Nowy token z VW

Data: 2011-12-02 00:46:47
Autor: Krzysztof Halasa
Nowy token z VW
Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> writes:

 Dzisiaj pod drzwiami znalazłem kopertę z nowym tokenem do VW Banku. CzyĹźby
afera z wykradzeniem kluczy RSA była jednak poważniejsza?

Seedow. A to moze byc jeszcze powazniejsza?
--
Krzysztof Halasa

Data: 2011-12-02 01:41:44
Autor: Borys Pogoreło
Nowy token z VW
Dnia Fri, 02 Dec 2011 00:46:47 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

 Dzisiaj pod drzwiami znalazłem kopertę z nowym tokenem do VW Banku. Czyżby
afera z wykradzeniem kluczy RSA była jednak poważniejsza?

Seedow. A to moze byc jeszcze powazniejsza?

 Fakt, seedów. Poważniejsza, niż starano się wmówić ludziom.

 Poczekajcie, może wasze też są na czarnej liście ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-12-06 20:39:41
Autor: mx
Nowy token z VW
[...]

Też mam nowy. Piszą "... Twój stary token wkrótce przestanie działać" Może to tylko problem baterii, albo błędu funkcji samozniszczenia? Zdalnie go przecież przed terminem nie wyłączą. Co mi tam klucze RSA, moim 12-tu groszom nic nie grozi.

Data: 2011-12-15 04:19:13
Autor: Chris
Nowy token z VW
Pytałem przy aktywacji nowego czemu wymiana. Pani powiedziała, że
wymiana "ze względów technicznych".

BorQ.

Nowy token z VW