[co wybrać] Nowy (używany) samochód rodzinny

Data: 2011-10-10 11:30:38
Autor: CeSaR
[co wybrać] Nowy (używany) samochód rodzinny
ewentualnie 1.6HDI -> czy to ma siłę jechać nie mówiąc o wyprzedzaniu?

Mam, więc moje subiektywne opinie sa takie:
- ma sile jechac ale pewnie 2.0 byloby lepsze
- ma sile wyprzedzac :-)
- skrzynia jest (chyba) tak zestopniowana ze do wyscigow sie nie za specjalnie nadaje ale za to przy wiekszym obciazeniu nie steka. Wczoraj jechalem wieksza ekipa w srodku (4 dorosle osoby, dwoje dzieci) i w zasadzie nie bylo roznicy w jezdzie, bez problemu dawal rade.
- powyzej 130km/h zaczyna sporo palic, jazda 115 -120 jest dla tego samochodu optymalna tzn. jest cicho, plynnie, pali malo.
- moja zona twierdzi, ze jezdzi lepiej niz FF mk.1 1.8 TDCi a to ona jest glownym uzytkownikiem tego i poprzedniego samochodu
- upierdliwa jest glosna praca zawieszenia ale pudlo rezonansowe robi swoje.

[co wybrać] Nowy (używany) samochód rodzinny