Nowy uk³ad wydechowy i zgon auta.

Data: 2011-05-28 22:07:59
Autor: to
Nowy uk³ad wydechowy i zgon auta.
begin Cavallino
Podejmie siÄ™ ktoÅ› diagnozy w ciemno?

Może sondę lambda popsuli albo nie podłączyli?

Data: 2011-05-29 00:11:37
Autor: Cavallino
Nowy układ wydechowy i zgon auta.
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4de1723f$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
begin Cavallino

Podejmie siÄ™ ktoÅ› diagnozy w ciemno?

Może sondę lambda popsuli albo nie podłączyli?

A te 50 km by przejechał?
No i nie jestem przekonany że w ogóle to auto sondę posiada, może być sonda bez katalizatora?
Lancia Delta Integrale 8V.

Data: 2011-05-28 22:17:34
Autor: to
[...]

A sorry, nie doczytałem, że wiekowe. Na starych się nie znam. ;) Ale obejrzałbym okolice turbiny itd. Co tam steruje ciśnieniem doładowania? Może turbo z jakiegoś powodu nie pompuje i prymitywny sterownik/gaźnik/
cokolwiek zalewa Ci silnik paliwem?

Data: 2011-05-29 00:52:32
Autor: Michał Gut
Nowy układ wydechowy i zgon auta.
Może turbo z jakiegoś powodu nie pompuje i prymitywny sterownik/gaźnik/
cokolwiek zalewa Ci silnik paliwem?

no ale na jalowych turbo nie da zadnego cisnienia doladowania - zapalic powinien bez problemu.

Data: 2011-05-29 00:59:28
Autor: Cavallino
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:irrubi$4mv$1portraits.wsisiz.edu.pl...
Może turbo z jakiegoś powodu nie pompuje i prymitywny sterownik/gaźnik/
cokolwiek zalewa Ci silnik paliwem?

no ale na jalowych turbo nie da zadnego cisnienia doladowania - zapalic powinien bez problemu.

To turbo daje ciśnienie przy naprawdę dużych obrotach i mocnym wciśnięciu pedału, więc przy wolnych nie ma żadnego znaczenia IMO.

Data: 2011-05-29 09:27:57
Autor: pm
Nowy układ wydechowy i zgon auta.
> To turbo daje ciśnienie przy naprawdę dużych obrotach i mocnym wciśnięciu
pedału, więc przy wolnych nie ma żadnego znaczenia IMO.

no to się może rozsypało przy tym pociągnięciu na II
i łopatki poleciały w dolot. ;-)

Data: 2011-05-30 19:59:07
Autor: jerzu
Nowy uk³ad wydechowy i zgon auta.
On Sun, 29 May 2011 00:11:37 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

No i nie jestem przekonany ¿e w ogóle to auto sondê posiada, mo¿e byæ sonda bez katalizatora?
Lancia Delta Integrale 8V.

Napisz albo zadzwoñ do Jacka Ziomka - http://www.arkuszowa2a.pl/ -
mo¿e co¶ podpowie.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-05-30 20:33:29
Autor: Cavallino
Nowy uk³ad wydechowy i zgon auta.
U¿ytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:llm7u6ht1poksqdvad83tnn5ocnf69op564ax.com...
[...]

Ju¿ wiem ¿e ten rocznik nie posiada ani sondy, ani katalizatora.

Napisz albo zadzwoñ do Jacka Ziomka - http://www.arkuszowa2a.pl/ -
mo¿e co¶ podpowie.

Napiszê jak bêdê wiedzia³ o co pytaæ, tzn. jak mechanik sobie nie da rady, ale za to co¶ ju¿ tam posprawdza.

Nowy uk³ad wydechowy i zgon auta.