Nowy teminal we Wrocławiu

Data: 2012-03-17 19:36:32
Autor: Robert Tomasik
Nowy teminal we Wrocławiu
Użytkownik "Rafal 'RAV' Miszczak" <rav@e-rav.pl> napisał w wiadomości news:jk2kug$e9q$1inews.gazeta.pl...

Żeby było śmieszniej, to z tarasu nie wolno fotografować, bo widać "strefę zamkniętą" (czyli tę poczekalnię właśnie).

Na Twoim miejscu pisemnie bym zapytał kierownictwo lotniska czy ów zakaz aby czasem nie jest wymysłem ochroniarza wyssanym z palca oraz poprosił o wskazanie podstawy prawnej. Coś podejrzewam, ze możesz się mile zdziwić :)

Data: 2012-03-17 20:31:54
Autor: Rafal 'RAV' Miszczak
Nowy teminal we Wrocławiu
Użytkownik Robert Tomasik napisał:

[...]

E tam, nie chce mi się walczyć o fotografowanie w miejscu, które do fotografowania i tak się nie nadaje. Zdjęcia, jakie chciałem zrobić, i tak zrobiłem za zgodą ochroniarza, więc tym bardziej nie ma sensu kruszyć kopii. A nadgorliwego funkcjonariusza w razie potrzeby potrafię spuścić na drzewo, czego dowodzi ten filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=K-4vlNfB6Lk

Rafal "RAV" Miszczak        rav@e-rav.pl                  www.e-rav.pl
Skype: rav_wroc_pl_2          GG: 9783             tel: +48-606-198315

Nowy teminal we Wrocławiu