Nowy w segmencie C

Data: 2009-06-13 11:04:44
Autor: Cavallino
Nowy w segmencie C
Użytkownik "Kanna13" <kanna13@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0u9c5$ref$1inews.gazeta.pl...
wydawało się, ze nie ma z tym problemu ale rynek jest w tej chwili tak
wyrównany cenowo, że trudno się zdecydować, a nie bardzo mam z kim
skonsultować wybór :-)
Ma być nowy z segmentu C lub mini-van : minimalne wymagania : 5-drzwiowy,
silnik benzyna 110-120 KM, czyli jakieś 12-13 sekund do 100, 4 poduszki,
elektryka z przodu, klimatyzacja (najlepiej automatyczna), ABS itp. i bardzo
ważne przyzwoite wykonanie wnętrza, dobre materiały. Rocznie 20 tys. z tego
ok. 3/4 to miasto reszta wyjazd wakacyjny i ferie zimowe dla 3+1.
Budżet to ok. 65 tys. ale jakby coś fajnego to może być 70 bo jakies felgi
aluminiowe, przednie p-mgielne i inne gadżety też mogłyby być, ewentualnie
dołożenie do mocniejszego silnika.
Za te pieniądze to praktycznie kupi się każde w klasie C i pojawił się
problem co ? peugeot 308, nowy renault megane, nowy renault scenic, vw golf
VI, ford focus, seat altea, toyota auris, fiat bravo, nissan qashqai ?
Jest tego troszkę (kolejność przypadkowa) i każdy w zasadzie spełnia te
minimalne wymagania. Wiem, że za te pieniądze juz można coś z segmentu D ale
pytam o segment C. Mogę prosić o jakieś wasze typy w tym segmencie z jakimś
uzasadnieniem jeśłi to możliwe bo być może dostrzegacie coś co mnie umknęło.

Kia Ceed.
Z tymi wymaganiami to nawet sporo zaoszczędzisz.
Ale to nudne auto, zarówno w wyglądzie, jak i w eksploatacji, jeździsz, jeździsz, nic się nie psuje - ot taki dupowóz.

Nowy w segmencie C