrzymała. Nokia 6300 to mój typ - mieści się w górnej granicy na styk w sumie. Napisałem bo ciekaw jestem czy jest coś innego wartego uwagi w tej cenie?

--
uncle

Data: 2010-01-10 12:55:23
Autor: J.F.
Nowy telefon na co dzień?
On Sat, 09 Jan 2010 19:27:00 +0100,  Tomaszek wrote:
W dniu 2010-01-09 14:37, uncle pisze:
Do tych czas typowalem Nokie 6300, ale bateria ponoc nie zachwyca..
Dlaczego? Prawidłowo zaformowana trzyma kilka dni, zależy jak używasz.

Wymaga zaformowania ? Naprawde ? J.

Data: 2010-01-10 19:54:14
Autor: xxx
Nowy telefon na co dzień?
Użytkownik "uncle" <unclebeer@TNIJTO.op.pl> napisał w wiadomości news:hia0rr$q7d$1inews.gazeta.pl...

Tak jak w opisie, do uzytku codziennego - w SE korzystalem caly czas z aparatu (wiec tez fajnie jakby jakis dobry byl, bo z tego co wiem w SE jest

zdjecia z 6300 sa kiepsko-kiepskie

Data: 2010-01-10 20:50:10
Autor: uncle
Nowy telefon na co dzień?
Tak jak w opisie, do uzytku codziennego - w SE korzystalem caly czas z aparatu (wiec tez fajnie jakby jakis dobry byl, bo z tego co wiem w SE jest

zdjecia z 6300 sa kiepsko-kiepskie

Potrafisz więc wskazać coś lepszego w tej cenie?

--
uncle

Nowy telefon na co dzień?