Nowy zespół parlamentarny czy nowy zespół chorobowy?

Data: 2014-01-03 16:04:48
Autor: Marek Czaplicki
Nowy zespół parlamentarny czy nowy zespół chorobowy?
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,15220298,Kempa__powstanie_zespol_parlamentarny__Stop_ideologii.html#BoxWiadTxt

A ta Kempa fajna jest. Dopiero jak pódzie do ko¶cioła to pozna nowych wrógów, i na czasie. :-)

Data: 2014-01-03 18:57:16
Autor: Mark Woydak
Nowy zespół parlamentarny czy nowy zespół chorobowy?

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:la6jer$u9b$1node2.news.atman.pl...
[...]

Swego czsasu Kempa, komisarz z ramienia prezesa PiS trzęsła pisowskim półswiatkiem, potem żyrowała za kibola ksywka Staruch by skończyć w zatechłym wyrku Zbynia Zero. Zaiste czcigodna to nieiasta, pobozna, prawa.

MW

Data: 2014-01-04 03:06:56
Autor: stevep
Dnia 03-01-2014 o 16:04:48 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

To mis przekupek.
--
stevep

Data: 2014-01-04 07:58:51
Autor: Marek Czaplicki
stevep pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 4 stycznia 2014 03:06:

[...]

Na jakim¶ forum dostrzegłem opinię, że wła¶ciwie co ona robi w Sejmie i jest przeciwko gender? Powinna siedzieć w domu, z dziećmi, przy garach i skarpety facetowi cerować. :-)

Data: 2014-01-04 18:39:17
Autor: the_foe
[...]

a moze ceruje, piwsko podaje, cała kase oddaje i całuje po brudnych paluchach z nabozna czci±? Nie byłaby przeciez skonczona hipokrytk±.

--
@foe_pl

Data: 2014-01-04 19:10:57
Autor: Marek Czaplicki
the_foe pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 4 stycznia 2014 18:39:

[...]

To może być w tym konflikt interesów. Pani posłanka Kempa bardziej się słucha swego "władcy" niż wyborców. Jak Sejm się unawocze¶ni, że posłowie/posłanki bed± głosowali nad ustawami przez internet, to diabli wiedz± kto bedzie siedział w jej domu przy kompie? :-)

Data: 2014-01-04 09:14:15
Autor: A. Filip
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,15220298,Kempa__powstanie_zespol_parlamentarny__Stop_ideologii.html#BoxWiadTxt

A ta Kempa fajna jest. Dopiero jak pódzie do kościoła to pozna nowych wrógów, i na czasie. :-)

A ty widziaĹ‚eĹ› niektĂłrych "genderowcĂłw" ktĂłrzy negujÄ… istnienie _jakichkolwiek_ różnic preferencji zawodowych miÄ™dzy pĹ‚ciami spowodowanych genetycznie?  Jak sobie obejrzaĹ‚em "filmik norweskiego komika" na ten temat to zobaczyĹ‚em (paru) genderowych naukofcĂłw jako oczywistych "fanatykĂłw politycznej poprawnoĹ›ci" _bardzo daleko_ poza granice zdrowego rozsÄ…dku i _naukowego_ podejĹ›cia.

Ci "naukofcy" nie mieli nawet na tyle rozumu by przejść do linii obrony o (jakichś) różnicach preferencji zawodowych z powodów genetycznych _bardzo_ wzmacnianych przez "seksistowską" kulturę (dodatnie sprzężenie zwrotne). Czyli np. pielęgniarki to przeważnie kobiety bo im ten zawód "pasuje" a "kultura zawodu" zrobiła się taka że "odstręcza" mężczyzn (i vice versa w innych zawodach).

--
A. Filip
WyszĹ‚o szydĹ‚o z worka.  (PrzysĹ‚owie polskie)

Data: 2014-01-04 10:34:14
Autor: Marek Czaplicki
Nowy zespół parlamentarny czy nowy zespół chorobowy? [fanatyczny genderyzm/antygenderyzm to choroba umysłowa?]
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 4 stycznia 2014 09:14:

[...]

A ty widziałe¶ niektórych "genderowców" którzy neguj± istnienie
_jakichkolwiek_ różnic preferencji zawodowych między płciami
spowodowanych genetycznie?

