Nowy trend - schroniska zamykane w niedziele - B.Slaski (dlugie)

Data: 2009-12-15 21:33:14
Autor: Jacek Krywult
Nowy trend - schroniska zamykane w niedziele - B.Slaski (dlugie)
Pierwsza niespodzianka na szlaku - planowane miejsce mojego posilku - Stacja
Turystyczna Swiatowid -zamkniete na glucho! Zero informacji - wyszedlem do

przykre to, ale prawdziwe.  wędrując, coraz częściej musimy mieć w zapasie termos i kanapki, bo nie wiadomo
co nas może spotkać.  Jak zauważyłem, pomimo braku sezonu, całkiem spora grupa ludzi chodzi po szlakach i liczy na to,
że spotka tam gdzieś przytulne schronisko PTTK i tak jak to zawsze bywało, odsapnie, ogrzeje się i coś zje.

--
Serdecznie pozdrawiam,   Jacek Krywult
Internetowy foto-pamiętnik: turystyka, przyroda, fotografia.

Data: 2009-12-15 22:02:26
Autor: Kojot
Jacek Krywult pisze:
przykre to, ale prawdziwe.  wędrując, coraz częściej musimy mieć w zapasie termos i kanapki, bo nie wiadomo
co nas może spotkać.  [...]

Wiem, że temat jest o schroniskach w B. Śląskim, ale chcę dorzucić dwa słowa ...
Pod koniec listopada byłem na Ślęży. Na miejscu, w schronisku, poinformowano mnie, że obiekt nie świadczy obecnie usług noclegowych... A na ich stronie http://www.domturysty.net/ na czerwono piszą o noclegach! Ech... Dobrze (w tej sytuacji oczywiście), że do cywilizacji stamtąd jest niedaleko.

Pozdr.
Kojot

Data: 2009-12-15 22:51:12
Autor: Jacek Krywult
Nowy trend - schroniska zamykane w niedziele - B.Slaski (dlugie)
Pod koniec listopada byłem na Ślęży. Na miejscu, w schronisku, poinformowano mnie, że obiekt nie świadczy obecnie usług noclegowych...

ale jaja!
byłem tam w sobotę, ale nawet poza winem grzanym nic do jedzenia nie zamówiłem.
A co!?  miałem zupkę w proszku  zapijać???
czy bigos za ... 14zł!!!

a tak,  pomyślcie sobie Pod Bereśnikiem!  Tam to taką kolacyjkę dostałem, że do dziś pamiętam  :)
albo naleśniki w Chatce Górzystów!
a naleśniki na Szrenicy :)
a racuchy Pod Rycerzową

ech, lepiej nie wspominać, bo do weekendu daleko ... ;)

Data: 2009-12-20 15:23:02
Autor: Łukasz Lech
Jacek Krywult pisze:

przykre to, ale prawdziwe.  wędrując, coraz częściej musimy mieć w zapasie termos i kanapki, bo nie wiadomo
co nas może spotkać.

Jedzenie i ciepły napój to podstawa. Chyba nie zamierzasz bez tego chodzić po górach w zimie? Bo w lecie to jeszcze ujdzie, są jagody i strumienie ;)

--
Łukasz Lech
http://lechlukasz.wordpress.com - o górach, informatyce i nie tylko

Nowy trend - schroniska zamykane w niedziele - B.Slaski (dlugie)