Nowy telewizor i niespodzianka

Data: 2009-05-20 07:40:56
Autor: Maciek Zielinski
Nowy telewizor i niespodzianka
Witam.

Spotkałem się z takim problemem z telewizirem Sharp.
Wystarczyło wyłączyć tryb ECO (w którym telewizor sprawdzał oświetlenie w
pokoju i
sam dobierał jasność)

Pozdrawiam

maciek

Data: 2009-05-19 23:43:48
Autor: leontowicz
Nowy telewizor i niespodzianka
On 20 Maj, 07:40, "Maciek Zielinski" <maciek_z...@ww.poczta.onet.pl>
wrote:
[...]

Dziekuje wszystkim za wyjaśnienia. Podobno jestem w bardzo dobrej
sytuacji, ponieważ po 8 - 10 minutach pilot od Polsatu zaczyna
działać, a to jakoś można wytrzymać.
Mówiac szczerze najchętniej przeszedłbym na "n", bo Polsat cyfrowy
praktycznie nie ma kanałów HD, ale jest problem z Formułą 1.
Pozdrawiam
And

Data: 2009-05-20 09:28:18
Autor: z
Nowy telewizor i niespodzianka
Ja pie....
Gryzace sie urzadzenia i to w dodatku przez powietrze :-(
Znaczy sie jak kupie nowe LCD to mam sprawdzic czy wszystkie piloty w mieszkaniu mi dzialaja a pozniej kazdy nowy sprzet tez sprawdzic.
Czy 5 dni od zakupu nadal funkcjonuje i czy z dekoderami platform cyfrowych nie bedzie problemow typu: "podpisal pan umowe i kropka. sprzet jest sprawny to nie nasz problem niech pan zmieni telewizor"

Data: 2009-05-21 18:55:33
Autor: jerzu
On Wed, 20 May 2009 09:28:18 +0200, z <zch28@gazeta.pl> wrote:

Czy 5 dni od zakupu nadal funkcjonuje

A kiedyś funkcjonowało?

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-05-21 20:16:38
Autor: z
jerzu pisze:
On Wed, 20 May 2009 09:28:18 +0200, z <zch28@gazeta.pl> wrote:

Czy 5 dni od zakupu nadal funkcjonuje

A kiedyś funkcjonowało?

Widocznie do 2002 r. tak
http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/32201-zwrot-towaru-bez-podania-przyczyny-osoba-fizyczna-brak-wad.html

A później dobra wola sklepu.
Jakoś się tak składa że sklep w którym kupuję kompy zawsze miał "dobrą wolę". RTV muszę kupić gdzie indziej :-( Czyli może być różnie.

Data: 2009-05-22 12:49:17
Autor: K.K.
[...]
i praktycznie był martwy, gdyż dotyczył tylko sklepów uspołecznionych, czyli nie prywatnych, a obecnie tych 'państwowych' ze świecą szukać.

Data: 2009-05-22 20:57:21
Autor: jerzu
Nowy telewizor i niespodzianka
On Thu, 21 May 2009 20:16:38 +0200, z <zch28@gazeta.pl> wrote:

Widocznie do 2002 r. tak

Znajdź rten przepis, który obowiązywał do 2002 roku. Może Ci uwierzę.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-05-23 09:03:33
Autor: z
jerzu pisze:
On Thu, 21 May 2009 20:16:38 +0200, z <zch28@gazeta.pl> wrote:

Widocznie do 2002 r. tak

Znajdź rten przepis, który obowiązywał do 2002 roku. Może Ci uwierzę.

Ja znam to tylko z praktyki. Jak znajdę chwile to poszukam.
Czy resztę informacji w podanym wcześniej linku też kwestionujesz?

Data: 2009-05-23 10:33:14
Autor: jerzu
On Sat, 23 May 2009 09:03:33 +0200, z <zch28@gazeta.pl> wrote:

Ja znam to tylko z praktyki. Jak znajdę chwile to poszukam.

Szukaj.

Czy resztę informacji w podanym wcześniej linku też kwestionujesz?

Tam nie ma żadnej konkretnej informacji. Jest tylko jakieś bajanie.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-05-23 14:11:46
Autor: z
jerzu pisze:

Tam nie ma żadnej konkretnej informacji. Jest tylko jakieś bajanie.

