Nowy wymiar ekumenizmu

Data: 2009-03-08 22:23:25
Autor: yamma
Nowy wymiar ekumenizmu
Zaczęło się od tego (wklejam całość, bo wkrótce może zniknąć):
"Zarząd KP Legia Warszawa chce gorąco podziękować Panu Wojciechowi Wiśniewskiemu z SKLW. Zaniepokojony faktem, że stadion Legii jest placem budowy Pan Wiśniewski złożył obywatelski donos do Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Miasta stołecznego Warszawy w sprawie zagrożenia życia i zdrowia kibiców z powodu braku dróg ewakuacyjnych.
 Drogi ewakuacyjne są gotowe od wtorku i były już kontrolowane przez odpowiednie służby. Dzięki obywatelskiej postawie i donosowi Pana Wiśniewskiego do BBiZK mieliśmy kolejne kontrole, które potwierdziły jakość wykonanej  przez nas pracy.  Klub trzyma się litery prawa, dokłada należytej staranności, więc mecz odbędzie się z udziałem kibiców, co być może nie wszystkim przypadnie do gustu.
Takie są jednak fakty, podobnie jak działanie w "Służbie Narodu", którego podjął się swoim obywatelskim donosem Pan Wiśniewski. Spodziewamy się po Panu zachowania podobnie aktywnej postawy w przypadku innych domniemanych lub rzeczywistych naruszeń regulaminu i prawa na terenie naszego stadionu.
Panie Wojciechu, dziękujemy za czujność i życzymy owocnej współpracy!
Zarząd KP Legia Warszawa SSA"

Dzisiaj mieliśmy odpowiedź: http://www.legia.net/wiadomosci,32869_Wojciech_Wi%B6niewski%3A_Nie_bylo_zadnego_donosu.html
"Działając jako pełnomocnik Pana Wojciecha Wiśniewskiego, w związku z zamieszczeniem w dniu 5 marca 2009 roku na oficjalnej witrynie internetowej KP Legia Warszawa SSA (www.legia.com) oświadczenia Zarządu z "podziękowaniami" zawierającymi stwierdzenie, iż Pan Wojciech Wiśniewski jest autorem doniesienia do Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Miasta Stołecznego Warszawy zwracam się z żądaniem niezwłocznego usunięcia ze wskazanej powyżej witryny internetowej przedmiotowego oświadczenia. Jednocześnie oczekuję zamieszczenia na stronie www.legia.com oświadczenia Zarządu KP Legia Warszawa SSA zawierającego sprostowanie kłamliwej informacji na temat postępowania mojego mandanta wraz ze stosownymi przeprosinami.
Nie jest zamiarem Pana Wojciecha Wiśniewskiego wdawać się z Zarządem KP Legia Warszawa SSA w spór sądowy, nie oznacza to jednak, ze mój klient tolerować będzie publikowanie na jego temat jakichkolwiek kłamliwych informacji, tym bardziej informacji, które narażają go na utratę dobrego imienia. Wzgląd na powyższą okoliczność nakazuje mi poinformować, iż wyłącznie od sposobu w jaki władze KP Legia Warszawa SSA zareagują na niniejsze wezwanie zależy to, czy rozstrzygnięciem sporu zajmie się właściwy sąd, czy też sprawę uznać będziemy mogli za niewarte pamięci nieporozumienie.
Z poważaniem
Andrzej Pleszkun"

Niby nic dziwnego, zwykła przepychanka, ale... Okazuje się, że pan Pleszkun jest pełnomocnikiem SKLW z ramienia  Ogólnopolskiego Związku Stowarzyszeń Kibiców a prywatnie, to kibic Lecha. Ja tam w tych wszystkich "zgodach" i "kosach" kompletnie się nie wyznaję ale wobec takiej bliskiej współpracy kibiców Lecha i ludzi mieniących się kibicami Legii cały protest nabiera troszkę innego wymiaru.
yamma
PS. A tak swoją drogą, to dzisiaj jakoś dziwnie nie było słychać słynnego "ITI sp***j" mimo, że aż 4 razy była ku temu okazja. Wprawdzie kilka dni temu KP oświadczyło, że inicjatorzy tych haseł będą dostawali wilczy bilet ale to chyba niemożliwe, żeby aż tak stchórzyli...

Data: 2009-03-08 22:49:28
Autor: Robert Gosik
Nowy wymiar ekumenizmu

[...]

