Nowy wodnik PiS?

Data: 2017-11-03 09:05:18
Autor: Totalna Opozycja
Nowy wodnik PiS?
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/barbara-dziuk-niech-zakasaja-rekawy-i-sobie-znajda-inna-prace/hxflrec

"Barbara Dziuk (49 l.) musiała uznać, że zbliżająca się rekonstrukcja rządu stwarza szanse dla wszystkich. Szerzej dotąd nieznanej posłance PiS zamarzył się najwyraźniej resort finansów lub pracy, bo dobrymi radami z ekonomii zaczęła dzielić się z wyborcami!"

"Ja też kiedyś byłam bezrobotna i ludzie nie mają się użalać nad sobą. Niech zakasają rękawy i sobie znajdą inną pracę" - miała napisać jej parlamentarzystka PiS!"

Np.

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/bartosz-czarnecki-tez-dostal-prace-w-mon/8czbj47

http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/pozyczya-kaczynskiemu-200-tys-z-dostaa-fuche-od-pis_787164.html

CL

Data: 2017-11-03 02:17:25
Autor: Bytomir Kwasigroch
Nowy wodnik PiS?
http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/pozyczya-kaczynskiemu-200-tys-z-dostaa-fuche-od-pis_787164.html

Wcześniej pisali GRoss, a tera Goss, dowiedz się czemu.

Gross może się źle kojarzyć, np. z opluwaczem Grossem tym od złotych żniw.

Tu jest Gross
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/rada-nadzorcza-pge-ma-nowych-czlonkow,73,0,2030409.html

I tu też Gross
http://www.newsweek.pl/polska/wiezowiec-spolki-srebrna-w-warszawie,artykuly,405239,1.html

A może jest Janina Goss i druga Janina Gross?:)

Data: 2017-11-03 12:18:19
Autor: Totalna Opozycja
Nowy wodnik PiS?

Użytkownik "Bytomir Kwasigroch" <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomości news:79342d15-9be4-4b84-9fbd-aa44a1b8c6fegooglegroups.com...
http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/pozyczya-kaczynskiemu-200-tys-z-dostaa-fuche-od-pis_787164.html

Wcześniej pisali GRoss, a tera Goss, dowiedz się czemu.

Sam sobie sie dowiedz. Sprawdż też nazwisko: Kornhauser.

Dostała fuchę? I co nie masz nic do powiedzenia? Pozostałę bzdety nie na temat wykasowałem.

CL

Nowy wodnik PiS?