Nowy wrak na Ba³tyku

Data: 2009-07-26 22:21:16
Autor: Leszek N
Nowy wrak na Ba³tyku
Witam!
W dniu 23.07.2009 podczas zorganizowanej przeze mnie wyprawy zosta³ odkryty nowy wrak na Ba³tyku. G³êboko¶æ 86 m, wystaje na 5 m. Nurkowania z czasem dennym 30 min. W przygotowaniu film z wraku oraz artyku³ w Magazynie Nurkowanie.

Wyprawa na kolejne dwie pozycje w przygotowaniu. Je¶li kto¶ jest zainteresowany uczestnictwem to zapraszam do kontaktu na priv.

Leszek Nowak
info <ma³pa> leszeknowak <dot> waw <dot> pl
+48 602 494 727

Data: 2009-07-27 06:56:45
Autor: SHARMDIVER.PL
Nowy wrak na Ba³tyku
Leszek N wrote:
[...]

Gratulacje !

Data: 2009-07-28 21:59:38
Autor: Leszek N
Nowy wrak na Ba³tyku
Kolejne wyprawy planowane s± w dniach 5.09.2009 (wraki poni¿ej 70 m g³êboko¶ci)
17.10.2009 (poszukiwania wraków w zakresie 40 - 60 m g³eboko¶ci).

Osoby zainteresowane uczestnictwem prosze o kontakt na priv. Ewentualni sponsorzy mile widziani :)