Nowy wirus atakuje!

Data: 2013-09-15 10:52:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowy wirus atakuje!
Szpitale w całym kraju alarmują. Od soboty rano izby przyjęć przeżywają oblężenie pacjentów, którzy skarżą się na świdrujący ból głowy, zaniki pamięci oraz wstręt do alkoholu. To prawdopodobnie wirus.

– Radzimy sobie, ale sytuacja jest dramatyczna. Musiałem poodwoływać urlopy – mówi ASZdziennikowi dyrektor jednego ze stołecznych szpitali, który zanotował dziesięciokrotny wzrost liczby przyjęć w ciągu ostatnich 24 godzin.

W serwisach społecznościowych zaroiło się od wpisów zaniepokojonych Polaków. – Pomocy, łeb mi pęka – napisał Mateusz z Kalisza na Facebooku. – A najgorsze, że niczego nie pamiętam.

– Zabierzcie ode mnie alkohol na pół roku. Umieram! – zaapelowała z kolei Monika z Wałbrzycha.

O sprawie wie już ministerstwo zdrowia i uspokaja. – Ze wstępnych badań wynika, że ten szczep wirusa nie zagraża życiu a jego objawy, choć dokuczliwe, z czasem ustępują – słyszymy w resorcie.

Eksperci, z którymi rozmawialiśmy, ostrzegają jednak, że najgorsze dopiero przed nami. – Nie chwalmy dnia przed zachodem słońca – twierdzi mikrobiolog proszący o zachowanie anonimowości. – W naszych warunkach geograficznych noc z soboty na niedzielę może przebić wszystko co do tej pory widzieliśmy.

http://tiny.pl/h3vmq

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-09-15 12:10:57
Autor: Mark Woydak
Nowy wirus atakuje!
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52357545$0$1259$65785112news.neostrada.pl...
Szpitale w całym kraju alarmują. Od soboty rano izby przyjęć przeżywają oblężenie pacjentów, którzy skarżą się na świdrujący ból głowy, zaniki pamięci oraz wstręt do alkoholu. To prawdopodobnie wirus.

Całkiem niedawno ten wirus dopadł Hofmana. Prezes PiS opracował już szczepionkę "prohibicyjną". Strach blady padł na PiS-owców zwłaszcza tych liżących rączki prezesowi.

MW

Nowy wirus atakuje!