Nowy układ wydechowy i zgon auta.

Data: 2011-05-29 13:32:16
Autor: Filip KK
Nowy układ wydechowy i zgon auta.
W dniu 2011-05-28 23:54, Cavallino pisze:

Dzisiaj właśnie odebrałem auto z naprawy układu wydechowego.

Nie napisałeś co to jest za auto. A to by mocno ułatwiło, chyba że liczysz na to że jeszcze ktoś odgadnie czym jeździsz.

Moim zdaniem poszło jakieś przepięcie i spalili Ci jakiś układ. Nie taka mieszanka w układzie i stąd te strzały.

Moim zdaniem ewidentnie zawinili ludzie, którzy spawali Tobie wydech.

Jedź na komputer, jak się potwierdzi to co napisałem, możesz ich śmiało oskarżyć.

Data: 2011-05-29 20:26:11
Autor: Olo
W dniu 2011-05-29 13:32, Filip KK pisze:
[...]

ale pisał , że przejechał 50 km i dopiero awaria, więc to co piszesz jest wątpliwe

Data: 2011-05-30 03:27:56
Autor: Filip KK
W dniu 2011-05-29 20:26, Olo pisze:

ale pisał , że przejechał 50 km i dopiero awaria, więc to co piszesz
jest wątpliwe

Niekoniecznie. Nie napisał co to za samochód, dla mnie to loteria a nie pytanie...

:)

Data: 2011-05-30 08:55:39
Autor: LEPEK
W dniu 2011-05-30 03:27, Filip KK pisze:
Nie napisał co to za samochód, dla mnie to loteria a nie
pytanie...

Napisał.

Pozdr,
--