Nie nie widziałem. Ale piszę jescze raz. Każda baba niech to będzie i Kempa, która zasiada w miejscu od wieków i przez Najwyższego okre¶lona jako dla facetów wydaje mi się cokolwiek hipokrytk±. Jak chce zwalczać genderowców to niech to robi u siebie w kuchni, ¶ci¶le wg swych przekonań. Tak samo jak ¶mierdz±ce wydaje mi się namawianie do posiadania większej ilo¶ci potomstwa przez samotne/ych stare/ych panny/kawalerów. :-)

Data: 2014-01-04 11:16:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowy zespół parlamentarny czy nowy zespół chorobowy? [fanatyczny genderyzm/antygenderyzm to choroba umysłowa?]

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:la8kio$j6s$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ale chyba udzielisz odpustu naszemu Wielkiemu Jareczkowi ZbawPolskę?

ubawiony

--
Dyskusja z wierz±cym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, goł±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-01-04 11:45:52
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 4 stycznia 2014 11:16:

[...]

Jarek to "inna" płeć. Ta wg siebuie lepszejsza i bardziej patriotyczna. :-)

Data: 2014-01-04 12:41:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowy zespół parlamentarny czy nowy zespół chorobowy? [fanatyczny genderyzm/antygenderyzm to choroba umysłowa?]

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:la8opa$nrl$1node1.news.atman.pl...
[...]

To jest oczywista oczywisto¶ć! Sam przecież powiedział, że on z górnej półki.

ubawiony

Data: 2014-01-04 12:56:51
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 4 stycznia 2014 12:41:

Jarek to "inna" płeć. Ta wg siebuie lepszejsza i bardziej patriotyczna.
:-)

To jest oczywista oczywisto¶ć! Sam przecież powiedział, że on z górnej
półki.

ubawiony

Bogdan, łon z takiej półki, że jakby był w sklepie, to żeby łon mógł sięgn±ć to musieliby drabinę podstawiać. :-)

Data: 2014-01-04 13:16:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowy zespół parlamentarny czy nowy zespół chorobowy? [fanatyczny genderyzm/antygenderyzm to choroba umysłowa?]

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:la8sua$sdq$1node1.news.atman.pl...
[...]

To w końcu zrozumiałem, sk±d u takiego kmiota takie wysokie mniemanie o sobie.

ubawiony

Data: 2014-01-04 13:27:53
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 4 stycznia 2014 13:16:

[...]

Swoj± drog± wystarczy trochę historii: Napoleon Bonaparte, karakan? Karakan. A pół Europy z dymem z hasłami wolno¶ci i braterstwa na ustach. Drugi egzemplarz. Stalin. Metr sze¶dziesi±t wzrostu, ale ambicja? Że tak powiem "mordercza". :-)

Data: 2014-01-04 13:29:21
Autor: stevep
Dnia 04-01-2014 o 11:45:52 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Raczej nijaka.

--
stevep

Data: 2014-01-04 13:38:54
Autor: Marek Czaplicki
stevep pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 4 stycznia 2014 13:29:

Jarek to "inna" płeć. Ta wg siebuie lepszejsza i bardziej patriotyczna.
:-)
Raczej nijaka.

Niech będzie. Ale bez zer, jak powiedział Lec, nie byłoby milionów. :-)

Data: 2014-01-04 11:14:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:kxh08z6i6fe146.huge.strangled.net...
[...]

Gdy dwa i pół roku temu przechodziłem operację w pewnej szczecińskiej klinice, obsługiwał nas pan pielęgniarka. Bardzo miły. My chorzy, byliśmy w wielkim kłopocie, bo nie bardzo wiedzieliśmy jak się do pana pielęgniarki zwracać, bo przecież nie "siostro". I jakoś tak automatycznie wyszło, że wystarczy per "pan".
I to chyba był pierwszy wielki prekursor genderowców w Szczecinie.
I gra gitara.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-01-04 13:42:01
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 4 stycznia 2014 11:14:

Gdy dwa i pół roku temu przechodziłem operację w pewnej szczecińskiej
klinice, obsługiwał nas pan pielęgniarka. Bardzo miły. My chorzy, byli¶my
w wielkim kłopocie, bo nie bardzo wiedzieli¶my jak się do pana
pielęgniarki zwracać, bo przecież nie "siostro". I jako¶ tak automatycznie
wyszło, że wystarczy per "pan".
I to chyba był pierwszy wielki prekursor genderowców w Szczecinie.
I gra gitara.

