Nowy token z VW

Data: 2011-12-01 21:18:23
Autor: Borys Pogoreło
Nowy token z VW
Cześć,

 Dzisiaj pod drzwiami znalazłem kopertę z nowym tokenem do VW Banku. Czyżby
afera z wykradzeniem kluczy RSA była jednak poważniejsza?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-12-01 21:23:34
Autor: mx
Nowy token z VW
Dzisiaj pod drzwiami znalazłem kopertę z nowym tokenem do VW Banku. Czyżby
afera z wykradzeniem kluczy RSA była jednak poważniejsza?

A jaki miałeś termin ważności?

Data: 2011-12-01 22:06:52
Autor: Borys Pogoreło
Nowy token z VW
Dnia Thu, 1 Dec 2011 21:23:34 +0100, mx napisał(a):

Dzisiaj pod drzwiami znalazłem kopertę z nowym tokenem do VW Banku. Czyżby
afera z wykradzeniem kluczy RSA była jednak poważniejsza?

A jaki miałeś termin ważności?

 2015

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-12-01 22:26:04
Autor: Wemif
Nowy token z VW
Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> wrote:

A jaki miałeś termin ważności?

2015

Mam też 2015, dokładniej 09/30/15, nowego nie dostałem.

a.

Data: 2011-12-02 00:10:09
Autor: mx
Nowy token z VW
A jaki miałeś termin ważności?

2015

Mam też 2015, dokładniej 09/30/15, nowego nie dostałem.

31/05/14 i dobrze mi ze starym. To cudo w porównaniu z digipicem optimy.

Data: 2011-12-02 07:08:29
Autor: Andrzej Kubiak
Nowy token z VW
Dnia Fri, 2 Dec 2011 00:10:09 +0100, mx napisał(a):

31/05/14 i dobrze mi ze starym. To cudo w porównaniu z digipicem optimy.

Nowy jest taki sam - też dostałem.

AK

Data: 2011-12-03 16:28:58
Autor: eisenberg
Nowy token z VW
On 2 Gru, 07:08, Andrzej Kubiak <n...@inv.invalid> wrote:
Dnia Fri, 2 Dec 2011 00:10:09 +0100, mx napisał(a):

> 31/05/14 i dobrze mi ze starym. To cudo w porównaniu z digipicem optimy.

Nowy jest taki sam - też dostałem.

AK

Też dostałem nowy ale używam starego. Po co zmieniać jak działa??

Data: 2011-12-04 06:54:06
Autor: Andrzej Kubiak
Nowy token z VW
Dnia Sat, 3 Dec 2011 16:28:58 -0800 (PST), eisenberg napisał(a):

Też dostałem nowy ale używam starego. Po co zmieniać jak działa??

No właśnie o to działanie chodzi. :)

AK

Data: 2011-12-04 10:07:59
Autor: mx
Nowy token z VW
Też dostałem nowy ale używam starego. Po co zmieniać jak działa??

No właśnie o to działanie chodzi. :)

To na obydwu wyświetla się równocześnie ten sam kod?

Data: 2011-12-03 00:07:21
Autor: Jacek Osiecki
Nowy token z VW
[...]

A cóż w nim takiego cudownego? Brak klawiatury? ;)

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-12-01 22:48:50
Autor: zlotowinfo
Nowy token z VW
Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:1dpane5zrj0c8.1v53os12heutz$.dlg40tude.net...
Cześć,

Dzisiaj pod drzwiami znalazłem kopertę z nowym tokenem do VW Banku. Czyżby
afera z wykradzeniem kluczy RSA była jednak poważniejsza?

co zrobiłeś ze starym?

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-12-01 23:14:24
Autor: Borys Pogoreło
Nowy token z VW
Dnia Thu, 1 Dec 2011 22:48:50 +0100, zlotowinfo napisał(a):

Dzisiaj pod drzwiami znalazłem kopertę z nowym tokenem do VW Banku. Czyżby
afera z wykradzeniem kluczy RSA była jednak poważniejsza?

co zrobiłeś ze starym?

 Nic. Leży obok monitora i się kurzy, bo na to konto zaglądam kontrolnie
raz na kilka miesięcy.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-12-03 11:38:36
Autor: zlotowinfo
Nowy token z VW
Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:1i195biyoegbq.7njtysyx71bt.dlg40tude.net...
[...]

zakladalem konto z 6 lat temu
chciałbym je zamknąć, tylko ponoć trzeba token odesłać
który się gdzieś zapodział, a trochę on kosztuje wg toip
ten nowy by przysłali, to bym zamknął konto z nim

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-12-02 00:46:47
Autor: Krzysztof Halasa
Nowy token z VW
Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> writes:

 Dzisiaj pod drzwiami znalazłem kopertę z nowym tokenem do VW Banku. CzyĹźby
afera z wykradzeniem kluczy RSA była jednak poważniejsza?

Seedow. A to moze byc jeszcze powazniejsza?
--
Krzysztof Halasa

Data: 2011-12-02 01:41:44
Autor: Borys Pogoreło
Nowy token z VW
Dnia Fri, 02 Dec 2011 00:46:47 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

 Dzisiaj pod drzwiami znalazłem kopertę z nowym tokenem do VW Banku. Czyżby
afera z wykradzeniem kluczy RSA była jednak poważniejsza?

Seedow. A to moze byc jeszcze powazniejsza?

 Fakt, seedów. Poważniejsza, niż starano się wmówić ludziom.

 Poczekajcie, może wasze też są na czarnej liście ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-12-06 20:39:41
Autor: mx
Nowy token z VW
[...]

Też mam nowy. Piszą "... Twój stary token wkrótce przestanie działać" Może to tylko problem baterii, albo błędu funkcji samozniszczenia? Zdalnie go przecież przed terminem nie wyłączą. Co mi tam klucze RSA, moim 12-tu groszom nic nie grozi.

Data: 2011-12-15 04:19:13
Autor: Chris
Nowy token z VW
Pytałem przy aktywacji nowego czemu wymiana. Pani powiedziała, że
wymiana "ze względów technicznych".

BorQ.

Nowy token z VW