Nowy znak

Data: 2018-04-04 10:07:48
Autor: J.F.
Nowy znak
Za 500 zl

https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/nowy-znak-drogowy-nie-zastosujesz-się-zapłacisz-500-zł/ar-AAvprH7

A LPG nie ... Putin dobrze smaruje ?

J.

Data: 2018-04-04 10:16:37
Autor: Maciek
Nowy znak
Dnia Wed, 4 Apr 2018 10:07:48 +0200, J.F. napisał(a):

A LPG nie ... Putin dobrze smaruje ?

Albo tacy fachowcy w rządzie.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2018-04-04 18:01:58
Autor: Poldek
Nowy znak
W dniu 2018-04-04 o 10:07, J.F. pisze:
Za 500 zl

https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/nowy-znak-drogowy-nie-zastosujesz-się-zapłacisz-500-zł/ar-AAvprH7

Nareszcie.

A LPG nie ... Putin dobrze smaruje ?

Czy możesz podkręcić jasność wypowiedzi?

Data: 2018-04-04 18:15:37
Autor: Myjk
Nowy znak
Wed, 4 Apr 2018 10:07:48 +0200, J.F.
https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/nowy-znak-drogowy-nie-zastosujesz-się-zapłacisz-500-zł/ar-AAvprH7

BTW ja dzisiaj znowu sobie wypożyczyłem mievka. ;) Fajnie się tym jeździ.
:P W poniedziałek jak będę oddawać miewka to mają mi w końcu dać Outlandera
PHEV do przetestowania. Ciekawe czy to w ogóle jeździ. ;)

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-04-04 23:54:06
Autor: Poldek
Nowy znak
W dniu 2018-04-04 o 18:15, Myjk pisze:
Wed, 4 Apr 2018 10:07:48 +0200, J.F.

[...]

Super, ja też się pochwalę - wczoraj załatwiłem parę spraw na mieście całkiem bez samochodu - pojechałem na rowerze :-)

Data: 2018-04-05 18:07:59
Autor: Myjk
Nowy znak
Wed, 4 Apr 2018 23:54:06 +0200, Poldek
Super, ja też się pochwalę - wczoraj załatwiłem parę spraw na mieście całkiem bez samochodu - pojechałem na rowerze :-)

Nie jeżdżę do miasta, więc ten problem mam z głowy. :P

Mievem wyjeźdizłem od wczoraj całe pół "baku" (~30km), dzisiaj podpiąłem do
pruntu wraz z watomierzem, w 2h się bak napełnił i wg licznika zjadło mi
5kWh w tanim prądzie czyli 1,75 zł. :P Ale wniosek z tego, że w baterię
wchodzi 10kWh, czyli brakuje z 6kWh -- dlatego teraz przy ciągłym butowaniu
(bez grzania czy klimy) pokazuje mi zasięg 70km.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-04-12 10:12:01
Autor: miumiu
Nowy znak

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5ac487d6$0$663$65785112news.neostrada.pl...
[...]

LPG nie ma bo duzo ludzi ma LPG. A pisiory mocno kombinuja jak dojebac kolejny podatek, tym razem od wjazdu do centrow miast. Ekologia nie ma tu nic do rzeczy. Ile w Polsce jest jest samochodow osobowych na CNG? 100? Elektrycznych 1000? Jedynie bogatych i wysokich urzednikow z politbiura bedzie teraz stac na jazde przez centrum i o to tym parchom chodzi.

Pzdr

Nowy znak