ubawiony

Miałem podobne doznanie w innym mie¶cie Pomorza Zachodniego, w Koszalinie. Jak wsiadałem do autobusu MZK to w pewien dzień przywitała mnie pani kierowca tegoż. Najpierw zdziwko, ale potem... Człowiek całe życie jest zaskakiwany, a najbardziej to rzeczami które s± oczywiste. :-)

Data: 2014-01-04 13:57:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowy zespół parlamentarny czy nowy zespół chorobowy? [fanatyczny genderyzm/antygenderyzm to choroba umysłowa?]

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:la8vir$v0u$2node1.news.atman.pl...
[...]

Och pani posłanko Kempo! Ratuj nas przed tym straszliwym Gender! Normalnie żyć się nie da!

ubawiony

Data: 2014-01-04 14:13:41
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 4 stycznia 2014 13:57:

[...]

Mnie się wydaje że cała sprawa z tym gender, to tylko poszukiwanie wroga przez ludzi ko¶cioła. Posłanka natomiast sw± postaw± sygnalizuje, że wyborcy powinni baczniejsz± uwagę zwracać na płeć i nie sugerowac się że jak kobieta kandyduje to od razu: ciepło, wyrozumiało¶ć i troska o los innych, ale normalka. Parcie na szkło. :-)

Data: 2014-01-04 16:35:38
Autor: stevep
Dnia 04-01-2014 o 13:57:38 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

To niebezpieczny typ, może zagadać na ¶mierć.

--
stevep

Data: 2014-01-04 16:55:09
Autor: A. Filip
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

nowych wrĂłgĂłw, i na czasie. :-)

A ty widziałeś niektórych "genderowców" którzy negują istnienie
_jakichkolwiek_ różnic preferencji zawodowych między płciami
spowodowanych genetycznie?  Jak sobie obejrzaĹ‚em "filmik norweskiego
komika" na ten temat to zobaczyłem (paru) genderowych naukofców jako
oczywistych "fanatyków politycznej poprawności" _bardzo daleko_ poza
granice zdrowego rozsądku i _naukowego_ podejścia.

Ci "naukofcy" nie mieli nawet na tyle rozumu by przejść do linii
obrony o (jakichś) różnicach preferencji zawodowych z powodów
genetycznych _bardzo_ wzmacnianych przez "seksistowskÄ…" kulturÄ™
[...]

Z tego filmiku wynikało że w opinii pielęgniarek z Norweskiego szpitala pielęgniarze to zjawisko przelotne i nietrwałe, pojawiają się i znikają (AFAIR po góra paru latach).

--
A. Filip
Lepiej przetoczyć kamieĹ„, niĹĽ go przeklinać.  (PrzysĹ‚owie fiĹ„skie)

Data: 2014-01-04 17:23:10
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 4 stycznia 2014 16:55:

Z tego filmiku wynikało że w opinii pielęgniarek z Norweskiego
szpitala pielęgniarze to zjawisko przelotne i nietrwałe, pojawiaj±
się i znikaj± (AFAIR po góra paru latach).

Pokazać tera filmik o tym jaka jest rotacja kadr w ludziach sejmowych. Pojawiaj± się i znikaj± w¶ród wyborców co cztery lata. W¶ród wyborców za¶ rozbudzaj± mity jacy oni to do ludzi i z ludĽmi. :-)

Data: 2014-01-04 18:23:05
Autor: A. Filip
[...]

siÄ™ i znikajÄ… (AFAIR po gĂłra paru latach).

Pokazać tera filmik o tym jaka jest rotacja kadr w ludziach sejmowych. Pojawiają się i znikają wśród wyborców co cztery lata. Wśród wyborców zaś rozbudzają mity jacy oni to do ludzi i z ludźmi. :-)

Oskarżasz że Sejm to instytucja seksistowska z różną rotacją posłanek i posłów?

BTW Jak ma być równość to przejawy (kulturowej) "kurtuazji" mężczyzn wobec kobiet należy zwalczać jako seksizm.

--
A. Filip
Kto siÄ™ czyni barankiem, tego wilk zje.  (PrzysĹ‚owie niemieckie)

Data: 2014-01-04 19:01:01
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 4 stycznia 2014 18:23:

[...]