Nie sadzisz ze glupio wypowiadac o rzeczach, o ktorych sam piszesz, ze sie nie wyznajesz?

[...]

Trzeba bylo byc na meczu to moze bys uslyszal.

:)))))

Data: 2009-03-09 10:15:06
Autor: yamma
Nowy wymiar ekumenizmu
Robert Gosik wrote:

[...]

A tak, czytałem o jakichś przyśpiewkach w stylu "Manuela za Mięciela" czy coś tam o Oreszczuku ale dla mnie jak i większości normalnych kibiców, to kompletnie niezrozumiałe. Ważne, że znikło to idiotyczne "ITI sp***j". Teraz pora aby KP zaczęło się zastanawiać, co zrobić aby poprawić poziom gry piłkarzy i czy aktualny trener jest w stanie ten poziom podnieść na tyle aby np. powtórzyć tegoroczny sukces Lecha, bo na taką kopaninę, to mnie osobiście szkoda wydawać tyle kasy.
yamma

Data: 2009-03-09 12:31:11
Autor: Paweł W.
Nowy wymiar ekumenizmu

A tak, czytałem o jakichś przyśpiewkach w stylu "Manuela za Mięciela" czy
coś tam o Oreszczuku ale dla mnie jak i większości normalnych kibiców, to kompletnie niezrozumiałe.

 Dla większości normalnych kibiców, którzy bywali i bywają przy Ł3 to jest bardzo zrozumiałe ;-)

p.

Data: 2009-03-09 08:17:10
Autor: adam_peszka
Nowy wymiar ekumenizmu
On 9 Mar, 12:31, "Paweł W." <topauto.wyt...@onet.pl> wrote:
> [...]
> kompletnie niezrozumiałe.

 Dla większości normalnych kibiców, którzy bywali i bywają przy Ł3 to jest

dla mnei nie zrozumiale jest czemu obie strony nie potrafai sie ze
soba dogadac. nie zrozumiale jest tez dla mnie, czemu kibice
przychodza na mecze, zamiast w formie protestu tego zaprzestac. moze
wtedy by sie ktos zaczal w zarzadzie zastanawiac, jakby po kieszeni
dostali

Data: 2009-03-09 00:38:36
Autor: Cavallino
Nowy wymiar ekumenizmu
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

A konkretnie to jakiego?
Bo jeśli myślisz że sami wymyślimy, co chorego tym razem ulęgło się w Twojej głowie, to obawiam się że się przeliczysz.

Data: 2009-03-09 08:49:48
Autor: tees
Nowy wymiar ekumenizmu
yamma pisze:
[...]

Żenujące oświadczenie zamieszczone na OFICJALNEJ stronie klubu. Brakuje jeszcze HWDP i "yo ziomy" na koniec - ewentualnie pisania na przemian małymi i wielkimi literami - wtedy już nikt by nie miał wątpliwości, że pisał to jakiś nierozgarnięty 13latek w kapturze na głowie.

Zdecydowanie za mało używane i wykorzystane słowo "donos" - można było jeszcze kilka razy użyć :))

To tylko potwierdza tezę, że jak się ktoś sili na dowcipny i złośliwy tekst a nie ma ku pisaniu takowych predyspozycji - to lepiej żeby nie pisał nic.

pzdrw
tees

Data: 2009-03-09 22:51:02
Autor: tomus_king
Nowy wymiar ekumenizmu
[...]

I są już pierwsze zakazy

http://tiny.pl/bf7d

Kibol, który podczas niedzielnego meczu Legii z Odrą Wodzisław krzyczał "ITI spierd..." do końca marca nie wejdzie na stadion Legii. Kolejnym dwóm warszawski klub wyśle ostrzeżenia (...)

Data: 2009-03-09 23:56:56
Autor: Ryszard Chmielnik
Nowy wymiar ekumenizmu

Kibol, który podczas niedzielnego meczu Legii z Odrą Wodzisław krzyczał "ITI
spierd..." do końca marca nie wejdzie na stadion Legii. Kolejnym dwóm
warszawski klub wyśle ostrzeżenia (...)

Jeśli jakiś szaleniec albo prowokator odważy się podnieść rękę przeciw władzy ludowej yyy tzn. klubowej może być pewien, że władza mu tę rękę odrąbie.

Nowy wymiar ekumenizmu