Nowy w segmencie C

Data: 2009-06-12 21:23:14
Autor: u
Nowy w segmencie C

Użytkownik "Kanna13" <kanna13@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0u9c5$ref$1inews.gazeta.pl...
wydawało się, ze nie ma z tym problemu ale rynek jest w tej chwili tak
wyrównany cenowo, że trudno się zdecydować, a nie bardzo mam z kim
skonsultować wybór :-)

Słusznie zauważyłeś, że przy takich wymaganiach każdy się nadaje.
Różnice między nimi są małe dla tak ustawionych kryteriów.
Weź partnera, niech ci wybierze, wg dowolnego kryterium, np. koloru lakieru do paznokci.
Po co mamy ci wskazywać wady, sam przeczytasz na autocentrum, czy w innych miejscach.
Ja bym Ci sugerował Hyundai Sonata, ale nie chcesz wygodnej limuzyny.

Nowy w segmencie C