Oskarżasz że Sejm to instytucja seksistowska z różn± rotacj±
posłanek i posłów?

BTW Jak ma być równo¶ć to przejawy (kulturowej) "kurtuazji"
mężczyzn wobec kobiet należy zwalczać jako seksizm.

Jak ma być równo¶ć to trzeba sobie zanotować w głowie, że każdy ma prawo do tego żeby, jak chce pracować w wybranym przez siebie zawodzie, a jak nie to nie. Sejm do tej pory będzie siedliskiem wszystkich wad dokóki bed± się po nim tułać takie egzemplarze jak posłanka Kempa. Korzysta ta pani ze wszystkich przywilejów jakie daje równouprawnienie, ze wszystkich praw biernego i czynnego prawa wyborczego. A cała bieda w tym, że inne kobiety chce, czy tego chc± czy nie wcisn±ć nazad w gorsety tzw Matek-Polek. Rozumiesz? :-)

Data: 2014-01-04 19:14:01
Autor: A. Filip
[...]

pojawiajÄ…
siÄ™ i znikajÄ… (AFAIR po gĂłra paru latach).

Pokazać tera filmik o tym jaka jest rotacja kadr w ludziach
sejmowych.
Pojawiają się i znikają wśród wyborców co cztery lata. Wśród
wyborcĂłw zaĹ›
rozbudzajÄ… mity jacy oni to do ludzi i z ludĹşmi. :-)

Oskarżasz że Sejm to instytucja seksistowska z różną rotacją
posłanek i posłów?

BTW Jak ma być równość to przejawy (kulturowej) "kurtuazji"
mężczyzn wobec kobiet należy zwalczać jako seksizm.

Jak ma być równość to trzeba sobie zanotować w głowie, że każdy ma prawo do tego żeby, jak chce pracować w wybranym przez siebie zawodzie, a jak nie to nie. Sejm do tej pory będzie siedliskiem wszystkich wad dokóki bedą się po nim tułać takie egzemplarze jak posłanka Kempa. Korzysta ta pani ze wszystkich przywilejów jakie daje równouprawnienie, ze wszystkich praw biernego i czynnego prawa wyborczego. A cała bieda w tym, że inne kobiety chce, czy tego chcą czy nie wcisnąć nazad w gorsety tzw Matek-Polek. Rozumiesz? :-)

Rozumiem że genderyzm w wersji propagandowej samo-promocji to tylko likwidowanie dyskryminacji ze względu na płeć. Tylko że ja widziałem i słyszałem "paru" zaślepionych idiotów którzy szli _ZNACZNIE_ dalej. Ta zasada jest bardzo słuszna tylko dopóki się nie wdepnie co konkretnie ma z niej wynikać zdaniem zaślepionych fanatyków genderyzmu.

--
A. Filip
Piwo bez chmielu, masĹ‚o bez soli, koĹ„ bez ogona, kobieta bez cnoty majÄ… jednakowÄ… wartość.  (PrzysĹ‚owie litewskie)

Data: 2014-01-04 19:19:34
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 4 stycznia 2014 19:14:

Rozumiem że genderyzm w wersji propagandowej samo-promocji to
tylko likwidowanie dyskryminacji ze względu na płeć. Tylko że ja
widziałem i słyszałem "paru" za¶lepionych idiotów którzy szli
_ZNACZNIE_ dalej. Ta zasada jest bardzo słuszna tylko dopóki się
nie wdepnie co konkretnie ma z niej wynikać zdaniem za¶lepionych
fanatyków genderyzmu.

Gender nie jest żadn± ideologi±. Jest metod± badawcz±, nauk± poznawania ¶wiata. Ja wysłuchałem lisu biskupów na mszy i nie zrobiło to na mnie żadnego wrażenia. Większe wrażenie robi na mnie to, że biskupi chc± wytłumaczyć współczesne metody badawcze ludziom, którzy maj± problem z rozgryzieniem funcjonowania pilota do tv. :-)

Data: 2014-01-04 20:54:32
Autor: A. Filip
Nowy zespół parlamentarny czy nowy
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 4 stycznia 2014 19:14:

Rozumiem ĹĽe genderyzm w wersji propagandowej samo-promocji to
[...]
fanatykĂłw genderyzmu.