To rzuc konkretem, niech bajkopisarze podkula ogony i niech sie wiedza szerzy w narodzie.

Data: 2009-05-23 18:57:18
Autor: jerzu
On Sat, 23 May 2009 14:11:46 +0200, z <zch28@gazeta.pl> wrote:

To rzuc konkretem, niech bajkopisarze podkula ogony i niech sie wiedza szerzy w narodzie.

A czy to ja pisałem coś o pięciu dniach?

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-05-24 19:46:36
Autor: z
jerzu pisze:

A czy to ja pisałem coś o pięciu dniach?

Ech... jeszcze jeden zaistniał konstruktywnie ;-)

Data: 2009-05-20 11:41:09
Autor: jerzyn

Użytkownik <leontowicz@gmail.com> napisał w wiadomości news:e1f6d3e8-9ffa-42f4-9d5a-1bf79a657cc3e24g2000vbe.googlegroups.com...
[...]
 Celem wyjasnienia ,Polsat cyfrowy ma kanaly HD ale trzeba do kazdego kanalu doplacic cos okolo 6zl za kanal ,tak bylo jakies 6 miesiecy temu ,teraz nie znam ceny.Tez mam wszystkie urzadzenia audio z firmy Samsung i kazdy pilot chce dominowac, nalezy na telewizorze ustawic odpowiednie opcje i po wlaczeniu jako dominujacego pilot  dekodera i ten pilot doskonale zarzadza calym tym bajzlem ,wlacza ,wylacza ,kanaly zmienia i reszta opcji ..Inne piloty schowalem aby nie robic wiochy na stole :-))

Data: 2009-05-20 06:28:47
Autor: leontowicz
On 20 Maj, 11:41, "jerzyn" <pol...@onet.eu> wrote:
Użytkownik <leontow...@gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]

 Celem wyjasnienia ,Polsat cyfrowy ma kanaly HD ale trzeba do kazdego
kanalu doplacic cos okolo 6zl za kanal ,tak bylo jakies 6 miesiecy temu

To wiem, ale jakie - eurosport HD i Polsat sport HD na którym nie ma
tego co chcę czyli Formuły 1, oraz MTV i HBO
Nie ma tvp hd, tvn hd, discovery hd, ng hd i wielu innych, które
chciałbym oglądać.
A więc z mojego punktu widzenia lepiej przejść na platformę "n" gdzie
te wszystkie kanały są.

[...]
Niestety u mnie nie ma takiej opcji - ewentualnie jakiś uniwersalny pilot, ale po co, skoro pilot od telewizora służy tylko do właczania i wyłączania  a pozostałe sprawy załatwia pilot od dekodera Polsatu (jak akurat działa).

Data: 2009-05-20 18:23:29
Autor: jerzyn

Użytkownik <leontowicz@gmail.com> napisał w wiadomości news:8f1461d7-7681-427c-90a8-67ba378c7636m24g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

 Pilot od dekodera "robi" wszystko ,wlacza ,wylacza ,zmienia kanaly i prawie wszystkie opcje oprocz barwy dzwieku , kolorow ,nalezy  wcisnąć na pilocie dekodera opcje select .>tv < .Te przyciski na samej gorze po lewej stronie.

Data: 2009-05-21 08:15:26
Autor: And

Użytkownik "jerzyn" <police@onet.eu> napisał w wiadomości news:gv1aqq$uim$1news.onet.pl...

[...]

Masz racje, jeżeli piszesz o pilocie do UPC (mam taki w rodzinie). Polsatowski nie ma takiej opcji.

Data: 2009-05-21 08:25:36
Autor: jerzyn

Użytkownik "And" <anwikol@o2.pl> napisał w wiadomości news:gv2ri3$97m$1achot.icm.edu.pl...

Masz racje, jeżeli piszesz o pilocie do UPC (mam taki w rodzinie). Polsatowski nie ma takiej opcji.
Cały czas pisze o pilocie polsatowskiego odbiornika satelitarnego DSB -H370G

Data: 2009-05-21 07:16:15
Autor: pawell32
leontowicz@gmail.com pisze:
[...]

discovery hd jest.

[...]

[...]