Nowy wyglad interfejsu w Sezamie BPH

Data: 2009-11-01 12:37:18
Autor: MarekZ
Nowy wyglad interfejsu w Sezamie BPH
Ja uważam, że jest ładniej niż było.

Data: 2009-11-01 16:16:29
Autor: Adam S.
Nowy wyglad interfejsu w Sezamie BPH

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:hcjrj6$156$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Ja uważam, że jest ładniej niż było.

Bo ja wiem ? Na razie w zasadzie to kosmetyka. Zmieniono barwy (menu mogłoby stopniowo zmieniać odcien tak jak na głownej ) i logo. W srodku poprawiono układ danych na wyciagu choć do ideału wg mnie droga nadal daleka /nie sciagneło się saldo rachunku po operacji/ . Zauzwazyłem możliwość doładowania Gadu-Air i Cyfrowego Polsatu choć też  mogło być wczesniej. Poza tym pojawiła się nowa wersja komponentu  /przydatne do Firefoksa od 3.5 wzywz/ i nowe opisy konfiguracji przegladarek. Na większe zmiany chyba przyjdzie jeszcze poczekać
Przy okazji prawdopodbnie fizyczni albo już albo wkrótce będą mogli pobawić się w autodealing .

Pozdrawiam
as

Nowy wyglad interfejsu w Sezamie BPH