Gender nie jest żadną ideologią. Jest metodą badawczą, nauką poznawania świata. Ja wysłuchałem lisu biskupów na mszy i nie zrobiło to na mnie żadnego wrażenia. Większe wrażenie robi na mnie to, że biskupi chcą wytłumaczyć współczesne metody badawcze ludziom, którzy mają problem z rozgryzieniem funcjonowania pilota do tv. :-)

Ty tak twierdzisz/wybierasz.  Ja widziaĹ‚em po mediach parÄ™ osĂłb traktujÄ…cych gender jak ideologie ktĂłrÄ… szerzÄ…. Dla jednych sÄ… kibice dla innych kibole.  Dla jednych sÄ… polscy nacjonaliĹ›ci/polscy faszyĹ›ci dla innych patrioci.

Jak się dziwisz że patrząc niby na to samo różne osoby widzą co innego (bo co innego jest dla nich najważniejsze) to dla mnie jesteś nieżyciowym ćwokiem.

--
A. Filip
Jedwab wynaleziono po to, aby kobiety mogĹ‚y w sukniach chodzić nago.  (PrzysĹ‚owie arabskie)

Data: 2014-01-05 07:28:05
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 4 stycznia 2014 20:54:

[...]

Ty tak twierdzisz/wybierasz.  Ja widziałem po mediach parę osób
traktuj±cych gender jak ideologie któr± szerz±. Dla jednych s±
kibice dla innych kibole.  Dla jednych s± polscy
nacjonali¶ci/polscy faszy¶ci dla innych patrioci.

Jak się dziwisz że patrz±c niby na to samo różne osoby widz± co
innego (bo co innego jest dla nich najważniejsze) to dla mnie
jeste¶ nieżyciowym ćwokiem.

To odpowiedz na parę pytań:
1] do kogo skierowany był list biskupów skoro był odczytywany w ko¶ciołach? Ja uważam, że skoro był odczytywany w ko¶ciołach to do luidzi akurat w tych ko¶ciołach będ±cych, min i do mnie. Nie do genderowców czy antygenderowców, ale prosto do ogółu wiernych jacy jeszcze może się przejmuj± słowami płynacymi z ambon.
2] czy był skierowany do mediów i tych ludzi, których uważasz za "ideologów" gender? Patrz pkt 1]
3] twierdzisz, że jestem nieżyciowym ćwokiem? masz do tego prawo. ja mogę twierdzić że jeste¶ zadufanym i zakręconym przez każde słowa jakie padaj± z ambony dupkiem.
* któremu a] wystarczy nazwać jak±¶ grupę zł± i od razu się napala
b] któremu potrzeba łopat± nakła¶ć do głowy jak±¶ bzdurę i nie
widzi, że jest wynikiem szukania tematu zastępczego
Dlaczego tak twierdzę. Ano z do¶wiadczenia życiowego. Polski ko¶ciół ma problemy. Problemy ko¶cioła w Polsce nie polegaj± na tym że s± genderowcy. Problemami s± pustoszej±ce ko¶cioły, skandale pedofilskie z którymi ko¶ciół nie umie sobie poradzić, niedługo wprowadzany podatek ko¶cielny na który nie wiadomo jak zareaguj± wierni. A gender? Po słowach jednego księdza, że dzieci same się pchaj± do łóżek aby je "zaspokoić", nic mnie już nie zaskoczy. :-)

Data: 2014-01-05 08:05:18
Autor: A. Filip
[...]

A komunizm to była nauka (naukowa teoria) wykładana przez rozlicznych profesorów Marksizmu-Leninizmu?

Gender ma juĹĽ duĹĽe przeĹ‚oĹĽenie na politykÄ™, jest "teoriÄ…" w politycznej praktyce domagajÄ…cÄ… siÄ™ szerokich zmian i szeroko wartoĹ›ciujÄ…cÄ… bardzo wiele kwestii jako zĹ‚e.  Wiec akurat biskupi zajÄ™li siÄ™ "gender politykÄ…", a czy ty jesteĹ› przeciw ich stanowisku to twĂłj wybĂłr zasadniczo polityczny (w dyskusjach na _tej_ grupie).

Komunizm też można przedstawiać jako zasadniczo słuszny postulat skończenia z "koszmarnym wyzyskiem przez kapitalistycznych krwiopijców" albo "władze towarzysza Stalina i zsyłanie 'drobniejszych' wrogów ludu (pracującego) _milionami_ do gułagów". Diabeł tkwi w "szczegółach".
--
A. Filip
Ucz się od człowieka źle wychowanego dobrego wychowania. (Przysłowie arabskie)

Data: 2014-01-05 08:13:46
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 5 stycznia 2014 08:05:

A komunizm to była nauka (naukowa teoria) wykładana przez
rozlicznych profesorów Marksizmu-Leninizmu?

Katolicyzm to też tylko nauka? Przecież jest wykładany na uniwerkach? :-)

Data: 2014-01-05 08:33:51
Autor: A. Filip
Nowy zespół parlamentarny czy nowy
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 5 stycznia 2014 08:05:

A komunizm to była nauka (naukowa teoria) wykładana przez
rozlicznych profesorĂłw Marksizmu-Leninizmu?

Katolicyzm to też tylko nauka? Przecież jest wykładany na uniwerkach? :-)

Czyli sam wzmacniasz _mojÄ…_ liniÄ™ "czepialstwa" co do gender?

--
A. Filip
Jakut na reniferze jest śpiewakiem, a przy ognisku filozofem. (Przysłowie jakuckie)

Data: 2014-01-05 08:43:20
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 5 stycznia 2014 08:33:

[...]

Czyli sam wzmacniasz _moj±_ linię "czepialstwa" co do gender?

Wiesz, już chyba łapię dlaczego takim zagrożeniem jest dla polskiego ko¶cioła gender. Przecież chodzi w nim o to, że dzięki tej metodzie badawczej można udowodnić, że nawet co¶ takiego jak wiara może wynikać z na¶ladownictwa. :-) A ni z naprawdę głębokich przemy¶leń i łaski.

Data: 2014-01-05 11:04:58
Autor: A. Filip
> [...]

uniwerkach? :-)

Czyli sam wzmacniasz _mojÄ…_ liniÄ™ "czepialstwa" co do gender?

Wiesz, już chyba łapię dlaczego takim zagrożeniem jest dla polskiego kościoła gender. Przecież chodzi w nim o to, że dzięki tej metodzie badawczej można udowodnić, że nawet coś takiego jak wiara może wynikać z naśladownictwa. :-) A ni z naprawdę głębokich przemyśleń i łaski.

A to niby będzie (szybki) przełom jak ludzie nawet uwierzą że zostali obdarzeni łaską naśladownictwa i dlatego są katolikami/muzułmanami/judaistami/...?

Do tego nie potrzeba gender, wystarczy statystyka/dynamika _nawrĂłceĹ„_ na "jedynie sĹ‚usznÄ…" wiarÄ™ w porĂłwnaniu z naĹ›ladownictwem rodzicĂłw.  Jak ktoĹ› nie chce widzieć to z trudem zobaczy.

A hierarchia KRK moĹĽe tylko wybierać z ktĂłrej strony woli oberwać bardziej: za promowanie "paternalistycznej" tradycji kulturowej czy za opierdalanie _polityki_ gender.  Na razie wybrali jak list pokazuje "obronÄ™ przez atak".

--
A. Filip
Nigdy nie naleĹĽy palić za sobÄ… wszystkich mostĂłw.  (PrzysĹ‚owie polskie)

Data: 2014-01-05 13:50:26
Autor: Marek Czaplicki
Nowy zespół parlamentarny czy nowy zespół chorobowy? [fanatyczny genderyzm/antygenderyzm to choroba umysłowa?]
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 5 stycznia 2014 11:04:

A hierarchia KRK może tylko wybierać z której strony woli oberwać
bardziej: za promowanie "paternalistycznej" tradycji kulturowej
czy za opierdalanie _polityki_ gender.  Na razie wybrali jak list
pokazuje "obronę przez atak".

Napisz jak± obronę i przed czym? Je¶li przed nauk± to bezsensowna. Polityka gender? Równie dobrze możesz wskazywać na zagrożenie przed rozwojem matematyki, bo to dzięki niej te wszystkie internety. :-)

Data: 2014-01-05 13:41:41
Autor: stevep
Dnia 04-01-2014 o 19:19:34 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Nie godoj Gender to szatan wcielony czychaj±cy na "niewinne" duszyczki..

--
stevep

Data: 2014-01-05 13:52:07
Autor: Marek Czaplicki
stevep pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 5 stycznia 2014 13:41:

[...]

Dobre. Idę do kuchni, otwieram a tam kurczak zdegenderyzowany. :-)

Data: 2014-01-05 15:20:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowy zespół parlamentarny czy nowy zespół chorobowy? [fanatyczny genderyzm/antygenderyzm to choroba umysłowa?]

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:labkho$nh9$2node1.news.atman.pl...
[...]

I tak masz szczę¶cie, że nie trafiłe¶ na serek Homo!

ubawiony

Data: 2014-01-04 18:43:32
Autor: the_foe
W dniu 2014-01-04 09:14, A. Filip pisze:
A ty widziałeś niektórych "genderowców" którzy negują istnienie
_jakichkolwiek_ różnic preferencji zawodowych między płciami
spowodowanych genetycznie?

mysle i mysle i tylko jeden zawód przychodzi mi do głowy któremu wiekszosc mezczyzn nie podoła.... ;)
--
@foe_pl

Data: 2014-01-04 19:32:25
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:la9h82$dh0$1news.dialog.net.pl...
[...]

Umieram z ciekawości. Jaki?

ubawiony

Data: 2014-01-05 15:23:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:labfut$86e$1news.dialog.net.pl...

[...]

A ilu mężczyzn podoła? Jak duża jest ta mniejszość?

ubawiony

Data: 2014-01-05 15:52:51
Autor: A. Filip
[...]

Jest na Ĺ›wiecie paru "facetĂłw z bab dziÄ™ki operacjom chirurgicznym" ktĂłrym nie usuniÄ™to (caĹ‚kowicie) "oryginalnego oprzyrzÄ…dowania".  Wydaje mi siÄ™ ĹĽe czytaĹ‚em kiedyĹ› tam ĹĽe jeden taki "metrykalnie facet" urodziĹ‚ dziecko.

Jak ludzi jest 6 miliardów to różne "cuda" się zdarzają, nie tylko takie.

--
A. Filip
Pan BĂłg daĹ‚ czĹ‚owiekowi dwoje uszu i jedne usta – ĹĽeby duĹĽo sĹ‚yszaĹ‚ i maĹ‚o mĂłwiĹ‚.  (PrzysĹ‚owie ĹĽydowskie)

Data: 2014-01-05 18:32:39
Autor: the_foe
[...]

wróciłes dopiero do kraju czy co? o gender nie słyszałes? ;)

--
@foe_pl

Data: 2014-01-05 22:30:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:lac4vk$gri$2news.dialog.net.pl...

[...]

Tak, słyszałem. Są bardzo niebezpieczni, bo mają charakterystyczną fałdę dotykową. Najbardziej boją się ich nasi rodzimi katabasi!

ubawiony

Data: 2014-01-06 01:47:54
Autor: the_foe
[...]

dotykowÄ…. Najbardziej bojÄ… siÄ™ ich nasi rodzimi katabasi!

no bo taki gender pcha mu sie do Ĺ‚Ăłzka a rano okazuje sie, ze to przemienia sie w niewinne dziecko. Szatanskie triki.

--
@foe_pl

Data: 2014-01-04 18:36:30
Autor: the_foe
[...]

Ja proponuje zadawanie pytania testowego "antygenderowcom":

Czy role społeczne płci maj± Ľródło w kulturze danego społeczenstwa z uwzglednieniem ograniczen i przystosowan ewolucyjnych wyrózniaj±cych kobiete od mężczyzny (lub na odwrót), czy to zródło jest wyłacznie boskie w chwili stworzenia pierwszej kobiety z zebra Adama jakies 10000 lat p.n.e?

--
@foe_pl

Data: 2014-01-04 19:03:58
Autor: Marek Czaplicki
the_foe pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 4 stycznia 2014 18:36:

[...]

Ja my¶le, że niezadługo w tv na kanałach wyst±pi jaki¶ ksi±dz i otwarcie powie, że genderowcy, czy jak się tam ten dopust Boży wg koscioła nazywa, maj± bruzdy dotykowe i po prostu ogony, ewentualnie wylegaj± się z jaj. :-)

Nowy zespół parlamentarny czy nowy zespół chorobowy?